duminică, 23 august 2015

Canalul GACKT – discuția 106 a revistei-blog 17.08 (22 august 2015)

”Pentru că, am realizat că vreau să te protejez... ♪♫” (Versuri din ”Saikai Story”)

Beep...
Alo...

Eh??? Cine este??
Ah...tu ești.


A trecut ceva timp...
Ce este?
Un telefon de la tine în mijlocul nopții este rar.
Ce mai faci?

Eh?
”Merg și eu la Festivalul Kenshin anul acesta.”
...spui...

M-ai sunat în mijlocul nopții
Doar ca să-mi spui asta?
Ahahaha.
Nu ești tu adorabil.
Se pare că ești mai bine ca niciodată.




Eh?
”Ești deja înapoi în Japonia astăzi??”
...întrebi...

Nu, sunt în Thailanda astăzi.
Am sosit ieri seară.
Pentru că a fost necesar să supraveghez o lucrare
Am venit în Phuket.

E prima dată când vin în Phuket.


Eh?
”Prin a supraveghea, ce supraveghezi?”
...întrebi...

Um...
Presupun că pot spune că supraveghez o lucrare în plus.
Ei, imediat ce e aranjată, am să vă spun despre ea.
Tocmai a fost lansată
Așa că nu știu cum va progresa de acum încolo,
Din moment ce sunt multe pe care nu le pot vedea.
Astăzi m-am trezit extrem de devreme.



Eh?
”Te-ai dus singur de data asta?”
...întrebi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!