luni, 10 august 2015

Eneru blog - 21 - 24 noiembrie 2007

21 noiembrie 2007

Sala de cinema din conac...


Aceasta este mașinăria care proiectează imagini, și care se află în dormitorul Lordului meu.
Este un ecran mare pe unul dintre pereți, permițând un impact total!
Nici nu mai menționez că ori de câte ori Lordul meu nu este acasă,
Mă furișez aici să mă bucur de filme singur.
Așadar, ce ar trebui să vizionăm astăzi~

Scârț...!!

”Ce naiba faci aici? Eneru?”

...OH LA...
~~~~~~~

22 noiembrie 2007

Pedeapsa mea...


...Lordul meu m-a prins uitându-mă în secret la unul dintre filmele sale...
Pedeapsa mea (pe lângă ceartă, vreau să spun) este să curăț...
(Când deschizi ușile) te lovește din plin toate aceste filme puse aici laolaltă,
Dar m-am hotărât să curăț doar unul dintre ele.
Chiar dacă îmi spui că ții plac filmele, nu ai nevoie de atât de multe......
Dohoho....
~~~~~~~

23 noiembrie 2007

O mică pauză...


Aceasta este mașinăria care rulează filmul. Trebuie să o curăț cu mare grijă.
...fuu, sunt atât de obosit~! Hai să luăm o mică pauză.
Oh uite! Un film nou!...să aruncăm o privire…
-o oră mai târziu-
Scârț!! (sunetul ușii)
”ENERU…”
Și Eneru a fost pus să curețe pentru următoarele zece ore.
Ce pauză grozavă a devenit…
~~~~~~~

24 noiembrie 2007

…Garanție eternă??


Acesta este ceasul din interiorul conacului…
Aparent, Lordul meu l-a adus de peste hotare acum vreo 300 de ani…
Dar încă funcționează…uimitor…

…Garanția a expirat acum ceva timp…
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!