luni, 10 august 2015

Eneru blog - 25 - 28 noiembrie 2007

25 noiembrie 2007

”Vioara” blestemată (scris ”boiorin” – răceală diabolică uimitoare abuzată)


Acum mult, mult timp, acest obiect a aparținut unui muzician foarte priceput.
Dar acel muzician a murit de boală, și acum spiritul lui posedă acest instrument muzical.
De atunci, oamenii care au ajuns să dețină acest obiect au murit unul câte unul
În circumstanțe suspicioase…
Așadar Lordul meu a preluat în posesie acest instrument muzical al nenorocirii…

…Ce altceva te-ai aștepta, în acest conac…
…poc!!
AHHH! M-A TĂIAT COARDA!!
~~~~~~~

26 noiembrie 2007

Cultivare…??


Astăzi am curățat fântâna cu apă a conacului.
Acum mult timp, am dat drumul la pești în ea.
Am crezut că Lordul meu va fi cu siguranță mulțumit să vadă asemenea pești frumoși înotând, dar…
A fost incredibil de furios, așa că a făcut tempura din pește și le-am mâncat pe toate…
…au fost atât de bune…
~~~~~~~

27 noiembrie 2007

Lucruri ciudate se întâmplă în acest conac…


Aceasta este baia!
Astăzi curăț această baie mare de unul singur.
Dar nu înțeleg cum poate sta Lordul meu aici de unul singur…
Tocmai am simțit privirea cuiva ațintită asupra acestui micuț neajutorat…
Hai să terminăm repede…!
GYA!! Este ceva aici!!

…oh stai…a fost reflecția mea în oglindă…hee
~~~~~~~

28 noiembrie 2007

Adevărata formă a Lordului meu…??


Această persoană decorează casa, deși are doar un cap…
Am un presentiment că ar trebui să semene cu Lordul meu~
Dar Lordul meu nu are un chip atât de înfricoșător!
….dar faptul că seamănă sau nu este o altă problemă…
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!