luni, 3 august 2015

Gackt blog - 3 august 2015

Mr. SAMURAI (discuția 104 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Chiar a trecut ceva timp
De când am stat în Japonia atât de mult timp
După ce m-am întors de peste hotare.





Luna aceasta a fost ziua mea
Și multe evenimente s-au suprapus unul peste celălalt dar,
Și timpul meu de filmare s-a suprapus, așa că timpul meu în Japonia
S-a prelungit destul de mult.

Dar, acesta nu este un lucru rău.

Părul meu care a crescut a fost tuns scurt pentru o reclamă.
Asta mi se potrivește mai bine.



În timpul acestei lungi șederi în Japonia
Filmările și înregistrările care s-au acumulat s-au desfășurat în fiecare zi,
Și s-au desfășurat într-un ritm amețitor.

Dar, nu contează cât de aglomerat devine,
Șederea mea în Japonia nu a fost rea.
Am reușit să mă întâlnesc cu prietenii pe care nu i-aș întâlni în mod normal
Și am fost dus în diverse locuri delicioase.

Sunt recunoscător pentru asta.

În timp ce am fost în aceste diverse magazine,
Încă o dată am reușit să observ splendoarea Japoniei.



Nivelul  Japoniei când vine vorba de mâncare este chiar uimitor.
Aici este un nivel incredibil de mare a abilității implicat.
În timp ce se aplică o manieră cu o textură fină,
Trebuie să-mi dau jos pălăria și pentru
Nivelul înalt al artizanilor a insistenței în bucătăria lor.

Cuvântul ”minunat”
Pur și simplu continua să se audă din gura mea.
Pentru a crea o asemenea mâncare
Este o abilitate care a devenit a Japoniei.





Chiar dacă asemenea produs grozav și cultură sunt aliniate împreună,
Măreția Japoniei nu poate fi transmisă peste hotare.
Acesta este adevărul.

Mare parte din bucătăria japoneză ce se găsește peste hotare
Sunt doar imitații,
Și făcute de locali care folosesc un manual.

Magazinele care chiar pot
Arăta metodele fine texturate a Japoniei peste hotare,
Sunt limitate la restaurantele conduse de câțiva japonezi
Care sunt determinați
Să se așeze ferm în zonele locale și să se ”planteze” acolo.
Nu este o exagerare să spun că nivelul complicat al Japoniei al selecției mâncării
Este primul în lume.




Chiar este o irosire.
Această metodă delicată,
Pentru că detaliile cele mai mici sunt ceea ce o face bună,
Indiferent de forma naturală a japonezilor,
Peste hotare, este plin cu imitații care doar mimează imaginea.

Peste hotare, lucrurile așa numite ”legendare” din Japonia încă există.
Lucrurile japoneze sunt bune!!!! este încă o idee tipică.
Acesta este probabil rezultatul a multor produse făcute
Începând din 1975, care au reputația că durează mult.

Totuși,
Chiar și această ”legendă”,
Deja începe să dispară de peste tot de peste hotare.




Nu este vorba că produsele japoneze devin proaste dar,
Unul dintre motive este că
Exită o ezitare în abordarea piețelor de peste hotare.
Și, un alt motiv va fi avantajele
Companiilor chinezești și koreene care sunt sprijinite de guvern.

Multe produse electronice koreene sunt
Cu siguranță mai bune decât prodesele electronice japoneze.
În acest departament, trebuie să admiți că este adevărat.

De ce?

Cam acum 15 ani.
Mulți dintre inginerii din Japonia
Li s-a oferit un salariu mai mare
Și au început, cu alte cuvinte, să fie ”vânați”.

Cu o varietate de diferiți ingineri,
Koreea a întrecut cu generozitate abilitățile Japoniei.
De ce nu au stat în propria lor țară
Și au oferit un transfer de abilități în altă țară?



Acesta este felul în care corporațiile japoneze i-au tratat,
Cu alte cuvinte, în perspectiva că ”asta e ceva normal să faci”,
Fiind plătiți prost,
Și în această poziție nedreaptă,
Este probabil rezultatul multor nemulțumiri...

Mulți dintre inginerii care lucrează în companiile de top a Japoniei
Au fost aduși de peste hotare cu un salariu mai mare.
Acesta este rezultatul acțiunilor de nemulțumire
A inginerilor care au văzut că nu vor fi făcute schimbări
Dacă ar fi rămas în Japonia așa cum erau.

Și de aici, produsele de peste hotare
Au început să prindă la un ritm anormal.

Japonia a pierdut mulți ingineri pricepuți.

Deși este păcat, pentru ingineri
Se poate pune ca
Compensație justificată plătită de companiile japoneze.



Lucrurile care au fost inventate de ei au fost pretinse de companie de parcă așa ar trebui să fie.
Desigur,
Nu este vorba că nu poate fi făcut astfel.
Doar că, pentru aceste persoane,
Este rar să primească bonusuri mari,
Și nu contează cât de grozavă este invenția lor,
Nu este nici un bonus, în nici o formă,
În schimb este aceea percepție că ”este normal să o faci”.

Desigur, dacă ei aplică un asemenea tratament
Mulți dintre inginerii buni vor începe în curând să se mute în alte țări.

Acesta este statutul quo care crează un asemenea flux.

Produsele din Japonia,
Și cultura Japoniei,
Sunt complet puse în umbră peste hotare.

Mai mult,
Imaginea de brand a Japoniei
Este folosită în mod liber peste hotare de multe persoane.
Referitor la așa ceva,
Trebuie să ne gândim serios la cum să ne protejăm valorile țării noastre.

Ei bine, deși e posibil să fie prea târziu...




Doar pentru această bunătate puțină a Japoniei,
Dacă am putea transmite adevărata ei semnificație peste hotare...

Cred că numărul de vizitatori ce se întorc în Japonia
Cu siguranță va deveni mai mare.

Înțeleg...
Îmi place Japonia huh...așa cum mă așteptam.
Trebuie să livrez
Această bunătate fundamentală a JAPONIEI Samurai peste hotare...
Mă întreb dacă este un lucru prostesc la care continui să mă gândesc...

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. SAMURAI”.

Japonia,
Și bunătățile din Japonia,
Trebuie să fie recunoscute mai bine de japonezii care stau în această țară.
Și doar dacă au preț în asta.
Această țară va cădea în bucăți rapid.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!