duminică, 20 septembrie 2015

Excite.co.jp – “Sincer, am subestimat DJ-ii” GACKT își cere scuze lui DJ KOO la prezentare – 9 iulie 2015



Pe 4 iulie, GACKT a lansat un album remix ”GACKTRACKS-ULTRA DJ ReMIX” care îi are și e cei mai cunoscuți DJ-ii, cum ar fi Taku Takanashi, TeddyLoid și DJ KOO. Pe 3 iulie, acești DJ-ii remarcabili și GACKT au venit împreună la petrecerea de lansare ce a ținut toată noaptea la Shangri-La Tokyo.


La etajul 27 a hotelului luxos de 5 stele, DJ-ii au cântat non-stop până în zori și la același eveniment, o mică prezentare cu GACKT, DJ KOO și Taku Takahashi a avut loc înainte de asta. GACKT și DJ KOO care se știau doar din privire până acum au devenit brusc apropiați, cu DJ KOO chiar spunând ”Recent, știți, (GACKT) s-a purtat altfel cu mine.”


Despre lucrarea care a fost produsă cu acest sens de distanță și experiențele din producție, GACKT a spus ”Îndreptându-ne către ”LAST VISUALIVE”, în timp ce vorbeam despre a face oamenii să devină agitați, subiectul acestui album a apărut, dar pentru că vocea mea nu este potrivită pentru remix-uri, inițial am respins-o. Dar oamenii au devenit interesați, și când am adus vorba de asta, persoane chiar faimoase m-au contactat repede spunându-mi că sunt interesate să participe, și până să realizez, un produs final chiar grozav a fost produs, și a devenit și un album preferat pentru mine.”


Mai mult, a adăugat ”De data aceasta, nu am dat nici măcar un singur ordin sau să spun ”E mai bine să o faci așa”. Astfel, fiecare dintre culorile DJ-iilor pot fi exprimate din plin. De asemenea, când am auzit produsul final, am simțit...că DJ de top sunt o clasă a lor. Sincer, pentru că i-am subestimat pe DJ-ii, aș vrea să profit de această oportunitate și să-mi cer iertare” în timp ce își exprima respectul pentru excelența tehnică a DJ-iilor.


Pe de cealaltă parte, din echipa colaboratorilor, Taku Takahashi a spus ”Momentele când GACKT-san face o pauză sunt unice, așadar caracteristicile lui sunt puternice, chiar și pauzele.”, și DJ KOO l-a lăudat, spunând ”Până acum, am fost în industria muzicală de zeci de ani, dar aranjamentele melodiilor lui GACKT sunt prea perfecte.” Ca vocalist, GACKT, care creeză lucrări unde ține la fiecare detaliu, avea un zâmbet pe chip în timp ce spunea ”Sunt fericit că au înțeles asta pentru mine. Îmi pot da seama că și ei au creat aceste lucrări cu dragoste.”


La sfârșitul prezentării, au ținut un toast cu șampanie pentru a celebra lansarea ”GACKTRACKS-ULTRA DJ ReMIX”. DJ KOO i-a spus în glumă lui GACKT, care este cunoscut ca fiind neînvinsul ”Entertainer de Primă Clasă” de la Geinoujin Kakudzuke Check ”Este asta cea mai bună șampanie? Sau e din aia care se vinde în obișnuitele magazine?”, arătându-și partea lor jucăușă.


De asemenea, la locul desfășurării petrecerii, s-au folosit difuzoare de la ”FUNKTION-ONE”, un brand de top cunoscut. Acestea au fost folosite în festivale și turnee de concerte de către numeroși artiști faimoși cum ar fi Pink Floyd, Underworld, the Chemical Brothers, și mulți alți. Chiar și aici, este un eveniment mare care prezintă particularitățile lui GACKT și spiritul divertismentului.


De notat că în următoarea zi după acest eveniment, pe 4, la Shangri-La Tokyo, se va ține ”Cea de-a 42-a petrecere de aniversare a lui GACKT”. Cum Excite Music va reporta acest eveniment în detaliu în zilele ce urmează, sperăm să ne așteptați cu sufletul la gură.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!