vineri, 2 octombrie 2020

Gackt blog – 3 august 2017

 Jurnal de călătorie cu jet lag ~Sosit în cele din urmă în Estonia după care am tânjit!~
 
În mijlocul nopții trecute, am sosit în cele din urmă în Estonia,
Una din cele trei țări baltice de care am fost întotdeauna interesat.
Într-un final am putut veni în această țară.
 

Se spune că este locul cu cele mai frumoase fete din lume...
Desigur,
Dacă este adevărat, s-ar putea să mă stabilesc aici...
În timp ce mă gândesc la aceste lucruri, am sosit în aeroport.
 
În primul rând, când am menționat statele baltice prietenilor mei, ei au spus
 
”Unde este esta??”
 
Și niciodată nu primesc un răspuns decent de la ei.
Estonia, Letonia și Lituania liniate una lângă alta,
Și la nord de ele este Marea Baltică și Finlanda.
 

Trecutul istoric este excepțional de complex,
Și de acum câteva sute de ani,
Au fost invadate iar și iar de diferite țări.
De la invazia vikingilor,
Au fost invatade de țări cum ar fi Finlanda, Germania, Danemarca, Polonia, și Elveția,
Și eventual, au fost conduse de către sovietici până recent.
Până și asta este un subiect destul de uimitor.
 
Momentul când au devenit independente s-a realizat odată cu căderea Uniunii Sovietice,
Așadar asta a fost în 1991,
Cu alte cuvinte, este doar puțin mai mult decât acum 20 de ani.
 
Din moment ce sunt destul de mulți dintre cetățenii lor care vorbesc 3 sau 4 limbi,
Și mai mult, limbile acestor 3 țări sunt complet diferite,
Așadar sunt mulți care nu știu despre țările vecine.
 
Cu o impresie a unui japonez, te-ai putea întreba ”De ce??”, dar
Cred că este datorită faptului că aceste cuvinte s-au schimbat iar și iar,
De la cultura fiecărei națiuni și influențele țărilor care le-au invadat.
 

Așadar, această Estonie
Este în partea cea mai nordică a acestor 3 țări, și are cea mai mică populație dintre ele.
Și se spune că sunt multe frumuseți.
Acest ”multe frumuseți” este un punct semnificant.
 
Ei bine,
Am știut despre acest lucru pe când citeam o carte cam acum vreo 10 ani, dar
Mă cam îndoiesc că acum încă mai este cazul,
Sau dacă a fost măcar adevărat.
 
În anii recentți, au clasificat femeile din Israel fiind cele mai frumoase din lume, de parcă
 
”Pe părerea cui se bazează asta!”
 
Este ceea ce am vrut să spun cu voce tare.
Definiția celor mai frumoase femei din lume
Nu este nimic altceva decât ceva ghidat de opiniile personale.
 

Chiar atunci,
Am fost surprins când am sosit în aeroport.
În ciuda faptului că este mic ca și mărime, este destul de interesant.
Aceasta este prima dată când am văzut un aeroport cu un pian mare.
Este fantastic.
 
M-am îndreptat spre hotel.
Am ales un hotel cu o ambianță plăcută chiar în mijlocul orașului vechi, dar
Din moment ce era deja miezul nopții, nu mi-am putut da seama dacă hotelul era bun sau nu.
Presupun că o să aflu mâine.
Am mers în cameră, și ambianța este destul de bună.
Stilul chic antic are un sentiment plăcut.
 
Am auzit că se vindea apă minerală în afara recepției,
Așa că am decis să ies și să arunc o privire oricum.
Era întuneric beznă, și nu era nimeni în jur.
 


Majoritatea magazinelor erau închise, dar
Locurile care păreau a fi baruri erau deschise ici și colo,
Și am putu auzi o grămadă de oameni cântând tare.
Suna amuzant.
 
Am intrat într-un magazin izolat ce emana un sentiment dubios.
În magazin era o mătușică, stând singură la casa de marcat.
 



”Bună-”
 
Am zis, dar ea nu s-a mișcat deloc.
O fi vie...
 
Am privit la colțul de băuturi din spate,
Și fără a ști care este apa minerală,
Am luat câteva sticle, le-am adus mătușii la casa de marcat și am încercat să o întreb.
 
”Asta, apă minerală??”
 
Fără a mișca un mușchi, ochii mătușii erau singurul lucru care s-a mișcat și a privit în direcția mea.
Este exact ca o păpușă dintr-o casă bântuită.
Oricum, am aliniat în jur de 4 tipuri diferite de sticle la casa de marcat.
În cele din urmă, mătușa a început să se miște pentru a opera casa de marcat.
 
”Mulțumesc lui Dumnezeu...este umană...”
 
Oricum,
I-am dat mătușii, a cărui expresie nu s-a schimbat deloc,
Banii pentru suma arătată pecasa de marcat.
La sfârșit, a luat toate sticlele și m-a întâmpinat cu cel mai luminos zâmbet.
 
”Mulțumesc
 
Atunci,
A zâmbit în cele din urmă către mine plăcut.
Ce...Așadar poate zâmbi...
Nu prea înțeleg, dar mulțumesc lui Dumnezeu...
 


Cu un sentiment ciudat, m-am întors la hotel și m-am dus direct la culcare.
Când m-am trezit, am decis să ies și să mă plimb.
 


Am savurat un ceai la cafeneaua hotelului,
M-am antrenat la o sală din apropiere înainte a mă plimba prin oraș.
Peisajul urban este excepțional de frumos.
 
Erau multe suveniruri ce erau vândute de-a lungul străzilor mici.
Erau, oricum, mulți turiști.
 
Era mult mai plin de viață decât mă așteptam.
Peisajul urban este frumos,
Și părea a fi ca o zonă rurală din Germania antică.
 


Așadar aceasta este o țară construită pe turism...m-am gândit, sși am căutat mai târziu
Doar să aflu că de fapt aceasta este țara care a inventat Skype.
 
De fapt sunt destul de avansați în tehnologie.
După ce am mers cam vreo 5 minute, o clădire modernă a aparut brusc.
 


Schi---n.
 
Brusc se simte ca o pătură udă.
Ar fi putu să o pună și ei ceva mai departe...
 
Ar fi putut alege intenționat să nu construiască așa ceva aici.
Ce păcat.
 
Oricum, după ce mă antrenez la sală,
Voi merge să explorez orașul.
 
 
Ar fi fost frumos dacă a-și fi putut întâlni o frumusețe...

Încă nu am văzut nici măcar una...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!