sâmbătă, 29 februarie 2020

Gackt blog - 15 iulie 2017

WSOP v. ONE DROP

În a treia zi a evenimentului, THE LITTLE ONE FOR ONE DROP,
Am terminat pe locul 130, cel mai sus pentru un japonez.

Turneul, care a avut 4300 de participanți,
A avut numărul de participanți mărit în mod neobișnuit cu jucătorii
Care au fost eliminați de la evenimentul principal, alăturându-se acestuia, unul după altul.


Mai mult, pentru că poți să revii de câte ori vrei,
Au venit și toți jucătorii agresivi.
Dacă nu te asiguri că te prinzi de fluxul ritmului din jurul tău,
Ai să fii eliminat într-o clipită.


Privind în jur, am observat că și mulți din prietenii mei s-au alăturat.
Imensitatea localului este de asemenea înfricoșătoare.

”Vreau să joc la masa finală din localul principal...”

M-am gândit pe când mă uitam la așezarea locației speciale.
Nu am putut juca bine în prima zi, și până acum, punctele mele nu au crescut prea mult.


Și în ciuda faptului că peste 4000 de jucători iau parte,
M-am trezit la aceeași masă cu câștigătorul premiului în bani a topului mondial Daniel Negreanu.
Deși amândoi am scăpat un ”Ohhh~~~!!!” fericit când ne-am văzut la față,
Nici unul dintre noi nu a avut cărți bune,
Și am ajuns în Ziua 2 cu un număr cam mic de jetoane.



Mai târziu, în a doua jumătate a Zilei 2, majoritatea jucătorilor japonezi au fost eliminați,
Și eu, însumi, speram să fiu primul japonez care să câștige la masa finală.
Super agresiv.
Totuși, nu voi juca din moment ce poziția mea nu este bună.
În timp ce aveam grijă de aceste două lucruri, am rezistat.
Atunci, poate că dă roade,
Sau poate că metoda mea de atac funcționează împotriva americanilor,
Dar am putut să-mi măresc în mod forțat jetoanele la 100.000 de puncte.



În timp ce partea de local care nu era folosită era rapid demontată și pusă deoparte,
Chiar am intrat în poziția mea destul de agresivă de joc,
Și într-o rundă, mi-am mărit jetoanele la 450.000 de puncte.



Atunci,
Am fost anunțat că toți jucătorii japonezi au fost eliminați,
Dar în ciuda acestui fapt, sentimentele mele de a dori să ajung la masa finală
Indiferent de ceea ce se întâmplă, au sporit...



În cele din urmă,
Când turneul s-a terminat, eram pe cel mai mare loc japonez, pe locul 130.
La sfârșit, când brusc am vrut să încerc câteva lucruri diferite în mijlocul turneului,
Într-o clipită, am fost eu însumi eliminat...
Cu 4300 de participanți, acesta a fost rezultatul.
De data aceasta, timpul meu în Vegas a trecut repede, dar au fost multe lucruri pe care le-am obținut,
Și cu siguranță voi ajunge la finală în următorul turneu.
Priviți-mă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!