luni, 10 august 2015

Eneru blog - 1 - 4 noiembrie 2007

1 noiembrie 2007

Ce este acest lucru...??


...Încă o dată, nici măcar nu știu ce este asta...
Oare de ce se află acest lucru aici??
Sunt o grămadă de mânere pe partea asta, dar...
...Poate că nu ar trebui să-l ating.
~~~~~~~

2 noiembrie 2007

Mic (scris ”maiku” – demon ce moare în dureri)


Lordul meu folosește acest instrument pentru a-și recita vrăjile...
Cred că acest ”mic” este aici pentru a se conecta cu cei din jurul castelului
Pentru ca sătenii să poată auzi vocea Lordului meu.
Și eu vreau să încerc.
Ah....Ah...Hey, hey tu...Îmi este foame......”””
M-ai auzit???
~~~~~~~

3 noiembrie 2007

Ar fi o greșeală să apăs asta…!?


Aceasta este camera de control ce doarme în subsol, care
Care controlează tot ce este în conac!
Acest echipament este esențial pentru a controla lucruri ca
Aerul condiționat și sursa noastră de electricitate.
U…n…Nu ar trebui să apăs acest buton ciudat sau altceva ar putea merge aiurea…

…apasă…
~~~~~~~

4 noiembrie 2007

Povestea misterioasă finală…


Chiar nu înțeleg cum, dar cumva sufletul Lordului meu intră în acest lucru!
Lordul meu își schimbă forma și merge în altă lume pentru a face lucruri.
Este jucat pe un lucru electric cunoscut ca ”PSP” (scris ”hiesuhi” – a inhala imagini secrete în secret)
Așa că și tu te poți juca!

…Cu părere de rău vă spun că eu nu apar în el, totuși…
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!