marți, 6 octombrie 2015

Gackt blog - 5 octombrie 2015

Povestea idioată a lui GACKT (discuția 110 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.


”Pe drum, toată lumea este într-o călătorie...♪♫” (Versuri din ”Journey Through The Decade”)

Beep...
...Alo...

Ohh, tu ești. Nu ne-am văzut de mult timp...
Hm? Ce este?

Huh?
”Încă ești în Japonia?”
...întrebi.

Ești atent...
Tocmai sunt pe cale să plec în Jakarta.


Am să mă întorc mai târziu...
Ce mai faci?

Huh?
”Să mă uit la Music Station m-a înveselit!!!”
...spui.

Înțeleg.
Mulțumesc. Am fost frânt în aceea zi,
Sau ar trebui să spun că,
Șederea aceasta în Japonia a fost atât de plină că a trebuit să râd.
Așteaptă un minut.
Intru la aeroport...


Whew...
Frate,
Programul meu pentru aceea săptămână chiar a fost copleșitor.


Huh?
”Chiar ai fost atât de ocupat
În timpul acestei șederi?
...întrebi.

Ei bine...
Ocupat în sensul că
Programul meu era plin
Și nu am avut loc să mă mișc.

Sunt multe lucruri pe care trebuie să le fac, nu?
Și multe alte lucruri în afară de muncă, nu?

Ah, acum că menționezi,
Am avut de făcut o lucrare la dantură.
Mă gândeam că recunoșteam vocea persoanei de lângă mine
Și când m-am întors să mă uit, era SUGIZO!


Ahahaha.
Ce coincidență.

Am început să vorbesc cu el,
”Nu ne-am văzut de mult timp, ce mai faci???”

Și el a spus,
”Ce naiba faci aici!!!”
Ahahaha.
Și eu eram ”Sunt la dentist!!!”

Imaginea cu noi doi unul lângă celălalt la dentist este amuzantă.
Atunci,
I-am spus în timp ce ne despărțeam că am să-l văd iar la Music Station.

Huh?
”Astfel de coincidențe se întâmplă???”
...întrebi.


Tokyo este un loc mic.
Când beam ceai la hotel,
I-am întâlnit pe fotbalistul Kazu (Kazuyoshi Miura) și soția lui,
Și uneori mai este Matsumoto de la Downtown
Care bea lângă mine,
Și l-am întâlnit pe Tamori la un restaurant de tăiței,
Și când mâncam grătar koreean,
Ayu a venit în același timp
Și am ajuns să bem amândoi mult.

Desigur,
Toată lumea este ocupată cu munca,
Dar cu toți trebuie să mâncăm, nu?
Toată lumea are multe lucruri de făcut
În perioadele mici de timp pe care le prind, nu?

În timp ce facem asta,
Uneori suntem văzuți în timp ce ne îmbrăcăm ciudat.

Huh?
”Ce vrei să spui cu ”îmbrăcat ciudat”?”
...întrebi.

Ummm, e greu de explicat.
De exemplu,
Când ieșim la masă,
Cu toți decidem să mergem și să mâncăm tempura
În timp ce purtăm măști sau ceva.


Astfel de lucruri încep.
Ei bine, când sunt îmbrăcat astfel
Arăt complet ca un ciudat,
Dar pentru că toată lumea care stă cu mine poartă o mască de asemenea,
Este surprinzător de amuzant.


Ahahaha.
Destul de prostuț, huh?

Dar este mai amuzant decât te aștepți.
Cu toți încercăm măști diferite
În timp ce ne îngrijorăm pe care să o purtăm.


Așadar mâncăm tempura îmbrăcați astfel.
Este un hit.

Atunci,
Cineva mă găsește într-unul din aceste locuri.
Și mă întreabă,
”GACKT, ce naiba faci?”
Nu?
Dar aceste lucruri sunt bune pentru că sunt stimulante.

După cum știi,
Indiferent de cât de ocupat sunt,
Îmi fac timp pentru exerciții și antrenamentul de la dojo,
Și timp să iau masa.


Urăsc ideea că,
Să fii ocupat este o scuză
Ca să mănânci orice și să nu faci exerciții.

O URĂSC.
Să termini de mâncat oricând.
Și persoanele care o fac.

Așadar,
Îmi fac timp să mănânc cu alte persoane,
Și merg să mănânc cu mentorii mei care au grijă de mine
Și învăț multe lucruri de la ei.


Acel timp
Chiar este timp important pentru mine,
Și îmi reface conștiința că am deficiențe în multe lucruri.

”Trebuie să studiez mai mult...” etc.

Cu cât sunt mai ocupat,
Cu atât mai mult mă asigur că iau masa cu prieteni și mentori.
Și în aceste momente, întâlnesc și persoane noi.

Ah, așa este.
De data aceasta,
S-a întâmplat să fiu în Japonia în același timp în care
Jang Keun-suk și No Min-woo au venit din Koreea să petreacă,
Și am mers cu toți să bem și alte lucruri.
Ni s-a alăturat și Akiyama, maestru în arte marțiale.


Huh?
”Chiar dacă ești atât de ocupat, sincronizarea s-a aliniat?”
...întrebi.

Este ciudat, nu?
Asta se potrivește,
Chiar dacă suntem atât de ocupați.

”Ei atunci, ar trebui să mergem să mâncăm în seara asta?”

Sugerează cineva
Și mergem cu toți, ca de exemplu
Să jucăm jocuri de băut până noaptea târziu.


Și îmi fac timp
Să mai arunc câte o privire la concertele artiștilor tineri.

O trupă numită SADIE se desparte,
Așa că am decis să particip pentru puțin timp,
Și să arunc o privire.

În aceea zi,
Keun-suk și ceilalți au spus că chiar voiau să vadă
Așa că am mers cu toții.

Au devenit agitați, ca de exemplu,
”J-rock este grozav!!!”

Este o cultură diferită de K-pop...
Ei bine,
Dacă acest gen de muzică rock ar dispărea din Japonia,
Nu am mai avea nici o muzică unică
De care să fiu mândru.


Huh?
”Întotdeauna ești ocupat până dimineața?”
...întrebi.

Ies cu ei atât de mult cât pot.
Și mă asigur că am timp pentru antrenament,
Și încep asta dimineața.


Nu contează cât de ocupat sunt,
Nu iau niciodată o pauză de la antrenament.
Și, mulți din prietenii mei vin la sală.

Huh?
”Vin la sala ta de gimnastică?”
...întrebi.

Așa este.
Cât timp sunt în Japonia,
Toată lumea vine să se antreneze cu mine.


Este din cauză că mă gândesc
La cum să întăresc
Și să-mi mențin corpul,
Și fac exerciții cu efect.

Toată lumea îi spune ”Gakuzap!”
(Joc de cuvinte referitor la ”Rizap”, care este un fel de dietă de exerciții pentru pierderea greutății)

Recent, am ajuns în punctul
Unde m-am tot gândit să deschid o sală.

Dacă aș face asta,
Aș putea oferi experiența și cunoștințele mele tuturor
Și toată lumea ar recomanda-o.

Asta îmi amintește că,
Și Hyde a venit săptămâna trecută.

Huh?
”Și Hyde a venit!?”
...întrebi.

Ne antrenam împreună.
Când se întâmplă să aibă timp,
Spune ”Mă îndrept într-acolo acum”.


Huh?
”Deci toată lumea se adună cu toane?”
...întrebi.

Trebuie antrenamentul să fie un lucru atât de serios?

Este în ordine dacă reușești să-ți faci timp în aceea zi,
Și spui ”Plec acum”.


Toată lumea se adună spunând asta.
Așa funcționează.

Când ne antrenam împreună,
Și apoi ne despărțim, spunând ”Pe mai târziu!”

Acest fel de eră este.
Oamenii care sunt conștienți de acest lucru își vor păstra tinerețea,
Iar celor care le lipsește vor îmbătrâni rapid.

Este un număr infinit de persoane în lume
Care se uită la mine și fac comentarii stupide, ca de exemplu,
”De ce este GACKT atât de disciplinat?”
Și
”Ce încearcă să devină?”
Nu-i așa?
Ahahahaha.


Din punctul meu de vedere,
Sunt prea multe persoane care nici măcar nu fac un antrenament de bază
Și doar stau și tastează la calculatoarele lor toată ziua.

”Fă cerințele minime pentru a fi bărbat!”
Este ceea ce spun.
Să-ți întărești corpul
Și să-l menții așa
Este o necesitate evidentă
Ca bărbat
Ca femeie
Și ca adult.


Acum mult timp,
Oamenii obișnuiau să vorbească despre persoanele care mergeau la sală,
”Sunteți culturiști?”
Dar acum, sunt cei care nu merg la sală
Care trăiesc fără a-și folosi mușchii pe care îi au, nu?

Din toate aceste lucrurile, sunt persoane care spun încrezute
Fără nici un pic de rușine,
”Merg pe scări la stația de tren în drum spre muncă!”
E ca și cum, ”Ești vârstnic!?”.

Din cauză că ei chiar cred că este un exercițiu.


Aceste persoane ar trebui să se îmbolnăvească imediat
Și să realizeze importanța sănătății.
Nu contează cât de mulți bani ai,
Nu îi poți lua cu tine când mori.

Până ce nu realizezi că neglijența ta asupra sănătății
Invită fiecare boală,
Nu vei realiza cât de splendidă poate fi viața ta.

Și când te îmbolnăvești,
Vei cauza necazuri persoanelor din jurul tău care țin la tine.
În această zi și eră, încă poți lua multe boli
Chiar dacă te antrenezi corect, nu?

Nefăcând un lucru să-ți întărești corpul,
Și neștiind ce să faci când te îmbolnăvești
Este nepoliticos față de persoanele care și-au dat sufletul exersând
Și oricum s-au îmbolnăvit, nu crezi?

Huh?
”Întotdeauna păstrezi aceeași formă și greutate a corpului?”
...întrebi.

Se schimbă.
Nu, eu o schimb, la forma de care am nevoie atunci.

Dacă voi filma un serial,
Și cred că să fiu mai mare e mai bine pentru rol,
Am să-mi măresc măsura.

Se schimbă cu fiecare tematică.


Recent, a fost Festivalul Kenshin în Niigata, nu?
De data asta am pierdut multă greutate,
Când am decis să-l joc pe Uesugi Kenshin,
Am trecut de la 74 kg la 67 kg.

Huh?
”Dacă pierzi așa de multă greutate, nu scade și procentul de grăsime din corp!?”
...întrebi.

Nu, este opusul.
Când mă micșorez,
Pierd și din mușchi
Așadar procentul de grăsime din corp crește.


Pe atunci,
Procentul de grăsime din corpul meu părea că va trece de 10%
Și mă întrebam ce am să fac.

În ultimii 20 de ani,
Am păstrat ritmul la 8-9%.
Ei, măsor în fiecare zi...
Așadar e ceva normal.

Dar sunt ”GACKT”, nu?

Trebuie să fiu capabil să fac asta, cel puțin.

Și i-am promis tatălui mei că am să o fac. (=Ogata Ken)
Că am să dau tot ce am pentru încă puțin timp.

...Huh?
”Te-ai dus și anul acesta la mormântul lui?”
...întrebi.


Mă duc...în fiecare an.
Mă duc și mă asigur că îi raportez tot ce s-a întâmplat până în aceea zi.
Și îl salut și îi spun că voi continua să dau tot ce am mai bun.


Asta a fost cu o zi înainte de Music Station,
Cred...

Întotdeauna mă duc să-l salut și spun
”Am să dau tot ce am mai bun!”



Așadar, de aceea Music Station a avut un sentiment bun, nu?
Am putut să-mi întâlnesc și mulți prieteni.

Pentru că a fost atât de grăbit,
Se pare că a fost greu pentru toată lumea,
Dar am reușit să-l întâlnesc pe Koo puțin.
Și pe YOSHIKI pentru prima dată după mult timp.

Chiar a trecut atât de mult timp
Că am cam râs.



În ultimul timp, numărul de programe muzicale a scăzut
Și ar putea fi persoane care să creadă că muzica însăși
A devenit slabă.

Este greșit.
Nu va fi niciodată o lume fără muzică.


Dacă nu ne putem oferi puterea oamenilor,
Cine poate?


Ceea ce este important este o voință puternică
Să treacă prin lucruri cu KiAi și pasiune și scop.
Ca muzician japonez,
Trebuie să merg și să ofer asta lumii.

Așadar,
Accept diverse provocări pe scena lumii.
Sunt multe dificultăți.
Sunt persoane infinite care spun că este imposibil.

Ei bine, priviți.
Pentru că am să o fac.

Ei bine, este timpul să plec.
Am zburat spre Jakarta.

Data viitoare,
Am să-ți spun o poveste despre călătoriile mele acolo.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!