Interviul
s-a terminat fără a putea să ascultăm toate melodiile din album; dar câteva
zile mai târziu, în aceeași zi de termen limită pentru acest articol, în
dimineața de 10 septembrie, ”DIABOLOS” a fost terminat. În timp ce suspinam
după mai mult timp, inima mea era plină de emoție în timp ce ascultam albumul.
Lucrările
lui Gackt au fost întotdeauna excelente, dar ”DIABOLOS” e la un alt nivel!
Produsul final este remarcabil, trecând dincolo de limita universului!
Cititorii care îmi citesc de obicei comentariile pot spune că exagerez, dar
albumul mi-a lăsat o impresie profundă.
Să
scriem asta cu calm. Gackt a strâns toate melodiile, versurile și interpretarea
într-un CD pe care îl numiți o lucrare de artă. Trezește imaginația
ascultătorului și prezintă lumea printr-o poveste. Cititorii care au mai dat
peste lucrări ale lui Gackt știu asta, dar acest ”DIABOLOS” depășește acel
echilibru preiminent.
Nu
accentuez ”înalta calitate” prin cuvântul ”depășește”, acest lucru e normal în
lucrările lui Gackt, dar excelența acestei lucrări este ușor de înțeles.
Diferența
principală dintre acest album și cele anterioare este că poți vedea întreaga
poveste clar urmărind versurile când asculți albumul de la prima melodie. De
asemenea, interviul a fost ușor de înțeles pentru că el personal vorbește
despre fundalul poveștii. Există o sinceritate pe care nu ați mai văzut-o
înainte iar povestea își va face loc în inimile voastre dacă ascultați albumul
după ce citiți acest interviu. Desigur, din moment ce este una dintre lucrările
lui Gackt, există intrigi complicate în spatele său, dar cel puțin nu au nici o
legătură cu ceea ce pare dificil la suprafață. Deci nu este de neînțeles când
am strigat fără să mă gândesc ”Pot vedea povestea” și astfel pot să mă afund în
ea.
Cuvântul
”DIABOLOS”, care poartă semnificația de diavol, simbolizează păcatele oamenilor
și efemeritatea destinului, acompaniată de tristețe dar totodată și de
speranță. În momentele de pauză, în momentele nebunești, albumul creează cu
delicatețe priveliștea unei lumi bogate, oferind viață muzicii. Perfect.
Pe
partea de creație, ”modelul” care a fost dezvoltat până acum este șlefuit și în
stilul lui Gackt. Cu noul ”stil” adăugat, pe care îl veți auzi în ”Farewell” și
”Dispar”, diversitatea muzicii a crescut. În orice caz, aș dori să ascultați
acest album. E dorința mea supremă.
Î: Abia așteptam finisarea
albumului ”DIABOLOS”, dar interviul se va ține fără a putea asculta melodiile
de pe album, cu excepția celor care au fost lansate ca single-uri. (râde)
G: Te face să te întrebi ce fac în timpul acesta,
nu? (râde) Facem multe alte lucrări în același timp. Factorul numărul unu
fiind...probabil pentru că ”DIABOLOS” și următorul album sunt înregistrate în
același timp. Ceea ce prezentăm în ”DIABOLOS” și următorul album este același
lucru, sunt împreună, așa că am înregistrat mai întâi trei, patru melodii care
sunt pentru următorul album. Și pentru că am făcut asta, întregul proiect a
întârziat.
Î: Asta este prima dată când
aud că ”DIABOLOS” și următorul album sunt legate între ele.
G: Cu povestea ”MOON” pe care o scriu ca și cheie,
lucrările anterioare pe care le-am făcut sunt toate din al patrulea capitol. Turneele
”Kagen no Tsuki” și ”Jougen no Tsuki”, și filmul ”MOON CHILD”. Și de data
aceasta începe imediat la intervalul dintre capitolul doi și trei. Dar din
moment ce povestea este prea lungă, am decis să acoperim capitolele doi și trei
în albumele ”DIABOLOS” și următorul.
Î: Am citit toate versurile
melodiilor pentru ”DIABOLOS”, și sentimentul de război este foarte puternic,
similar cu ceea ce a fost prezentat în capitolul patru.
G: Asta este din cauză că povestea ca un întreg
duce mai departe istoria războiului în toate cele patru capitole. Poate că cel
de-al patrulea e mai diferit pentru că are o tematică puternică asiatică
inclusă. Cât despre capitolele doi și trei.....de ce se luptă oamenii? De ce se
nasc vampirii? Sfârșitul capitolului doi ajunge la partea aceasta, iar
capitolul trei începe cu modul lor de viață ca vampiri. Aceasta este ordinea.
Î: Aș vrea să clarific ceva.
Ai spus anterior că locuitorii părții întunecate s-au născut în 700, și în
Japonia, asta ar fi...
G: Perioada Heian. Din 700 până în 1200 este
primul capitol al poveștii. Al doilea capitol este din 1300 până în 1600, și
din 1600 până în prezent este al treilea capitol. Cel de-al patrulea capitol
este din prezent până în viitorul
apropiat. Povestea este împrăștiată peste tot. (râde)
Î: Nu, dar sunt multe părți
care sunt încă un mister. Și povestea a trecut din perioada Heian la decorul
european, după cum ne putem da seama din videoclipul pentru ”Todokanai Ai to
Shitteitanoni”?
G: Așa e. Personajul principal a poveștii se
schimbă rapid. Cei care au jucat rolul de conducător la început devin treptat
cei care sprijină și câteva din aceste părți sunt aduse eventual. Personajele
principale din primul capitol sunt locuitorii părții întunecate, în timp ce cel
de-al doilea capitol se învârte în jurul oamenilor care au fost creați pe
informațiile din primul capitol.
Î: Personajele principale
din primul capitol și al doilea capitol au legătură de sânge?
G: Pentru că au fost creați după locuitorii părții
întunecate, presupun că poți spune că au legătură. Desigur, locuitorii părții
întunecate au fost creați din același trib. Prezentăm în același timp și
originea vampirilor prin această poveste.
Î: Înțeleg. ”Vampir” este un
cuvânt-cheie în al patrulea capitol, nu? Chiar și în film, este portretizat
vampirul Kei. Este ”vampir” un cuvânt-cheie și în ”DIABOLOS”?
G: Este, dar nu am folosit cuvântul ”vampir” în
versuri, nici măcar o dată.
Î: În această poveste,
vampirii au fost creați de locuitorii părții întunecate?
G: Ei sunt împotriva locuitorilor. Locuitorii
părții întunecate erau împrăștiați peste toată Europa, și luptau pentru
diferite țări....în aceea perioadă, ei existau în umbrele istoriei și luptau
împotriva câtorva locuitori ai părții întunecate de ceva timp. Eventual au
încercat să creeze ceva care să întreacă locuitorii părții întunecare, dar
aceștia s-au dovedit a fi defecți. Dar acești defecți, care au fost numiți ”Cei
13 Shito” au început să se trezească de la o anumită perioadă. Dar nu erau
perfecți nici după ce s-au trezit, corpurile lor erau incomplete. Deși au
abilitatea de a-i întrece pe locuitori, poartă povara de a nu putea sta sub
soare.
Î: Oh, povestea se împletește.
G: Dar la sfârșitul zilei, ceea ce vreau ca
oamenii să înțeleagă nu este povestea, ci importanța a ceea ce încearcă
povestea să spună.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulțumiri pentru comentariu!