luni, 10 august 2015

Eneru blog - 22 - 25 decembrie 2007

22 decembrie 2007

Hotel de clasă ultra-înaltă…


Acesta este hotelul la care am stat cât timp am fost în ”Macau”.(scris ”makao” – floarea rea a Diavolului)
Acest hotel este complet de clasă înaltă, absurd de mare, că avea mai mult de 3000 de camere,
Și mi-a luat 20 de minute ca să pot ajunge în cele din urmă în camera mea…
Odată ce am ajuns în camera mea, nu am mai vrut să plec niciodată pentru că
Nu știam dacă am să o mai pot găsi iar…
M-am întrebat, dacă din greșeală lăsam ceva afară și ar fi trebuit să mă duc să-l iau…?
…asta ar fi oribil…
~~~~~~~

23 decembrie 2007

Marea greșeală a Lordului meu…


Din moment ce Lordul meu iubește telefoanele mobile, înainte de a se duce în Hong Kong,
A cumpărat un telefon mobil local pe care să-l poată folosi cât timp era acolo!
Tot timpul cât l-a ales părea atât de amețit, și cât timp a fost pe vasul spre Hong Kong,
A fost atât de distrat jucându-se pe el, punându-i setările…
Dar apoi, în cealaltă zi, când s-a întors acasă, a încercat să îl seteze să-l folosească în Japonia,
Dar se pare că, angajatul a făcut o greșeală și acum acest telefon nu poate fi folosit în Japonia…
Lordul meu a fost șocat și supărat. Ce păcat, Lordul meu, îmi pare rău.
~~~~~~~

24 decembrie 2007

Priveliștea de noapte din Hong Kong…


Ca ultimă postare ce ornează Jurnalul de Călătorie a Lordului meu în China,
Este priveliștea de noapte din Hong Kong!
Imaginea este puțin în ceață, dar priveliștea de noapte este atââââât de frumoasă!
Cred că de aceea am venit în această zonă a Chinei ca ultimă oprire!!
A început strategia Lordului meu pentru Asia să ia formă?
Până la urmă, următoarea țintă pentru puternicul Rege Malefic este adormitul leu, China!!
Lordul meu privește orașul Hong Kong cu o privire ascuțită…
~~~~~~~

25 decembrie 2007

Crăciun (scris ”kurisumasu” – continentul dracului de oțet de prune ce suferă)


Astăzi este Crăciunul, un vechi obicei din vest pe care noi îl urmăm…
Nu știu prea multe despre, dar dintr-un anumit motiv un zeu din vest s-a născut astăzi, presupun.
Astăzi, orașele sunt destul de frumoase, înfășurate în lumini.
Am încercat să decorez conacul cu acest copac aprins!
Toată lumea, Crăciun fericit!
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!