Despre
videoclipul ”Stay the Ride Alive”
Î: Am fost să văd locația de
filmare pentru videoclipul ”Stay the Ride Alive”...a fost uimitor.
G: A fost uimitor. Am văzut-o acum mult timp. Au
investit atât de mulți bani în ea.
Î: Propriile tale
videoclipuri nu au atât de mulți bani investiți în ele?
G: Acum mult timp, nu aș fi făcut asta. În
practică, în ultimii câțiva ani, bugetul pentru videoclipuri a fost tăiat
dastric. Așadar, atunci când lucrezi cu un buget, e un timp foarte
semnificativ. Cu filmarea de data aceasta, nu e ceva pe o scară ce te va face
să te gândești ”E uriaș” în momentul în care îl vezi? E o mare
responsabilitate, cred.
Î: A umplut întreg
studio-ul.
G: Sunt fericit. Să decizi să acorzi atât de multă
semnificație unei lucrări vizuale nu se întâmplă prea des în această eră. E
posibil ca din toate videoclipurile muzicale din Japonia în 2010, nu, toate
videoclipurile muzicale din Asia, să nu existe un altul filmat cu un asemenea
aranjament la scară mare. Pentru că nu o poți face nici în alte țări. 2010 a
început cu o ridicare de cortină extraordinar de splendidă.
Î: Cred că în acest moment,
pentru că lumea e într-o eră de recesiune și depresie, să poți vedea lucrări
create bine cu bugete cheltuite înseamnă enorm.
G: Ei spun că este o recesiune, dar chiar cu toți
și-au pierdut bani? Nici unul nu câștigă nimic? Asta cu siguranță nu este
adevărat. Cu toți au fost prea șovăitori în cuvinte. Printre prietenii mei,
sunt mulți care se gândesc bucuroși ”Acum e șansa mea și fac profit în astfel
de timpuri.
Î: Așa e.
G: Dacă o iei din punct de vedere general, cred că
în astfel de timpuri, incluzând bugetul, filmările videoclipurilor pe o scară
atât de largă ies în evidență, dar cred, mai mult decât ce se petrece în lume,
că o bună apariție pentru mine, și atât cât de mult durează colaborarea ”Kamen
Rider”, e o chemare fantastică la cortină și epilog.
Î: În timpul reportajului
pentru filmarea videoclipului, ceva ce a lăsat o impresie asupra mea a fost că
mi-ai spus ”Un erou are nevoie să-i se ofere o chemare adecvată la cortină.”
G: Pentru această melodie, erau multe lucruri pe
care vroiam să le fac în videoclip, dar...de data aceasta, am lucrat cu
producătorul Avex Kawano, a cărui iubire pentru Kamen Rider a fost profundă. Am
simțit că acest lucru merita respect, și dacă erau mai multe persoane care se
puteau descurca cu o lucrare cu atât de multă dragoste în ea, aș fi fost
fericit să lucrez cu ei. Să-l întâlnesc pe dl. Kawano, și să întâlnesc selecția
pentru Kamen Rider 2009, Masahiro Inoue....Să particip în proiectul ”Kamen
Rider Decade”, în acel an am întâlnit multe persoane, și acele întâlniri au
devenit foarte semnificative. Așadar, simt că vreau și mai mult să-i ofer lui
Masahiro o cale bună de a continua spre următorul său pas. În mod normal,
trecând din 2009 în 2010, personajul principal se schimbă. Am primit e-mail-uri
de la el, discutând despre teama sa în legătură cu asta. Dar nu este filmul
(Kamen Rider x Kamen Rider-W and Decade Movie Battle 2010) un loc să arăți ce
s-a făcut în ultimul an? Așadar, ce e important este să arăți în proiect ceea
ce ai cultivat. Când i-am spus ”Propria ta problemă este primul lucru ce iese
din acest film, așadar gândește-te la cum poți arăta ceea ce ai obținut în
acest an”, el mi-a spus ”M-am trezit”. Ei, cred că are multe din aceste temeri
pentru că e tânăr. Oare eu nu le am pentru că nu sunt? M-am gândit la asta
mult. Dar a fost înțelept în a-l întâlni și să avem o astfel de relație, așa că
am crezut că atunci când el însuși completează Kamen Rider, și trebuie să
predea capabil ștafeta următorului erou, dacă doar o singură lucrare se termină
cu sentimentele sale și crede ”Totuși, acest rol este gata în sufletul meu”,
ar fi cea mai rea predare.
Î: Înțeleg.
G: Totuși, desigur, este foarte important pentru
actori să joace roluri multiple. Cu siguranță există ceva ca o responsabilitate
către un singur rol. Dacă spui că nu ești prins în acel proiect în mod
particular, s-ar putea termina aici, dar cred că ar trebui să te gândești din nou
la responsabilitatea ta față de rolurile pe care le primești. Pentru că nu sunt
persoane ce devin fanii tăi participând într-un proiect, și persoane ce primesc
curaj de la ele. Și pentru că mulți copii care primesc curaj uitându-se la acel
proiect. Așadar, m-am gândit și mai mult la Masahiro, că dacă, în timp ce joacă
multe roluri de acum încolo, sentimentele pe care le pune în fiecare individ
slăbesc și devine doar o obișnuință, vreau ca să renunțe. Nu are nevoie să se
atașeze de el, dar vreau ca să-l iubească. Am discutat cu Kawano-chan, ”Dacă te
gândești să nu se termine cu acest videoclip, ci vrei să creezi o divizare
între un erou și următorul, nu e prezentarea acestui clip muzical, pentru el,
cea mai bună isprăvire posibilă?” Și cred că asta este ultimul cadou pe care să
îi îl pot oferi. Așadar, ceea ce facem în videoclipul muzical, este, chiar dacă
ești terminat ca și erou, următorul erou va moșteni acel spirit. Cu siguranță
nu se termină doar aici. Cu siguranță nu se termină doar aici. Dacă acei copii
pot cumva simți că atunci când el pleacă, nu e sfârșitul, ci acel spirit e dat
mai departe, atunci e o poveste bună. Ei, simt că poate asta este diferența
dintre un muzician și un actor.
Î: Dacă ești muzician...
G: E diferit. E diferit pentru un muzician, dar
este pentru că, chiar dacă sunt doar câțiva, eu creez un singur proiect punând
o cantitate imensă de sentimente în el. Așa că atunci când termin cu un
proiect, sunt complet epuizat. În acel moment, pun atât de mult din sufletul
meu, că nu mă pot gândi la nimic altceva, nici la următorul proiect. Așa că,
normal că iubesc acest lucru și desigur că nu voi nega proiectele pe care le-am
făcut în trecut. Întotdeauna mă gândesc că trebuie să-i respect pe cei pe care
i-am întâlnit, pentru că ei au primit proiectele mele, și pe cei care mă
cunosc.
Î: Este o responsabilitate
pentru fiecare proiect.
G: De-a lungul acestor rânduri, o persoană despre
care am crezut că e uimitoare este Riki Takeuchi (actor). Suntem prieteni
apropiați și e o persoană extrem de deșteaptă. Nu a făcut multe filme ”yakuza”?
Riki Takeuchi e înfățișat astfel. Așa că, el era conștient că, chiar și în
privat, dacă cineva care-l cunoștea prin aceste filme, l-ar fi întâlnit și era
”Oi, e complet diferit”, visul ar fi distrus. Așadar, se comportă astfel și în
privat. E complet greșit să spui că avea o astfel de personalitate de la
început. E doar conștient. Și pentru că e conștient, se gândește în special la
fanii care au fost fascinați de aceea imagine. Gândindu-se la fani în primul
rând, decide cum ar trebui să fie. Dacă privești din punct de vedere al
altcuiva care nu înțelege asta, ar putea crede că joacă un rol chiar și în
privat, dar asta nu e adevărat. Pentru că are o iubire profundă, face asta ca
să nu destrame iluzia nici măcar în privat, și e foarte conștient de asta. Nu
spun că e bine sau rău, dar cred că să pui acel sentiment pentru oamenii care
au devenit fanii tăi e ce fel de persoană ar trebui să interpretezi.
Î: Cred că dacă faci asta cu
un astfel de mod de gândire, ar putea fi că persoanele care au văzut vor crede
că propriile lor sentimente au fost precise.
G: În special cu Kamen Rider, cei care se uită și
sunt influențați, sunt în principal copii. Pentru că sunt copii, simt multe
lucruri, primind curajul și gândurile unui erou. Pentru că nu visurile, speranțele
eroilor sunt viitorul copiilor? Dacă el se schimbă brusc, e ca o trădare către
fani. Așadar, referindu-mă la propriul meu proiect, sunt extrem de atent, și
când devin conectat la ”Kamen Rider Decade”, am refuzat o dată, spunându-i lui
Kawano-chan ”Dacă nu trebuie în mod particular să fiu eu, atunci nu este
necesar? Sunt dificil să mulțumesc o persoană, așa că nu e mai bine să nu mă
implic în asta?”
Î: Deși nu cred că e așa.
G: Ei, sunt strict, nu-i așa? (un zâmbet ușor)
Înțeleg din punct de vedere al unui spectator cât de strict sunt, cât de
obositor este să lucrezi cu mine. Dacă eram altcineva și m-ai fi întrebat dacă
vroiam să lucrez cu Gackt, cred că spuneam ”nuuuu~~~”
Î: Poți crede asta despre
tine?
G: E dificil. Pentru că dacă am destulă iubire
pentru, și decizi să mi te alături, gândindu-te ”Trebuie să fiu această
persoană”, sunt tipul de persoană ce crede ”Trebuie să trec prin asta, cu
siguranță o pot face”. Persoanele conectate la propria mea locație sunt cu toți
astfel. Persoanele conectate cu gânduri pe jumătate în practică renunță și nu
se mai întorc. Dacă nu vă înfruntați unul pe celălalt serios, doar îți vei răni
partenerul. Dar dacă mă înfrunți serios, îmi voi risca viața. 2009 a fost a
zecea aniversare a carierei mele solo, și de asemenea al zecelea an al celor
care lucrează la Heisei Kamen Rider, așa că probabil aveau aceleași sentimente
de a readuce acele sentimente împreună și să le clădească, și eu cu siguranță
vreau ză lucrez acolo unde mi s-a spus ”trebuie să fi tu”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulțumiri pentru comentariu!