luni, 10 august 2015

Eneru blog - 18 - 21 decembrie 2007

18 decembrie 2007

Guangzhou…


Și acum înapoi la programul nostru. După asta, Lordul meu s-a dus în Guangzhou.
Chiar a văzut tot continentul chinezesc, nu-i așa…
Odată ce a ajuns în Guangzhou, primul lucru pe care l-a făcut Lordul meu a fost să viziteze acest castel.
A spus că astfel castelul s-ar simți ușurat pentru o zi (pentru că el îl ”protejează”)…
Acesta este el, Lordul meu, Zeul Războiului!!
~~~~~~~

19 decembrie 2007

Castelul chinezesc…


Acesta este același castel din Guangzhou.
Lordul meu este destul de interesat de castelele chinezești,
Însă acesta a fost folosit ca loc de filmare pentru o dramă Taiga.
Cum era de așteptat în China, are atât de multe lucruri de făcut…(castelul este folosit pentru multe lucruri)
Acest loc a fost umil față de Lordul meu.
~~~~~~~

20 decembrie 2007

Mult timp petrecut pe vase…


După ce am vizitat Guangzhou, Lordul meu a suit la bordul unui vas
Și s-a îndreptat spre un oraș numit ”Macau”. (scris ”makao” – floarea rea a Diavolului)
Acesta chiar este un oraș în inima Asiei care arată o creștere rapidă…
Ne continuăm călătoria pentru a putea spune dintr-o privire că
Asia însuși este într-o creștere rapidă.
~~~~~~~

21 decembrie 2007

Plimbarea Lordului meu pe stradă…


Imediat ce Lordul meu a coborât de pe vas, s-a dus să se plimbe în centrul orașului.
Mă întreb oare la ce se gândea Lordul meu în timp ce se uita la toate aceste magazine și case…?
…orice ar fi fost, în timp ce se gândea atât de mult, din greșeală s-a rătăcit de pe drumul lui!!
După asta, s-a plimbat puțin până ce a reușit să se întâlnească cu mine și cu ceilalți.
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!