miercuri, 5 februarie 2020

Gackt blog - 11 iulie 2017

WSOP în sfârșit!!! Dar este doar o rundă minoră...

Începutul expediției de această dată din Vegas nu a fost rău.

Deși să ajung pe locul 4 în turneul High Roller drept start ar fi putut fi mai bine...

Din moment ce nu am putut obține primul loc, sunt multe puncte la care să reflectez
Dar le voi aduce la următorul.
Pe de altă parte, chitaristul TAKUMI, care a venit împreună cu mine, de plânge de forma sa slabă.

Poker-ul este ceva ce este din greu afectat și bazat pe partea ta mintală.
De aceea,
Cred că sunt mulți jucători care se concentrează pe a-l menține bazat pe probabilități
De a se asigura că nu vor fi afectați mintal.


Dar probabilitatea este doar probabilitate.
Chiar dacă sunt superstiții și altele ce înconjoară acest lucru, asta este ceea ce cred.
Să luăm de exemplu,
Doar un singur glonte este încărcat într-un pistol și trebuie să-ți pui pistolul la tâmplă
Și să apeși pe trăgaci după ce ai învârtit cilindrul.
Doar un singur glonț este încărcat.
Cu alte cuvinte, ai o șansă din șase (în jur de 17%) de a muri.
Depinzând de persoană, unii ar putea gândi ”Asta e o șansă mare!” în timp ce alții ar putea gândi
”Dacă este așa, nu voi muri...” când aud acest lucru.
Asta este exact la fel.


În primul rând, probabilitatea nu se schimbă.
Ceea ce vreau să spun este că, depinzând de persoană, când sunt puși în aceeași situație care include presiune mintală, și gândirea lor asupra probabilității este diferită.

Probabil că există un fel de relație cauză-și-efect între mentalitatea ta și probabilitate.
Cel puțin, dintr-un anumit motiv, sunt multe persoane care vor crede ”Va merge!” când se simt optimiști
În ciuda unei probabilități mici, și cărțile chiar vor veni.
Sunt probabil și multe momente când există doar o șansă de 3 sau 4% și totuși ei trag cărțile singuri.
Când este rău, nu vei putea obține nimic chiar dacă probabilitatea este de 40%.
Din perspectiva celor care joacă poker, cu siguranță au experimentat asta și probabil că vor da din cap
Și vor gândi ”Asemenea lucruri chiar se întâmplă...”.


De aceea,
Chiar și în artele marțiale, cred că nu trebuie doar să-ți antrenezi abilitățile
Ci să pui și multă greutate în antrenamentul mintal,
Altfel, în primul rând, va fi un caz în care ai nevoie doar să-ți exersezi abilitățile.
De fapt, când privești înapoi în istoria umană,
Nu sunt predecesorii noștri cei care ne-au învățat că antrenamentul mintal este necesar
În toate artele marțiale și că mințile noastre sunt întotdeauna implicate din greu în asta.

Întorcându-ne la subiect,
Astăzi am decis să încerc să particip la runda minoră principală WSOP drept încălzire.



O rundă minoră,
Explicat simplu, este ca o rundă de calificare înainte de turneul principal,
Așadar dacă câștig aici, voi putea obține taxa de intrare pentru evenimentul principal.

Am participat cu gândul că aceasta va fi o referință bună pentru mine
Să văd cum vor juca participanți evenimentului principal...dar
Începând de la sfârșit, nu a fost cine știe ce referință.
Asta ar putea fi totuși doar propria mea opinie...

În cele din urmă,
Chiar dacă mi-am făcut referințele mele bazate pe oamenii ce au jucat în runda minoră,
Mai mult de jumătate din ei vor fi dați afară, cu alte cuvinte, vor dispărea.
În concluzie, am putut recunoaște cum este o rundă minoră până la urmă,
Și am simțit din plin că aceasta, cu siguranță, nu este o referință pentru turneul propriu zis.
Desigur, au fost și jucători buni printre ei, dar
În cele din urmă, singura bucățică de informație pe care am putut-o adăuga cunoștințelor mele a fost
Atmosfera generală a acestui turneu, și nici nu am putut obține sentimentul că am înțeles că
”Așa joacă Americanii”.


Până la urmă, presupun că ar trebui să păstrez referința că așa se desfășoară o rundă WSOP, în orice caz.
Mai mult,
Poți intra în runda minoră cu 100$,
Sau 500$, sau 800$, sau 1000$, sau 2000$, la taxe de intrare diferite
În ciuda faptului că este același eveniment.

De data aceasta, am participat la runda minoră de 2000$ dar
M-am gândit la același lucru în tiimp ce jucam.
”Acesta nu va fi un punct de referință pentru evenimentul principal...”.

Cel mai bun,
Am primit doar informația despre cum să supraviețuiești fiecărei runde minore,
Și că nu îmi voi putea imagina cum va fi evenimentul principal fără a participa la el.
Cu alte cuvinte simple, sunt prea multe lucruri de care nu știu.



Mai mult, viteza rundei minore a fost rapidă.
Dacă mă obișnuiesc cu asta, cred că voi ajunge să cred că evenimentul principal este prea ușor.
Cu asta și aia, am ajuns să regret că am jucat în runda minoră pe la jumătatea ei, dar din moment
Ce participam, am decis să supraviețuiesc până la sfârșit, și în cele din urmă,
Chiar dacă am trecut prin runda minpră, era aproape de ora 4 dimineața când s-a terminat.
Și,
După asta, până ce toate procedurile și altele erau terminate, era trecut de 5 jumătate.

Sunt terminat.
Evenimentul principal începe din următoarea zi, și totuși trebuie să particip la el
Fără a fi dormit prea mult.

Sincer, credeți că pot produce rezultate bune la evenimentul principal
Când sunt într-o stare maximă de somnolență?

Din moment ce este prima dată pentru mine, mă voi bucura de asta mai întâi.
Oricum,
Vreau să dorm puțin.

Până mâine atunci.
Noapte bună.
Zzzzzzz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!