luni, 10 august 2015

Eneru blog - 9 - 12 noiembrie 2007

9 noiembrie 2007

Prima mea excursie la piață...


Acest loc se cheamă ”Tsukiji” și este un loc în care poți cumpăra orice fel de mâncare.
Am venit să iau câteva ingrediente crude pentru care
Lordul meu este faimos că le folosește la magia neagră.
...A trebuit să mă retrag pentru că eram în drumul acestui vehicul periculos, ciudat.
Poate că este un vehicul din Iad?
~~~~~~~

10 noiembrie 2007

Din nou Niigata!!


Am menționat în cealaltă zi cum că Lordul meu s-a decis brusc
Să meargă să viziteze Niigata iar?!!
Și s-a și grăbit pe scenă!
Este de datoria mea să-l urmez în astfel de momente!!
Începând de mâine, următoarele zece zile vor fi o serie numită ”Eneru, din nou în Niigata!”
...și asta va fi prima dată când merg cu acest lucru numit shinkansen...
Este în regulă să merg cu acest lucru??
~~~~~~~

11 noiembrie 2007

Templul Kasugayama...


Acesta este un loc cunoscut ca Templul Kasugayama...
Lordul meu a venit iar să viziteze acest loc sacru.
Se pare că acesta este locul sfânt unde se întoarce sufletul Lordului meu...
Lordul meu deseori se oprește în astfel de locuri peste tot în lume
Pentru a obține puterea misterioasă ce doarme în lumea umană.

12 noiembrie 2007

Scările de la Templul Kasugayama...


Lordul meu a urcat hotărât aceste trepte lungi pas cu pas.
Părea că și-a amintit ceva.
Și eu l-am acompaniat, dar...am crezut că am să mor.
Aceste lucruri nebune numite scări...
...dar Lordul meu nici măcar nu a obosit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!