joi, 24 septembrie 2015

Canalul GACKT – discuția 109 a revistei-blog 17.09 (23 septembrie 2015)

”Acea parte a mea pasională, ia-o înapoi... ♪♫” (Versuri din ”Jounetsu no inazuma”)

Beep…
…Da, alo.

A trecut ceva timp…ce mai faci?
Stai puțin.
Pentru că chiar acum mă îndrept spre un eveniment.

Fu~~~~
Mulțumesc că ai așteptat.
Sunt în mașină acum.

Eh?
”Când ai spus eveniment, ce fel de eveniment este?”
...întrebi...



Păi, până acum,
Au tot fost scrise articole de presă despre Nestle.
Știi despre Cafeneaua Viitorului?

E destul de interesant aici.

Eh?
”Ce fel de articole de presă??”
...întrebi...

Anunțul despre mine că am semnat un contract comprehensiv cu Nestle,
Anunțul despre Dolce Gusto de la Nestle,
Și de asemenea, evenimentul de deschidere comemorativ a Cafenelei Viitorului.




Ei bine,
E asemeni unui anunț despre diverse lucruri puse împreună.

Eh?
”Ce este cu acel contract comprehensiv?”
...întrebi...

Ei bine, sunt multe în el.
Un contract comprehensiv înseamnă,
Că ”ei vor lucra cu mine și mă vor sprijini
Pentru activitățile mele de acum încolo!”
Asta este în contract.




Nu a mai fost niciodată
Un asemenea contract
Între un artist și o companie, dacă e să-i spunem, cunoscută în lume, înainte.
Ei bine, este primul de acest fel din lume.

Eh?
”Asta înseamnă că e ceva super super uimitor!!”
...spui...

Tocmai am spus!
Chiar este uimitor.
Companiile de înregistrare nu mai
Oferă bani absolut deloc.




Pentru că asta nu este era vânzării CD-urilor.
Dar,
Tot avem nevoie de bani.
De aceea,
În realitate, să semnez un contract pentru activitățile mele
Unde ei sunt puși
În formă de a ”sprijini o afacere”
Chiar are o mare semnificație.

Eh?
”Activitățile muzicale chiar folosesc atât de mulți bani?”
...întrebi...

Normal că da!
În special când vorbești despre un turneu în jurul lumii
Care chiar costă mult.
În cazul meu, pentru că nu voi folosi staff-ul local
Ci staff-ul meu din Japonia atunci când merg în jurul lumii,
Costă și mai mult.



Dar,
Companiile de înregistrări nu mă mai pot
Sprijinii până într-acolo.

În schimb,
Companiile de înregistrări care spun
”Vreau să fac activitățile cât mai mici posibile...”
Au apărut și sunt cele mai rele.

Ei bine,
Nu este asta exact ideea de a pune calul înaintea căruței...


În ziua de astăzi, toate companiile de înregistrări sunt meschine...
Serios.
În acești 10 ani,
Fără a crește piața,
Au vândut doar CD-uri,
Și rezultatul este că
Atunci când ridici capacul, scena muzicii se micșorează.
Ceea ce este întotdeauna important
Este să construiești o bază pentru următorii 10-20 de ani.
Asta se întâmplă din cauză
Că ei întotdeauna urmăresc ca perioada de timp să fie scurtă.
E pur și simplu patetic.

Eh?
”Ar putea fi, de data asta,
Ai venit înapoi în Japonia pentru asta?”
...întrebi...

Așa este.
Am venit înapoi datorită acestui anunț.
Am sosit în Haneda ieri.




De când am sosit dimineața, am avut doar întâlniri,
Apoi am mers la frizer
Și m-am și vopsit.

Deși, e puțin cam scurt tuns.
Ahahaha.


De aici încolo,
Am realizat că o imagine cu părul scurt ar fi ceva nou.
M-am cam săturat de imaginea cu părul lung.

Am mers cu tunsoarea scurtă celebră.

Eh?
”Din ce țară te-ai întors?”
...întrebi...




De data asta am venit înapoi din Phuket.
Pentru că a început să-mi placă
M-am gândit să arunc o privire
Și să explorez prin Phuket
Puțin.

Am făcut și lucruri ca verificarea pieței.

Eh?
”Stai în Tailanda?”
...întrebi...

Da, acum,
Mă gândesc dacă ar trebui să stau în Tailanda.
Mă tot uit la diverse lucruri.
Din moment ce aici sunt multe puncte pozitive.
Este și un ritm, este amuzant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!