sâmbătă, 17 octombrie 2015

Gackt blog - 16 octombrie 2015

Mr. TIME SLIPPER (discuția 111* a revistei-blog extras)

(Pe blog scrie discuția 110, dar ea de fapt este 111)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

După mult timp în care am fost în Japonia NikoSei a fost transmis prin satelit!



Timpul chiar trece foarte repede.
Lucruri ca a transmite NicoSei prin satelit,
Cu siguranță nu ne așteptam la așa ceva
Atunci când am început clipurile pe NicoNico! Nu-i așa?

Am făcut câțiva pași pe rând împreună la NicoNico,
Dar aceștia ne-au permis să creem multe schimbări în bine
Comparate cu proiectul original!


Evident, am putut face asta
Și datorită sprijinului tuturor muzicienilor
Și a puterii lor grozave
Și am putut oferi același sprijin și lor în mod continuu.

Videoclipurile au permis apariția unei Hatsune Miku la început de drum,
Până a devenit faimoasă și a apărut la Music Station la Tv Asahi.
Evident, sunt și mulți alți artiști care au putut debuta datorită clipurilor Nico,
La fel cum sunt încă mulți care nu pot ajunge pe rafturile magazinelor de muzică!



Mai devreme erau doua canale diferite, 2Chan și Nico,
Dedicate lumii otaku,
Care au putut deveni ceva unic în ultima perioadă,
După această unire, noua companie a obținut și mai multă popularitate,
Până ce au ajuns la o putere incredibilă și sunt capabili să impresioneze publicul într-un mod incomparabil
Încercând întotdeauna să strângă mai mult public prin strategiile de marketing.

Sigur că pot spune că nu îmi place comportamentul agresiv
Pe care l-au dezvoltat în această ultimă perioadă foarte mult.

Cât privește asta compania noastră, NicoNico,
Singurul nostru scop este să-i facem pe oameni să zâmbească,
Nu căutăm absolut deloc profit.
Din contră, față de celelalte mari companii de înregistrare,
Întotdeauna încercăm să creem evenimente din ce în ce mai mari în Japonia
Pentru a ne dezvolta și mai mult în domeniul de entertainment.



Dar nu am crescut mari fără vreun ajutor din afară.

Mulțumită politicii, prin adunarea politicienilor
Am reușit să înaintăm bazându-ne pe munca lor
Și strângând toate consimțământurile necesare.

Crezi că am folosit și tancuri
Sau armata pentru a crea un eveniment dedicat
Unei emisiuni online despre o companie?

Mai mult, mulțumită bunăvoinței lor
Am putut să ridicăm prețul acțiunilor,
Și să nu cădem în tragicul ”comportament pasiv a companiilor mari”
Care pot depăși acțiunile până la un minim istoric.

Nu le pasă prea mult despre opțiunile de capital.

Mai mult, cât îi privește pe utilizatori,
Aș vrea să dați ce aveți mai bun la a distribui și mai mult
Și să vă uitați la videoclipurile de la NicoVideo,
Să le arătați și să faceți cealaltă companie să înțeleagă cum ar trebui să funcționeze.


După difuzarea live de pe NicoSei,
Am fost să beau ceva cu președintele companiei,
Dl. Kawakami, și dl. Yokozawa.

A trecut foarte mult timp de ultima dată când i-am întâlnit,
Și asta ne-a făcut să vorbim despre subiecte foarte vechi,
Dar din moment ce am preferat să vorbim mai mult despre evenimentele viitoare
Am fost foarte fericit.

Îmi amintesc de timpurile cu tonul de apel dwango de la telefon,
Vorbind cu ei, întotdeauna am vrut să ne îndreptăm spre viitor
În loc să vorbim despre prezent.

Au trecut deja 15 ani de la ultima noastră întâlnire,
Chiar mi-aș dori ca lucrurile să nu se schimbe în viitor.

Să te regăsești exact după 15 ani de absență
Și să ai sentimentul că nimic nu s-a schimbat,
Cu siguranță personalitățile noastre și restul se dezvoltă,
Pot spune că ei mă fac să mă simt ca un vechi pioner din Seoul
Căruia îi aduc umanitatea,
Am fost foarte fericit să-i întâlnesc după o perioadă atât de lungă.


Ei bine, au fost 15 ani pentru toată lumea,
Cu siguranță au îmbătrânit!

Dar, să vezi că nu a trecut atât de mult timp
În toți acești ani, chiar m-a făcut fericit.

Întotdeauna am crezut că nu are rost să vorbești despre evenimentele ce au avut loc în trecut
Dar trebuie să recunosc că la ultima întâlnire cu foștii colegi de școală,
Nu eram atât de mulți!!



Nu mai are rost să mă gândesc să relansez o nouă afacere pentru școală.

Ei bine...mă voi întoarce în Japonia în curând.
Am multe lucruri de făcut printre care multe sunt de reparat.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. TIME SLIPPER”.

Îmi doresc să pot surprinde chiar și oamenii care vin dintr-un viitor posibil!

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!