sâmbătă, 14 martie 2020

Gackt blog – 19 iulie 2017

Ce vrei să spui prin ”talent de delicvent”?  Atât de negrozav...

Și astăzi a început cu antrenamentul.
Era în jur de ora 9 dimineața când am adormit așadar
Când m-am trezit, era ora 1 după-ameaza.


În ritmul acesta, se pare că oboseala de la diferența de fus orar nu va fi recuperată niciodată.
M-am gândit...sunt terminat, și m-am îndreptat spre sala de gimnastică.
Poate din cauză că corpul meu e puțin apatic, dar nu prea am multă putere.

După ce mi-am mișcat corpul pentru o periodă la sală, m-am întors în cameră și m-am pregătit să ies.
Acum câteva zile, mi-am scăpat telefonul și s-a spart ecranul.
Cu asta, arată de parcă telefonul aparține unei fete instabilă mintal...
Am decis să mă duc la un magazin de telefonie mobilă.



Ei atunci...
Se pare că s-au adunat ceva știri despre mine în aceste câteva zile, nu-i așa?
Dintr-un anumit moment, am fost descris ca având ”comportament de delicvent”,
Sau ”talent de delicvent”
Pentru că s-a întâmplat să postez o poză cu degetul meu mijlociu ridicat.




Ahahahaha, oprește-te, devin rușinat când citesc asta
Am ”talent de delicvent” și altele doar pentru că am arătat degetul mijlociu.
Atât de negrozav...
Mă face să mă gândesc, cât de negrozavp este această definiție de delicvent?
Este sfârșitul lumii dacă o persoană devine delicventă doar din cauza unui deget mijlociu.

Internațional vorbind,
Să arăți degetul mijlociu este doar un alt mod de a te exprima.
Nu este pentru formalitate...
Chiar trebuie să explic serios, punct cu punct
Un astfel de lucru?
Ce absurd...

De asemenea,
Erau și comentarii de genul
”Nu credeam că ești o astfel de persoană”
Fiind spus pe postarea mea de pe Instagram,
Așadar, în primul rând, ce fel de persoană credeai că sunt?
Nu am început tocmai acum să fac poze cu degetul meu mijlociu ridicat,
Și întotdeauna am postat asemenea poze ici și colo.
Ca și cum,
Vo rog să folosiți asemenea replic, care sună asemeni opiniilor unei fete de liceu care
Tocmai a început să aibă întâlniri, pe alți idoli în schimb.
Pentru mine, este plin de sentimentul că este prea târziu.

De ce nu îmi spuneți și ce fel de gesturi ar trebui să folosesc în acea situație?
Nu este acesta același model ca acele știri care aleg specific anumite poze
Și spun lucruri ca ”Semnificația actuală pentru semnul păcii inversat este...”?
Chiar este stupid.
Sau mai degrabă, este Japonia ignorantă față de lume...

Mai mult.
Staff-ul meu a verificat și
În cele 800 de comentarii de pe Instagram,
Numărul celor care au reacționat în acest fel erau atât de puține că se putea număra la o mână.
Mai mult, după ce au apărut știrile,
Majoritatea acestor comentarii au apărut parcă la sincron.



În plus,
Dintre toate lucrurile, trăiesc peste hotare, și să-mi spuneți ”străin”...
Știți...
Am arătat degetul mijlociu
Încă din era ”Rokudenashi Blues” așadar,
Deja au trecut 30 de ani...


Clar, știți mult prea puțin despre mine.

Dacă priviți la pozele mele vechi,
Veți ști că fac poze cu tot felul de gesturi, așadar
Dacă o să scrieți un articol despre GACKT, vă rog să studiați puțin mai mult despre mine.
De acum încolo, o să fac poze cu tot felul de degete ridicate.

În concluzie,
Dacă o să exagerați,
Pur și simplu nu vă uitați pe Instagram-ul meu și veți fi bine, nu?

Ei bine,
Pentru că asemenea lucruri au devenit senzație în această lume,
Presupun că ar trebui să mă gândesc că ”Japonia este extrem de liniștită”...

De asemenea, aste este o divagare, dar
Scrie ”Dacă priviți la comentariile scrise de către utilizatorii de internet...”, dar
Când dați click pe sursa oferită, apare 2ch.
Hey hey, tocmai pentru că știrile tale sunt bazate pe comentariile de pe 2ch
Lumea aceasta este pe sfârșite.

Cât de murdar...
Este plin doar de știri murdare.

Ei bine, în cele din urmă, cu asemenea lucruri,
Presupun că o fac pentru a-și crește numărul de vizualizări și să câștige
Mai mulți bani de publicitate, dar în schimb,
Nu credeți că asemenea ”afacere” putredă care merge pe povestea cuiva care a postat-o,
Și se folosește de ea mai mult, înainte de a mă ataca, este o problemă mai mare?

Presupun că toată lumea folosește orice mijloc și cale de a-și mări numărul de vizualizări.
Oof, dur, dur...

De asemenea,
Există și un motiv pentru care am uploadat un asemenea videoclip vulgar cu mine
Care bea o sticlă de tequila dintr-un foc.


Din cauză că la petrecerea privată de ziua mea,
Este ceva ce de obicei este ținut discret,
Și nu aveam nici o intenție de a atrage atenția asupra acestui lucru dar
Ici și colo, cineva a început să divulge un videoclip pe care l-au făcut,
Așadar înainte ca cei din jurul meu să vorbească iresponsabil despre asta și aia,
L-am încărcat eu însumi.

Ei bine, de asemenea ei spun că îmi arăt ”talentul de delicvent” și aici.
Dacăa devii delicvent pentru că bei alcool dintr-un foc, atunci Japonia e plină de delicvenți.

De asemenea,
Doar dacă ești extrem de stupid, nu cred că cineva va imita asta totuși.

Lăsați-mă să spun asta într-un mod în care să nu fiu prost înțeles.
Știu că o cantitate de această dimensiune este una pe care o pot bea.
De aceea, la încheierea petrecerii, beau doar ușor ceea ce mi s-a dat
Și nu exagerez, așadar nu este o cantitate letală pentru mine.

Limita fiecărei persoane este diferită, nu-i așa?
Sunt cei care cad și au nevoie să fie cărați după o singură bere
În timp ce sunt și cei ca mine, sau YOSHIKI sau Ayano Go, care ținem destul de bine la alcool.
Asta este evident, dar fiecare persoană ar trebui să bea responsabil, în limita sa.
Pentru că suntem cu toții destul de în vârstă să știm mai bine.

Cei care scriu asemenea articole,
Și utilizatorii 2ch care au comentat, așteptau și asta.
Înainte de a găsi vina în alți,
Vă rog să vă vedeți pe voi înșivă corect.

Înainte de asta, am avut o conversație despre
”Ce ar trebui să fac dacă oamenii scriu despre mine online?”
Cu o anumită femeie celebră.
Presupun că sunt câțiva oamenii care devin isterici
Pentru că începem să ne facem griji despre asemenea lucruri în această eră a internetului...

Ei bine, în acest sens,
Presupun că este un lucru bun că sunt totuși destul de insensibil.

Oamenii care scriu asemenea articole sunt probabili depresivi.
Presupun că sunt multe persoane care vor defăima persoane faimoase, celebrități,
Atleți, și desigur, politicieni, online, chiar dacă ei doar își trăiesc viața normal.


Oamenii care scriu zilnic cu dificultatea de a înțelege lumea internetului.
Vreți să atrageți atenția asupra voastră,
Sau vreți să scăpați de stres,
Sau vreți să faceți atacul asupra altor persoane motivul vostru de a trăi,
Sau poate faptul că nu aveți nimic de făcut,
Sau întrega voastră viață se învârte în jurul veniturilor din publicitate?

Chiar dacă spun că aceste persoane ar trebui să fie ignorate,
Presupun că sunt încă persoane care se vor simți deranjate.

Este mai bine dacă trăiți fericiți în felul în care ați trăit până acum,
Și în felul în care credeți că ar trebui să o faceți.
Viața este mult mai scurtă decât credeți că va fi.
Nu este nimic mai prostesc decât
Să fiți deranjați de vocile caraghioase ale altor persoane online.

”Ascultă ceea ce spun alți” și
”Ia aminte la ceea ce se scrie despre tine online”
Sunt complet diferite în semnificația lor fundamentală.

Să te enervezi când citești astfel de articole este o pierdere de timp.
În schimb, ar trebui să te gândești la ea ca o poveste stupidă care a fost postată.

Altfel,
Nu vei putea petrece ziua fără a zâmbi, nu?

”Viața ta îți aparține ție.
În loc să fiți deranjați de alți, vă rog să petreceți ziua cu un zâmbet.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!