luni, 10 august 2015

Eneru blog - 5 - 8 noiembrie 2007

5 noiembrie 2007

Lucruri pe care le-am văzut în camera de lucru…


Aceasta este camera de lucru localizată în subsolul conacului.
Lordul meu stă întotdeauna aici, lucrând din greu în căutarea cunoștințelor…
Să aruncăm repede o privire…

…e plină cu manga?!
~~~~~~~

6 noiembrie 2007

Gândindu-mă la Lordul meu…(runda doi)


…Am auzit că acum mult timp, un servitor s-a gândit la lordul său
Și îi ținea întotdeauna papucii calzi (cât timp lordul era plecat)…
(Am încercat să fac ceva asemănător acum ceva timp, dar nu a mers atât de bine…)
Așadar, de data asta, am să încerc să o fac în caleașca Lordului meu!
…nu se întoarce…
~~~~~~~

7 noiembrie 2007

Șoferul Eneru (scris ”doraibaa” – un cal-fulger înfuriat)


Aceasta este cabina din caleașca Lordului meu.
Astăzi șoferul a fost grăbit să plece, așa că conduc eu în schimb!
E timpul ca Lordul meu să își îndeplinească datoriile!!
Așadar, Lordul meu, te rog să urci!

...Lordul meu? Aici ești! De ce nu urci?!
...Lordul meu, unde te duci??
~~~~~~~

8 noiembrie 2007

Magnifica artă marțială ”Tae Kwon Do”...


Acesta este sportul fără arme pe care Lordul meu a început să-l practice, ”Tae Kwon Do”!!
Este dificil, dar este un stil frumos ce pune accent pe mișcarea picioarelor...
Părea interesant așa că și eu am vrut să încerc, dar Lordul meu spune că
Picioarele mele trebuie să fie mai lungi pentru a putea reuși.
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!