G: Am devenit obsedat doar după ce am crescut.
Eram anti-Gundam înainte.
Î: De ce?
G: Nu aveam voie să ne uităm la televizor acasă
(spune în ”Jihaku” că aveau un program strict.) și astfel nu am putut urmări
ceea ce se vorbea despre ”Gundam”. Față de copii care cântau melodiile din
”Gundam” și aduceau figurine ”Gundam” la școală, întotdeauna mă gândeam ”Sunt
cumva idioți?”.
Î: Hahahahaha (râde)
G: Copii care se uitau la ”Gundam” își făceau
propriile grupuri, nu? Din acest motiv, m-am simțit ca un străin și ca și
copil, am devenit anit-Gundam. Față de toate anime-urile care vorbesc despre
eroism sau despre bine și rău, mă gândeam ”Prostii!! Lucruri copilărești!” După
ce am crescut, un prieten de al meu căruia îi plac filmele mi-a spus ”Gundam
este bun.” Și eu i-am spus ”Hee~ este un anime”. Aveam o atitudine atât de
prostească.
Î: Și ai decis să încerci să
te uiți?
G: Când am realizat, m-am uitat deja de sute de
ori.
Î: De atât de multe ori?
G: Eram complet obsedat.
Î: Dar motivul pentru care
Gackt-san e obsedat este diferit de cel al acelor adolescenți, nu-i așa?
G: Da, cred că acești copii nu știu motivul atunci
când încep să devină obsedați. La început a fost pentru că acel costum mobil e
foarte grozav. Dar când te uiți iar și iar, nu mai vezi doar grandoarea
costumului sau scenele de luptă, ci încet încet ești atras în poveste, nu? În
timp ce ne maturizăm încet, devenim capabili de a înțelege semnificația
povești. Cred că acest lucru e uimitor.
Î: Câteva părți au oarecum
legătură în lumea Gundam și în lumea lui Gackt-san, nu?
G: Acest lucru se întămplă deoarece tematica
creatorului original, Tomino-san, se suprapune cu tematica dintr-o lucrare a
poveștii mele. Nu am scris această melodie ca fiind un soundtrack pentru anime.
Ci pentru că eu cred că muzica e ceva ce creezi, ceva ce îi permite
ascultătorului să-și imagineze. Din acest motiv i-am spus lui Tomino-san ”Nu
trebuie să folosești melodia dacă nu îți place.” Dar când mi-a spus ”Mi-a
plăcut foarte mult”, m-am simțit fericit.
Î: Gackt-san seamănă cu
personajul Char. (Char Aznable este unul dintre personajele preferate ale lui
Gackt.)
G: De ce spui asta?
Î: Din felul tău de a te
prezenta (probabil se referă la ținută, la cum se prezintă în fața camerelor.)
G: Dar Char spune ”~~na no da yo”, știi nu? (E un
mod de a încheia o propoziție.)
Î: Într-adevăr! (râde)
G: Îmi pot aminti aproape toate replicile din
”Gundam”.
Î: Ehh? Asta e uimitor.
G: Pot imita cam până la opt personaje, dar
”Gundam” are multe fraze frumoase. Chiar dacă exersez și replicile lui Char,
ale lui sunt cumva diferit de unice. Ca de exemplu ”Tatăl tău e rău da yo!”
Î: Sună ca el (râde)
G: ”Asta e ceea ce numești tu război na no da yo!”
”Din ce eră ai venit da yo!” E foarte dificil. Nu pot deveni Char....
Î: Pe cine poți imita
atunci?
G: Oricine în afară de Char. (râde) Exersez destul
de des în baie.
Î: De ce în baie?
G: Ei, pentru că acolo nu poți face nimic în afară
de a citi o carte sau de a vorbi cu tine însuți. Am exersat replicile din
”Gundam” din greu. Dar, motivul pentru care sunt captivat de aceste replici
este puterea cuvintelor. Genul de persoane care pot exprima ceea ce vor să
spună de fapt sunt cei care nu folosesc multe cuvinte și nu vorbesc mult.
Aceste persoane lasă o impresie puternică prin replicile pe care le spun și
abilitățile lor sunt evaluate de aici. Din acest motiv, persoanele care vorbesc
mult sunt...(râde)
Î: Și atunci spui ”Și???”
G: Însuși vorbitorul devine nesigur de cea ce
spune. (râde) De asta studiez replicile personajelor.
Î: Înțeleg....Și ce crezi
despre acest single ”Metamorphoze”? (râde)
G: Umm, mi-ar plăcea să vezi filmul. Cred că va fi
folositor cumva.
Char Aznable
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulțumiri pentru comentariu!