duminică, 13 septembrie 2015

Gackt blog - 12 septembrie 2015

Povestea idioată a lui GACKT (discuția 108 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Sugrumă viața din propria ta slăbiciune~~… ♪♫” (Versuri din ”RIDE OR DIE”)

Beep…
Da, alo…

Um…cine este??
Ah…tu ești!
Nu, nu, nu am uitat.
De obicei,
Nu primesc telefon de la tine așadar
Am fost doar puțin surprins.

Eh?
”Încă ești treaz la ora asta din noapte?”
…întrebi…

Și eu te pot întreba același lucru?
Ce faci tu oare,
La ora asta târzie din noapte.
Munca s-a terminat, nu?

Otsukaresan (Bună treabă astăzi).

Chiar acum
Verific videoclipul pentru noua melodie.
Editarea clipului a fost făcută de asemenea în studio-ul meu.
Se pare că este de departe de a fi finisat…


Eh?
”Am văzut noua ta imagine de artist.
Am fost surprins de cât de ”din altă lume” păreai!!”
…spui…

Tu…
Asta ar trebui să fie un compliment?
Sau mă critici?

Ei,
Oricare ar fi, e în ordine.
Pentru că imaginea de data aceasta
Este o imagine importantă pentru LAST VISUALIVE.

Are și un sentiment de înfricoșare, nu?

Deși omul din mine este complet epuizat.
Trebuie să fac această muncă de editare
Și înregistrare în același timp.




Eh?
”Ce fel de sentiment evocă videoclipul complet?”
…întrebi…

Devine destul de periculos.
Destul de grozav.
Te va face să vrei să vezi LAST VISUALIVE în curând…
Acest fel de clip complet este.
De aceea, trebuie să mă grăbesc și să-l termin…

Eh?
”De data asta,
Te-ai întors în Japonia doar pentru videoclip?”
…întrebi…

Nu,
Am venit înapoi în Japonia pentru câteva zile
Pentru a filma o reclamă
Și altele.




Când m-am întors acum câteva zile, m-am dus direct la filmare.
Eram puțin cam obosit dar,
A fost grozav că am reușit să filmăm una bună.

Și de asemenea pentru că s-a terminat mai devreme decât mă așteptam.

Eh?
”Ai început și de data asta să filmezi de dimineață?”
…întrebi…

Nu,
De data asta am început de după ameaza.
Dimineață am avut altă întâlnire,
Așadar, după ce s-a terminat,
M-am îndreptat spre studio-ul de filmare.



Când am intrat în locul de filmare
Ei deja au pregătit totul pentru a se filma repede.

Aranjarea scenei acolo
A fost foarte rapidă.
Și, imediat ce m-am așezat, testarea camerei a început.



Apoi, când am început
Lista programului era puțin decalată.
Într-o clipită,
Timpul programului a fost parcurs și am continuat cu filmarea.

Eh?
”Ce este acest program pe care l-ai menționat?”
…întrebi…

Programul este…
Um…cum ar trebui să explic…
Ei bine, este ca un orar
Și un tabel de progres și un plan pus împreună.

Când filmezi,
Fie că este un serial sau un film,
Filmezi după un fir narativ sau cursul evenimentelor.

Pur și simplu,
Începi să filmezi de unde poți filma mai întâi,
Și în mare parte o faci într-un mod
Care să fie eficient
Și care se potrivește în felul în care lucrează staff-ul tehnic.


Desigur,
Când sunt mai mulți actori implicați,
Orarul fiecărui actor este de asemenea inclus,
Și programul devine asemeni unei vieți.

Ei bine, în termeni legați de reclamă, pur și simplu,
Când eu sunt singurul care face asta, programul este în așa fel
Încât camerele și staff-ul tehnic
Își pot face setările mai devreme.



De aceea,
Pe cât de mult posibil, timpul de așteptare va fi scurt dar,
Asta înseamnă că programul trebuie să fie bine făcut.

Eh?
”Dacă așa stau lucrurile, sunt momente când trebuie să aștepți?”
…întrebi…

Da.
De obicei în asemenea situații,
Timpul de final scris în program
Va scrie că dacă lucrurile decurg bine, vor cere 2-3 ore.



Vei fi surprins.

Până acum, NHK este cel care se întinde cu programul cel mai mult…
În timpul filmării serialului istoric ”Fuurin Kazan”,
Asta a fost ceva care m-a surprins…

Ei, se pare că este ceva ce se spune mult despre serialele istorice.
Timpul meu de final era programat să fie la ora 8 seara.
Atunci, a devenit ceva de genul că,
Când mă duceam la locul de filmare dimineața
Nu vedeam nici un program de filmare deloc!

”Huh? Și acum ce fac?”

Chiar dacă întrebam asta, toată lumea îmi răspundea că nu știu.


”Deci, să vin mai târziu?”

Am spus astfel de lucruri dar
Ei au început să-mi spună ”Să stai pregătit!”.
Așadar, doar am stat pregătit perioade lungi de timp.
Când în final mi s-a spus ”Este timpul ca să mergi să te îmbraci!”
Trecuseră deja 2 ore.
Apoi, după ce mi-am pus armura și kimono-ul,

”Te rugăm să aștepți pregătit!”

A fost ceea ce mi-au spus.
Când am întrebat ”Cât timp?”, nici unul nu a știut.
În cele din urmă, continuam să-mi dau jos și să-mi pun
Kimono-ul iar și iar, dar
Nu am făcut nici un progres.


În cele din urmă,
Cred că doar s-a terminat în următoarea dimineață la 9…

Asta este,
Ca să spun așa, ceea ce ei numesc cel de-al doilea cel mai lung record
Pentru un serial istorică.
Ar fi trebuit să mă prezint în aceea următoare zi la ora 10 dimineața
Așadar, mai era doar o oră până atunci, nu?

Cu alte cuvinte,
Programul a fost iar rearanjat.
Și asta a cauzat ca o întreagă săptămână să fie defazată, creând un haos.

Pe la jumătate, și sănătatea lui Ogata Ken s-a înrăutățit…
A fost foarte greu.

Acum a devenit o poveste amuzantă dar,
În realitate staff-ul ce era la locație
Probabil că a crezut că era de nesuportat…

Ei bine,
Filmarea de data aceasta pentru reclama celor de la ”Premium Marbled Oyster Mushrooms”
A decurs destul de bine.

Așadar, din nou, exact așa, m-am îndreptat spre altă locație
Și am început altă sesiune.


De data asta, în timpul șederii mele, se simte că am făcut sesiuni în fiecare zi,
Și am făcut înregistrări între ele…

Am avut o sesiune și la ROEN.
Cred că a fost o sesiune pentru o broșură foto…
Au fost făcute poze destul de bune.

Am deja 42, nu?

”Mă întreb până când pot rămâne neschimbat în poze…”

Acest gând trece când și când prin mintea mea.
Printre actorii și artiștii în vârstă ai lumii
Sunt persoane care folosesc cuvântul ”deteriorare”
Ca expresie.
Media de asemenea crează o agitație aruncând cu acest cuvânt ”deteriorare”.

Cred că sunt mulți cei care
Dau critici dure despre cum arată ceilalți
În comparație cu propriile lor fețe.

Eh?
”Și GACKT-san se deteriorează?”
…întrebi…

Hey hey!!
Să nu începi să folosești cuvinte ca ”deteriorare”.
Ei bine,
Pentru că înaintez în vârstă,
Numărul de riduri a crescut în comparație cu numărul din trecut.

Dar, știi.
Să înaintezi în vârstă nu este același lucru cu a deteriora.

În primul rând,

Cuvântul ”a te maturiza”,
Și cuvântul ”a aduna ani”,
Inițial au semnificații diferite, nu?


Când spunem ”a te maturiza”,
Îndepărtăm lucurile pe care trebuie să le facem
Din tot ”bagajul” de care suntem responsabili
Și le lăsăm undeva.
De aceea,
Este inevitabil ca, cu acel bagaj de cărat redus,
Să te simți relaxat.

Dar, dacă realizezi,
Nu sunt multe persoane care își pierd spiritul
Câdn își lasă chiar și ”visele” undeva în urmă
Cu ”bagajul” lor important?

Să aduni ani,
Este să faci o îndosariere
Pentru fiecare ”document” pentru care ești responsabil
Care s-au adunat pe biroul tău.
Documentele s-au adunat asemenei unui munte.
Lucrurile pe care trebuie să le faci vor crește mult.
Și asta vine an de an.


Dar,
Dacă în fiecare an citești și aranjezi
Acele documente care s-au adunat,
Când vei realiza de ceea ce trebuie să ai grijă acum,
Și ceea ce ar trebui să faci,
Vei găsi abilități pe care nu credeai că le ai când erai tânăr,
Și o încredere în sine puternică care a fost cultivată peste ani
În interiorul tău în cantități uriașe de care nici măcar nu știai.

Așa este, nu?

Într-adevăr,
Am 42 anul acesta.

Dacă tinerețea se măsoară în numere,
Și câștigul se decide pe cât de mic este numărul tău,
Aș fi pierdut.
Dacă crezi că mai multe probleme se adună cu cât numărul vârstei tale crește,
Și cei care au un număr mai mic sunt în avantaj,
Asta este probabil adevărat.


Dar știi,
Dacă rezultatele actuale a acumulării experienței per vârstă
Se schimbă cu vârsta ca fiind un număr,
Nu aș pierde în fața nimănui la asta.
Nu simt că aș putea pierde nici față de cei care au același număr de vârstă ca mine.

Dar asta este adevărat, nu?
Experiența mare pe care o am,
Cu siguranță întrece persoanele care funcționează doar la orele normale.
Considerând că dorm doar 3 ore pe zi,
Comparat cu oricine altcineva,
Cu siguranță am experimentat mai multe lucruri.

Și,
Asta o pot spune sincer.

Mă străduiesc mai mult decât oricine.
Pentru că urăsc să pierd.
Până în punctul în care cineva va crede că am lilieci în cap,
Lupt în fiecare zi de parcă viața îmi este pe muchie de cuțir
Cu gândul profund în inima mea că
Nu vreau nici măcar să pierd față de un mine care este cu un pas micuț înaintea mea.
Chiar și acum sunt așa.


Exact, de aceea.
Întotdeauna mă ”construiesc”.
Muncesc din greu și strâng încredere în sine și experiență
Asupra minții mele slabe.

Și,
Chiar dacă sunt multe necazuri neprevăzute care vin
Din experiența de neînlocuit pe care o iau de aici,
Pot deveni și mai drăguț cu ceilalți.
Când vei realiza, așa va deveni.

Asta este,
Chiar și pentru tânărul și pregătitul de mine,
Ceva ce este destul de neimaginat.

Și așa cum ar trebui să știi,
Viața nu este numai lucruri bune.
În schimb,
Poți chiar simți că
Lucrurile dureroase se întâmplă mai des.


Dar, din cauza asta,
Mă fac să vreau să ofer și să creez mai mult
Ce pot face oamenii să zâmbească
Și să-i facă să se simtă fericiți din adâncul inimii lor.
Am devenit abundent în idei.

Dacă asta este inclusă
În ceea ce numim ”deteriorarea” mea,
Atunci am devenit extrem de deteriorat.

Mai mult,
În loc să scriu că sunt în ”deteriorare”,
Mai mult simt că acum sunt în plină ”înflorire”.
În viața lui GACKT,
Pot spune cu încredere completă că chiar acum sunt în perioada ”cea mai puternică și cea mai nebună”.


Ei bine…presupun că e timpul să mă întorc la muncă.

Deși cred că nu se va termina până dimineață.
Ar trebui și tu să te duci în curând la culcare.
Ar fi bine să ai vise frumoase.
Am să te văd în visele tale.

Vom continua această conversație de acolo.

Noapte bună.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!