luni, 10 august 2015

Eneru blog - 3 - 5 - 17 decembrie 2007

3 decembrie 2007

Pregătirile pentru pedeapsă…(aranjamente preliminare)


Am încălcat regulile, și deși am fugit prin tot conacul, am fost până la urmă prins de Lordul meu…
Și acum sunt pregătit pentru pedeapsă…

Asta este doar pregătirea…

Pe ce oare am fost pus…??

Mă întreb ce se va întâmpla cu mine acum că pedeapsa începe…
~~~~~~~

4 decembrie 2007

Tocană Eneru (Enerunabe)


…tocană?

Nu contează cum mă uit, sunt pus la tocană…

Din ordinile Lordului meu, voi fi făcut tocană de către bucătar.
Așadar, presupun că am să stau și am să aștept acum…
~~~~~~~

5 decembrie 2007

Poftă bună…


…Sunt terminat.

Așadar, să aveți poftă bună. Aceasta este ”tocana Eneru” făcută le perfecțiune.
Proporțiile nu sunt foarte mari, și am un presentiment că nu am fost fiert cât trebuie,
Dar îmi imaginez că sunt destul de gustos.
Ca să nu mai spun, Lordul meu va folosi destul piper Cayenne pe mine…
~~~~~~~

17 decembrie 2007

Bătălia decisivă…!!


În cealaltă zi, conflictul Lordului meu s-a terminat la egalitate!!!
Cortina asupra bătăliilor recente a Lordului meu se va așterne în curând…
Dar acuși va fi timpul să se aranjeze scena pentru următorul an și să înceapă următoarea bătălie!!!!

Toată lumea, să continuăm să luptăm la fel cum luptă Lordul meu!!!!
Veniți cu mine, să continuăm să luptăm prin viață până unde putem~~~!!!!
Hey, hey, ho~~~~~~~
WAO---N. (urlet de lup)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!