marți, 4 august 2015

Canalul GACKT – discuția 104 a revistei-blog 27.07 (3 august 2015)

”Vântul strălucește, scânteind în timp ce... ♪♫” (Versuri din ”Stay the Ride Alive”)

Beep...
Alo...

Oh, tu ești, de ce suni la ora asta din zi?

Eh?
”Pare că este zgomot dar, ce faci?”
...întrebi...

Acum?
Sunt la plajă, la plajă.
Sunt în Kamakura, cu prietenii.


Eh?
”Faci astfel de lucruri, cum ar fi să mergi la plajă?”
...întrebi...

Dacă este Japonia,
În mod normal nu mă duc.
De data asta, am spus că vreau să-mi adun toți prietenii
Așa că am împrumutat o casă pe plajă.

Eh?
”Când spui casă pe plajă,
Poți împrumuta asta?”
...întrebi...

Unul dintre prietenii mei are o casă pe plajă.
De data asta, toată lumea a împrumutat
Casa acelui prieten pentru a o folosi.



Eh?
”Oricum, ce faci când mergi la o casă de pe plajă?”
...întrebi...

De ce ai întreba?
În schimb,
Nu ar trebui să întrebi ce trebuie să facem?
Nu putem pur și simplu
Privi marea și să ne relaxăm?



Desigur,
Am pregătit și o grămadă de alte lucruri.
Am pregătit echipament pentru joacă.
Dar,
În mod normal, nu este modul de a te bucura de plajă
Doar a petrece timp într-o zăpăceală?


Pur și simplu,
Să asculți valurile cu nimic, decât cu același peisaj,
Totuși, pentru mine, cred că
Doar să poți privi valurile este o însușire.

Toată lumea distrându-se, toată lumea stând într-o zăpăceală împreună,
Căzând lângă mare în timp ce ascultă valurile,
Consumând alcool.

Cred că asta e destul de bun pentru mine.


Eh?
”Deci, când spui să te distrezi pe plajă, înseamnă să nu faci nimic?”
...întrebi...

Hey, auzi...
Sunt profesionist la a mă juca.
Sunt foarte versat în toate formele de joacă.
Chiar și până la jet ski-uri și hover board-uri.




Eh?
”Ce este un hover board??”
...întrebi...

Nu ști?
Ei, nu e complet imposibil presupun.
Din moment ce este un nou sport care tocmai a început anul trecut.




Hover board-urile sunt ceva unde
Folosești un furtun pentru a crea un jet de apă care îi oferă putere
Și în timp ce mergi pe suprafața apei folosind jetul,
Poți chiar să te suspenzi în aer,
Ca și cum ai fi pe un val în aer.

Eh?
”Nu seamănă cu snowboarding-ul?”
...întrebi...

Nu seamănă cu snowboard-ul...
Este puțin diferit.
Hover board-ul este un sport unde trebuie să te lași pe spate destul de mult așa că,
Seamănă ca și cum ai merge pe o placă dar,
Este un sport unde te lași și mai mult pe spate
Și te răsucești și în aer.



De aceea,
Nu se poate spune  că doar pentru că poți merge pe o placă pe apă
Poți merge pe hover board.
De data asta,
Narita Domu și Grim au venit, dar
A fost o competiție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!