duminică, 6 septembrie 2015

Gackt blog – 4 septembrie 2015

Povestea idioată a lui GACKT (discuția 107 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Kaze yo~mae~~~Nagashita namida no~~… ♪♫” (Versuri din ”ARROW”)

Beep…
Alo…

Oh, a trecut ceva timp, nu?
Da, sunt bine.
Tu ce mai faci?

Eh?
”Ce faci într-o asemenea dimineață?”
…întrebi…

Cumva,
Când o spui tu
Sună cam indecent…
Ahahaha.

Filmez pentru o reclamă.
De dimineață.
Trebuie să terminăm totul astăzi
Cât timp soarele este încă pe cer.



Eh?
”Ce reclamă filmezi??”
…întrebi…

Astăzi,
Sunt aici pentru a filma o reclamă pentru BIG.
Deși fac asta încă de noaptea trecută.

Eh?
”Este chiar atât de greu
Să filmezi o reclamă?”
…întrebi…

Umm…
Presupun că depinde de reclamă.
Reclama pentru BIG este făcută cu atenție
Cu un buget destul de implicat.



Fiecare detaliu mic
Este de asemenea privit cu atenție,
Îți poți da seama de diferență din reclama anterioară?

Eh?
”Chiar mi-a plăcut reclama anterioară!!!”
…spui…



Ahahaha, mulțumesc.
Mă bucur să aud asta.

Din moment ce este o reclamă făcută cu multă atenție,
Să aud că ți-a plăcut când a fost făcută astfel
Mă face să fiu bucuros.

Deși m-am gândit că ar fi bine
Dacă ar fi mai multe reclame de o asemenea calitate.
Recent,
Au fost doar reclame ieftine, cu un buget mic,
Și pe care nu ai vrea să le vezi, nu?

Eh?
”Cum era de așteptat, are un impact”
…spui…



Așa este în mod normal.
Pentru că atunci când tai din buget
Primul lucru care este tăiat
Este staff-ul de producție care face lucrurile mărunte.

Vor avea oameni puțini
Și mișcările lor se vor înrăutăți.
Inevitabil, calitatea per-total
Va scădea astfel.
Înțelegi, nu?

Desigur,
Sunt și producții bune cu buget mic.
Acestea sunt cele care pot fi făcute cu o idee.
Dar,
Scăderea bugetului industriei,
Cu siguranță nu este un lucru bun.
Pentru că va apărea eroziunea prețului,
Și va cauza o competiție pentru prețurile cele mai mici.




Oricum,
Este foarte cald astăzi.
Filmăm direct sub lumina puternică a soarelui.

Câți ani au trecut
De când am stat sub lumina puternică a soarelui afară…

Asta chiar este greu…

Eh?
”GACKT-san, te dor ochii?”
…întrebi…




Puțin…
Partea care modifică lumina s-a vătămat.
De aceea, comparat cu alții, este mult prea multă lumină
Și nu am ochelarii cu mine.
Nu pot vedea nimic sub lumina soarelui.

Eh?
”Dar, dacă este așa, atunci nu este greu pe scenă?”
…întrebi…

Este greu…
Pentru că chiar nu pot vedea nimic.
Dar,
Lumina pentru scenă
Vine de obicei de sus așa că
Nu îmi coboară exact pe față, nu?




Ca și pentru seriale,
Filme,
Când lumina strălucește direct pe fața mea
Chiar nu pot vedea nimic.

Și,
Din cauza expunerii pe termen lung,
Va deveni o situație unde
Nu am nici o idee unde și ce este.

Ahahaha.
Amuzant, nu?

Eh?
”Sunt luminile puternice pentru tine și de la reclama asta?”
…întrebi…

Sunt.
Deși filmăm într-un loc luminos.
Nu înseamnă că nu avem nevoie de lumini,
În schimb,
Din cauză că împrejurimile sunt luminoase
Dacă nu adăugăm și mai multe lumini așa cum trebuie
Nu vom putea obține imagini bune.




De aceea,
Ghicesc cumva cu intuiția mea
Unde este camera…

Acesta este totuși un secret…
Ahahaha.

În orice caz,
Astăzi este foarte cald.
Și lumina soarelui este extrem de puternică,
Mă doare pielea.

Sunt de asemenea îngrijorat de staff-ul
Căruia îi este rău din cauza căldurii sau a soarelui.

Oricum,
Chiar și dacă este puțin,
Trebuie să lucrăm
Pentru a termina repede și bine filmarea.





Desigur,
Principala grijă este
Să filmăm imagini de cea mai bună calitate.

Abia aștept.
Pentru că cred că va fi una destul de bună.
Așadar,
Mergi și cumpără BIG,
Și câștigă acele 600 milioane.

”În primul rând, dacă nu cumperi nu vei câștiga niciodată…”

Ahahaha.

Ei bine atunci,
Mă întorc la filmare.
Pentru prima dată după ceva timp, în seara aceasta,
Probabil că voi lua și cina.

Dacă mă întorc în Tokyo, am să te contactez.
Ne mai vedem.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!