luni, 10 august 2015

Eneru blog - 29 noiembrie - 2 decembrie 2007

29 noiembrie 2007

Cuțitul mult iubit al Lordului meu…


Acesta este un cuțit pe care Lordul meu în folosește în scop personal.
Este o armă orientală, creată să arate ca un dragon.
…deși nu cred că chiar este o armă.
Cred că Lordul meu îl folosește pentru a face curry…
Da…Dar ce fel de curry ai putea face cu acesta, nu am nici o idee.
~~~~~~~

30 noiembrie 2007

Ceasurile Lordului meu…


Acestea sunt ceasurile prețioase ale Lordului meu care dorm în seiful din subsol.
Sunt extrem de scumpe așa că nu am voie nici măcar să le ating…
Se pare că Lordul meu a uitat să închidă seiful, totuși.
Să aruncăm o privire înainte de a închide ușa…
~~~~~~~

1 decembrie 2007

De-a v-ați ascunselea prin conac…


…Am fost fascinat de acele ceasuri, dar Lordul meu, m-a prins (uitându-mă la ele)!
Acele ceasuri dețineau o parte din magia neagră prețioasă a Lordului meu,
Și eu am încălcat regulile doar privind la ele!!
Nu vreau să știu ce o să-mi facă!

Așa că mă ascund prin conac…

Dar Lordul meu poate vedea totul din perspectiva lui, așa că mă tot găsește.
Te rog, ai milă~~!
~~~~~~~

2 decembrie 2007

Teroarea se apropie…


…În cele din urmă am fost încolțit…
Lordul meu și-a desfăcut brațele larg…
Nu puteam face nimic, așa că m-a prins.
Mă întreb ce se va întâmpla cu mine acum~~”
~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!