vineri, 27 septembrie 2013

Twitter 4 septembrie 2011

Neața~~~~Astăzi sunt iar epuizat și m-am trezit la 4 dimineața....chiar e o problemă. Cât e ceasul acum acolo? Presupun că am să răspund puțin. Sper că Twitter merge bine astăzi...

(De ce ai nevoie să fi popular ca artist?) Sentimentul de a nu renunța la visele tale. Nu este limitat doar pentru artiști. Este totul. În tot este sentimentul de a nu renunța.

(Cineva spune că e emoționat să-l vadă 2 zile la rând) Nu am să o fac pentru mult timp. Pentru că trebuie să mă pregătesc pentru antrenament.

(Tatăl meu spune că te-ai schimbat de când apari în drama Taiga, ce crezi?) Așa e...L-am întâlnit pe Ogata Ken și gândurile mele legate de actorie s-au schimbat. Am început să vreau să duc și actoria la limitele sale. Pentru că el m-a învățat multe, vreau să-mi lărgesc cunoștințele pe care le-am primit de la el și să mă duc cât de departe pot.

(Când cumperi o casă, ce îi spui agentului imobiliar?) Dă-mi asta.

(SEX!) Ahahahaha. Ce naiba? Cuvântul acela cu siguranță are un impact.

(Cineva comentează referitor la Festivalul Kenshin și la mesajul său către regiunea Tohoku) Dacă simt că este un rost să vin în următorul an, atunci cred că voi veni. Să transmiți un mesaj multor persoane prin Festival este și el necesar. Festivalurile sunt pentru amuzament, dar în acel festival sunt diferite semnificații profunde. Trebuie să le transmit și pe acestea.

(Cineva spune că a văzut trupa YFC la A-Nation și e interesat de ei ca grup) E grozav. Poți sări la pagina YFC de pe pagina mea, așa că aruncă o privire. Membrii trupei YFC sunt persoane destul de interesante și individual. E amuzant. Sunt bărbați buni cu KiAi în ei.

(Cineva spune că din moment ce face mai multe poze astăzi, ar trebui să doarmă mai mult, pentru pielea lui) Par a fi atât de capabil ca bărbat?

(Cineva spune că îi se pare că Shinya a slăbit) SERIOS??? Trebuie să-l fac să se antreneze pentru a lua în greutate. Am să mă asigur că voi cumpăra mult unt și gem în Canada, ca să le iau cu mine. Antrenamentul lui Shin-chan va fi dur...

(Cineva întreabă dacă o să-și vopesească părul negru iar) Am să-l schimb înapoi în puțin timp. Nici părul negru nu e rău. Îmi place mai mult decât te așteptai.

(Cineva întreabă ce înseamnă YOU pentru el) Suntem frați, frați. De exemplu, chiar și când suntem pe muchie, el înțelege sensul acestui lucru și mă lasă să înaintez cu lucrurile. Dar în loc să se atingă de lucrurile care mă irită unul câte unul, mă supraveghează în timp ce mă calmez. E un moment în care pot simți bunătatea lui.

(Cineva întreabă dacă membrii YFC încă se antrenează în dojo-ul lui când nu e el acolo) Se antrenează toți. Nu contează dacă sunt acolo sau nu. Ce este important este propria lor voință. Din neatenție,  am scris greșit Ogata Ken. Ce se întâmplă cu tastatura asta????

(Cineva întreabă dacă bătrâna doamnă e bine) Bunica mea? E bine. Bine și se bucură de cei 102 ani.

(Cineva întreabă ce crede despre femeile care sunt mai înalte decât el) Iubesc femeile înalte. Se simte bine când mergem împreună. Totul are propriul său avantaj, nu-i așa?

(Cineva întreabă dacă scrie la fel de repede pe un iphone) Sunt fără speranță cu un iphone. Folosesc un calculator. Sunt un amator care tastează. Deși stâlcesc conversația în kanji mult. Iartă-mă.

(Cineva întreabă ce ar face GACKT dacă ar avea o ”întâlnire destin” cu persoană de sex opus) Dacă ai timp să întrebi asta, mergi și declară-ți sentimentele acum. Dar ce e soarta? De ce ai timp să eziți? Nu mai poți recuepera timpul. Viitorul e ceva ce clădești singur. Chiar dacă aștepți, nimic nu se va schimba. Nu-i așa?

(Altcineva crede că GACKT scrie prea repede) Ar trebui să le citești mai încet mai târziu. Nu e nevoie să te grăbești. Doar că mesajele tuturor curg pe ecranul meu ca o cascadă și dacă merg încet, dispar.

(Cineva spune că a auzit că funcțiile iphone-ului nu sunt create pentru japonezi) Sunt japonez totuși...

(Cineva întreabă dacă plănuiește să meargă la Kogoshima în turneu) Vreau să merg. Kogoshima e un loc de care sunt interesat. Să merg să mă plimb în timpul meu privat~~~~? Aș merge pentru o noapte. Așa e, să mergem. Spune-mi unde sunt locurile interesante și grozave. Vom lua mâncare mai târziu.

(Să mă refer la mine ca ”watashi” sau ”uchi”? (ambele înseamnă ”eu”)) Îmi place ”uchi”~~ Este o expresie pe care o poți folosi doar în japoneză.

(Cineva întreabă cum să preseze o fată să fie pregătită) Pregătită?? Dacă vrei doar să te culci cu o femeie, du-te în cartierul bordelurilor. Dacă vrei cu adevărat să faci dragoste cu ea, nu e timp să eziți. Spune-i fetei pe care o placi ce simți. Nu contează dacă e pricepută sau nu. Doar spune-i mai întâi. Începe de acolo. Dacă eșuează, nu renunța.

 (Cineva citează răspunsul despre fetele înalte și spune că totuși e dur cu fete grase) Nu, nu sunt dur cu fetele grase. Sunt dur doar cu persoane care nu pot avea grijă de ele însăși.

(Cineva întreabă dacă GACKT chiar e nepriceput la ceva) Sunt nepriceput la multe lucruri. Dar viața e interesantă pentru că sunt lucruri la care nu ești bun. E interesant să provoci acele lucruri, nu? O persoană care e bună la tot ar fi plictisitoare. Este acel ceva ce face viața amuzantă.

(Cineva întreabă dacă GACKT are vreun prieten în Hollywood) Sunt prieten cu Demi și Ashton, etc. Devin prieten cu persoanele alături de care particip în film.

(Cineva întreabă ce crede de pronumele japonez ”atai”) Dacă spui asta, ce zici de ”ate”? E mai sexy.

(Cineva întreabă în câte țări a fost) Sunt deja peste 50. E posibil să fie 100...nu am numărat niciodată așa că nu știu.

Nu e bine...nu se mai încarcă cum trebuie. Probabil că server-ul e plin. Ei atunci, am să plec. Să aveți o noapte minunată. ”Nu există un lucru ca un zâmbet nenecesar în această lume”. Nu uitați. Ei atunci, Adi-OS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!