luni, 24 decembrie 2012

Gackt - December Love Song

The evening’s lights, coloring the night’s busy avenues
Down the street brings back memories of you.
Now I am watching, as lovers pass me by,
Finding your shadows, in the views of my eyes.
Now I am here, all alone.
Remebering the time we used to laugh (together).
In the fall of the cold
I still think of you.
Wondering if you feel the same.

Save, your smile for me,
Even although you cry for me
Remember me and love me always.
Love, and smile for me,
Hold on to all that we had.
Remembering and love me again.

I'm so depressed living a quiet life now.
There is no one here, in which to hold hands,
Or protect me from the cold.
Feeling like this loneliness will tear me apart.
I am waiting and looking (for your voice)
To get me out of the dark.

Snowflakes fall like tears that running down my face.
I wanna hold you just one more time
I think of you night and day.
Wondering if you still feel the same.

Being in the silence of the night.
Fall into my arms and I'll hold you tight.
My kiss will guide our missing hearts
And tell me you'll love me again.

Save, your smile for me,
Even altough cry for me
Remember me and love me always.
Love, and smile for me,
Hold on to all that we had.
Remembering and love me again.

Luminile serii, colorând aleele pline ale nopții
În josul străzii, îmi readuc amintirile cu tine.
Acum privesc, în timp ce indrăgostiții trec pe lângă mine,
Găsindu-ți umbrele, în fața ochilor mei.
Acum sunt aici, singur.
Amintindu-mi momentele în care obișnuiam să râdem (împreună).
În frigul ce mă învăluie,
Încă mă gândesc la tine.
Întrebându-mă dacă simți la fel.

Salvează-ți, zâmbetul pentru mine
Chiar dacă plângi pentru mine
Amintește-ți de mine și iubește-mă mereu.
Iubește, și zâmbește pentru mine,
Păstrează tot ceea ce am avut,
Amindindu-ți și iubindu-mă iar.

Sunt atât de deprimat trăind o viața liniștită acum.
Nu e nimeni aici, de care să mă țin de mână
Sau să mă protejeze de frig.
Simțind ca și cum această singurătate mă va sfâșia,
Aștept și caut (vocea ta)
Să mă scoată din întuneric.

Fulgi de zăpadă cad asemeni lacrimilor de pe chipul meu,
Vreau să te țin măcar încă o dată,
Mă gândesc la tine noapte și zi
Întrebându-mă dacă încă simți la fel.

În liniștea nopții
Cazi în brațele mele și te voi ține strâns,
Sărutul meu va ghida inimile noastre ce lipsesc
Și spune-mi că mă vei iubi iar.

Salvează-ți, zâmbetul pentru mine
Chiar dacă plângi pentru mine
Amintește-ți de mine și iubește-mă mereu.
Iubește, și zâmbește pentru mine,
Păstrează tot ceea ce am avut,
Amindindu-ți și iubindu-mă iar.


Wow, mai este puțin și se termină anul, ne? Am ales ca astăzi să vă încânt ziua special cu această melodie. Crăciun fericit tuturor!
 *Traducerea este făcută după propria mea interpretare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!