sâmbătă, 26 septembrie 2020

Gackt blog – 2 august 2017

Jurnal de călătorie cu jet lag ~La revedere Londra~
 
Am crezut că m-am trezit destul de devreme dar
Lumina soarelui puternică bătea în geam.
 
Din moment ce voi pleca la amează astăzi,
Nu era nevoie să mă trezesc devreme dar
M-am trezit mai devreme decât plănuiam așa că am decis să conduc prin oraș.
 


De când am sosit în Londra, vremea a jonglat între cer înnourat și ploaie, dar
În ultima mea zi,
Era atât de senin că am putu vedea cerul minunat pentru prima data.
 
Să mă gândesc că pot vedea un asemenea cer minunat și în Londra…
M-am simțit în mod ciudat impresionat de lucrurile mici.
 
Poate că încă este prea devreme de dimineață,
Dar nu erau încă prea multe persoane pe străzi încă
Făcând să fie mediul ideal pentru condus.
 
În timp ce rătăceam pe străzi,
Am aruncat instictiv o a doua privire la numele unui bar care mi-a atras brusc atenția.
 


”COCK AND LION”
 
”Ce naiba este cu acel nume??
Este rușinos până și să-l traduci…”
 
Sunt câteva baruri cu nume dilii unde
Nu vei știi dacă așa ceva sunt considerate ca fiind grozave în Londra,
Sau dacă este o glumă murdară, sau dacă asta este ceea ce ei numesc umor.
 
Oricum, este un nume hilar pe timp de zi.
O să arunc o privire data viitoare când vin în Anglia.
 


Oricum, chiar este un oraș pitoresc.
 
Desigur,
Londra nu este făcută doar din astfel de străzi.
 
Acestea sunt parte din peisajul unei zone care este protejată de lege,
Și pentru zonele care au fost modernizate,
Sincer, nici măcar nu vei ști dacă este Londra sau nu.
 


Nu vorbesc despre faptul dacă este bine sau rău.
Pur și simplu, nu contează ce țară este,
Străzile care au fost modernizate vor arăta similar.
Nu că sunt persoane care vin în Londra pentru a vedea asta.
 
Este priveliște care poate fi găsită oriunde.
Fie că este Japonia, sau America, sau diferitele țări din Asia,
Străzile care au fost modernizate pentru un trai ușor
Nu au caracteristici mari, și par similare cu alte astfel de locuri.
 
De aceea,
Țările din Europa cu siguranță vor reglementa
Lucrurile care te pot face să simți istoria,
Și lucrurile care au valoare istorică.
 


Asemeni străzilor care nu pot fi distruse pentru exteriorul clădirilor,
Sau dacă exteriorul străzii va fi distrus când se reconstruiește clădirea,
Însuși clădirile nu pot fi construite.
 
Desigur,
Construcția cere timp și efort, și este exceptional de problematică.
Va cere și costuri suplimentare.
 
Totuși,
Chiar și așa, acestea sunt lucrurile care trebuie să fie protejate.
Paris, Londra, Roma,
Și multe alte orașe europene reglementează asta prin lege.
Și încă își pot menține istoria de demult.
 


Gândindu-mă la asta în mod normal,
Cu privire la a conduce mașina,
Să conduci pe drumuri pietruite și altele este deseori dificil din cauza alunecării,
Și doar dacă consideri comfortul și ușurința de a conduce,
Vei decide că este mai bine să ai drumuri asfaltate
Nu se poate conduce pe străzi și drumuri pietruite când ninge.
 
Chiar și așa, au decis să nu transforme zona aceasta în asfalt.
Uneori se elimină ceea ce este convenabil și se păstrează
Lucrurile neeficiente și risipitoare pentru a proteja istoria.
Cred că asta este în regulă.
 


Dacă lumea doar urmărește ceea ce este convenabil,
Sincer, va deveni ceva ce are șarmul scobitului în nas.
Se simte astfel, luând asta ca exemplu.
 
Te poți lăuda ”Este problematic să mergi și să obții ceva în primul rând!
Doar dacă consideri funcționalitatea, atunci cu cât este mai mic, cu atât mai bine!”,
Și faci un spațiu de mărimea a două tatami și jumătate să fie casa ta,
Scoți totul, cum ar fi bucătăria, și pui tot ce vrei să fie la îndemâna ta.
Din moment ce este un magazin alimentar în aproprierea ta,
Oricând vrei să mânânci sau să bei
Nici nu este nevoie să îți schimb hainele intenționat ca să ieși.
Poți simți o bucurie imensă din asta, și înlocuiești asta cu ”convenabil” și spui
 
”O asemenea cameră funcțională este ceea ce căutam!!”
 
Și să fii o persoană care reduce tot ce este scump și trăiește eficient
Și este fericit cu asta.
 


Cred că pentru oameni, este foarte important să realizăm cum să trăim cu un rost
Într-un mediu neeficient cu timp pierdut, și cum să folosim elegant acel timp.
 
La muncă, într-adevăr, tindem să urmărim eficiența, dar
Dacă urmărim doar ”eficiența”,
Atunci un viitor în care comunicarea între oameni este eliminată ne așteaptă.
Dacă ajungem să considerăm asta ca fiind risipă, ar fi un caz extrem de priorități greșite.
 
Este bine, tocmai pentru că este ”nenecesar”.
Dacă schimbi ”nenecesarul” în ”rafinament”, frumusețe va exista în inima ta.
 


Peisajul de la fereastra mea este frumos.
În timp ce mă gândesc la astea, am urcat în avion,
Și într-o clipită, am ajuns în Germania.
 
O altă zi lungă a început.
Ce fel de întâmplări mă așteaptă?
 
O să mă întind puțin din moment ce sunt obosit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!