Este ideea că este a
10-a aniversare a mea, dar până atunci, pentru că m-am ocupat de drama Taiga și de film, am vrut să ofer melodii fanilor. În orice caz,
dacă mai lansez unul, se fac 10. Cred că toată lumea va fi mulțumită de asta.
Obişnuieşti
să lansezi single-uri în loc de un album.
Nu compun melodii cu
scopul de a face un album. Toate versurile melodiilor scrise de mine sunt pentru
concertele live. Cred ca ai putea spune că există o ,,poveste” care devine tema
concertului live, și ideea principală este cum să compui melodii care spun
această poveste. Pe scurt, scriu melodii ce se nasc
din poveste adică ,,aceast decor este o melodie , alt decor reprezintă altă
melodie ‘’. Deci eu nu mă simt ca un artist obișnuit care face
un turneu după ce a terminat de compus un album, în cazul meu obişnuiesc să
lansez albumul după ce concertele s-au încheiat.
Prin
urmare, fiecare melodie compusă de Gackt este profundă individual, cu
modificări finale dramatice. Această lansare ,,Setsugekka - The end of silence/
Slay ~ZAN~” merge pe acelaşi principiu; ceea ce este foarte interesant este
stilul ,,Wa ” pe care îl are din abundență.
În primul rand, vreau sa explic că
am creat o fuziune între You (stilul din vest) și Wa ( stilul japonez), în
această eră globală, unde există multe oportunități în care muzica japoneză se
poate răspândi prin internet și se poate face cunoscută în întreaga lume, dar
se poate spune oare, că ceea ce se lansează acum, este într-adevăr ,,Fabricat
in Japonia ‘’ ? Dacă poţi spune asta fără frica de a fi greşit înţeles, chiar dacă J-rock
si J-pop există, până la urmă nu sunt de fapt doar versuri japoneze pe muzica
din vest ?’’
Înteleg.
Aici există această dilemă.
Mă gândesc la asta de când
eram într-o formaţie, din adâncul sufletului meu vreau să creez ceva ce se
poate numi cu adevărat ,,Fabricat in Japonia” din momentul în care cineva
ascultă. De când am început cariera solo, am experimentat prin încercări și
greşeli, dar cu siguranţă nu a mers bine… Nu are sens să pui doar instrumente
japoneze și note muzicale. Dar în ultimii 3-4 ani am început să realizez acest
lucru. Un lucru care va fi cheia este ritmul unic pe care îl au japonezii. Este
ceva ce simți, ceva ce mi-a luat câțiva ani să găsesc , deci este greu de explicat
în cuvinte, cred că poate nu se înțelege în totalitate.
Răspunsul
se află în aceste melodii.
Așa este. În special în
balada ,,Setsugekka-
The end of silence’’. Am creat o melodie din sentimentul pe care îl ai atunci
când te gândești la cineva pe care l-ai pierdut, și îţi rupe sufletul și este foarte
dureros. Dar chiar și în acest vârtej, anotimpurile se schimbă și timpul trece.
Sentimente dureroase și curgerea minunată a timpului. Comparându-le cu alte
lucruri, am reușit să creez o îmbinare de eleganță și efemeritate. Instrumentele
specific japoneze joacă un rol important în a completarea acestui tablou.
Cu
toate acestea, important nu este că instrumentele japoneze sunt in prim plan,
ci mediul perfect în care se îmbină cu
celelalte.
Mai bine spus este ca gustul.
Este ceva ce trebuie să simți, nu îl pot defini pur și simplu ,,este aşa”. Ei
bine, într-un final i-am dat o formă de data aceasta, dar dacă mă întrebi dacă
pot face orice altă melodie apropiată de ”Wa”, încă este imposibil. Sincer,
durează foarte mult să compui, și evident melodia devine dificilă. Nu este
practic să faci o melodie simplă în acest stil. Versurile sunt foarte profunde.
O să-mi continui studiul de acum încolo pentru
a compune melodii ,,Fabricate în Japonia ‘’
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulțumiri pentru comentariu!