限界をしったバイクじこう
Genkai wo Shitta Baiku Jikou
(Un accident de motocicletă ce mi-a
arătat limitele)
Tatăl meu era o persoană schimbătoare. Prima dată când tata
m-a învăţat să conduc aveam doisprezece ani. Nu era o transmisie automată, era
manuală. A spus că nu ar fi adecvat să nu ştiu să conduc, aşa că m-a învăţat de
pe locul pasagerului.
Prima dată când am mers pe o motocicletă, aveam deja
toate cunoştinţele necesare, unde era ambreiajul şi acceleratorul, aşa că
puteam merge pe o motocicletă. La început, mergeam încet. Cred că aveam
şaptesprezece ani.
Motocicleta pe care am învăţat să merg era o Yamaha
RZ250. Deşi era o 250, era mare şi nu era o comparaţie nefavorabilă cu 400.
Pentru că erau două pistoane, avea o acceleraţie grozavă. Era foarte rapidă.
Dacă aş fi învăţat pe o altă motocicletă, nu cred că mi-ar fi plăcut aşa de
mult.
Modul în care mergeam era foarte periculos. Cred că e
ciudat că nu am murit niciodată. Mergând cu 70-80 km/h, în timp ce întreceam
maşina din faţa mea pe partea stângă, brusc eram prins într-o curbă între un
telefon public şi o maşină. Dar rar am avut un accident.
Apoi într-o zi, am renunţat la motocicletă.
În acea zi, pentru că a plouat cu o zi înainte, era
mult nisip pe drum. Mergeam periculos ca de obicei, şi într-un colţ mai greu de
trecut, roţile mele au alunecat brusc. Eu şi motocicleta mea patinam.
Curba era pe partea dreaptă. Puteam vedea un perete solid
în faţa mea. Cum peretele se apropia, ştiam.
Am să mor.
Într-o clipă, am dat drumul motocicletei şi încă mă
îndreptam spre perete. Roţile au fost prinse în şanţ în faţa peretului, şi
motocicleta a zburat în aer şi a început să se întoarcă spre mine. Puteam vedea
motocicleta venind spre capul meu. Imediat după asta, motocicleta s-a izbit de
drum, avariată serios. Nu era nimic rămas întreg.
Braţul meu drept era rănit. Asfaltul l-a sfâşiat, şi
deşi l-am răzuit cu un cuţit, încă mai am cicatrici.
M-am oprit din mers pe motociclete. A fost pentru că am
realizat care îmi sunt limitele. După asta, m-am îndreptat spre maşini. Am avut
un total de zece maşini.
Prima mea maşină a fost o Toyota Toreno. Numită un ''86'',
era o maşină faimoasă în cluburile de maşini. Era maşina tipului de la manga
''Initial D''.
Deşi conduceam o maşină acum, nu mi-am schimbat modul de
conducere. Deseori au trebuit să cheme ambulanţa pentru mine. O dată, au
trebuit să cheme pompierii pentru că maşina mi-a luat foc. Sfârşitul obiceiului
meu de a conduce periculos a fost acelaşi ca al motocicletei. M-am izbit în
ceva, şi maşina mea a început să se învărtă. S-a întors cu susul în jos, şi s-a
izbit de suprafața drumului, încă învârtindu-se, şi era pe jumătate distrusă.
Şi acum mă întreb cum am supraveţuit.
M-am târât afară din maşină, asigurându-mă că sunt încă în
viaţă. Apoi, văzându-mi maşina pe jumătate distrusă, am început absent să
fumez. Mi-am sunat fosta prietenă.
Pentru că o iubeam cu adevărat, am condus
neglijent. Chiar dacă aveam încă sentimente unul pentru celălalt, a trebuit să
ne despărţim.
A început să plângă şi să ţipe la telefon.
''CE CREZI CĂ FACI?''
Când i-am auzit vocea, am realizat pentru prima
dată. Ce naiba făceam, făcând-o să plângă? Am fost jenat.
După asta, m-am oprit din condus în mod nechibzuit. Atunci
a fost ultima dată când am condus periculos. Oricum, nu am putut vedea nimic.
Mulţi din prietenii mei au murit. Ei vroiau să trăiască şi
au murit, dar eu, care vroiam să văd cum e să mor, sunt încă în viaţă. Pur şi
simplu nu am putut suporta să văd asta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulțumiri pentru comentariu!