luni, 13 octombrie 2014

Gackt blog - 8 octombrie 2014

Furie interioară (discuția 76 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Lucruri interesante
Se întâmplă în fiecare zi.
Fie că ne dorim sau nu.

Ieri, s-a întâmplat ceva ciudat.
Cei care urmăresc GACKT Official LINE probabil că știu.

În timp ce-mi refăceau machiajul,
Una din persoanele din staff-ul official a intrat în cameră.

”Domnule! Să distrugem asta?!”

Am crezut că vorbea despre ceva periculos inițial, dar
Când am văzut conținutul, neintenționat am început să râd.

Am fost atât de șocat că am izbucnit în râs.

I-am spus calm staff-ului
Să contacteze oricum imediat proprietarul acestui site
Și să-l atenționeze să-ți verifice lucrurile.


Chiar și spunând asta, este ridicol.
Aveți o părere proastă despre fanii GACKT...


Chiar și până aici,
Continuă să se creeze acele așteptate sentimente iar și iar.

Desigur,
Asta este ceva ce nici eu și nici partea managerială nu va permite.


Când am văzut acest video, un sentiment oribil și-a făcut apariția.

”Mașina mea...ce???”

”Tipul acesta
Cine se crede să facă așa ceva...”

Sentimentele mele au fost magnific trădate.


Ei bine..., a apărut!!!!

Așa cum mă așteptam.
În cele din urmă, este un asemenea lucru.

De ce oare
Îmi oferi mașina mea ca și cadou
Fără permisiunea mea?

Asta e ridicol.
Am fost atât de nervos că nu am putut decât să râd.

S-ar presupune să iert așa ceva?

Să ne imaginăm.
Ce ar fi dacă apartamentul în care trăiești
Este prezentat
Ca premiu la un concurs?


Mai mult,
Spune că poți câștiga o excursie peste hotare???
Glumești, nu...

Mincinosule!


Mincinosule....!!!
Nu există un asemenea lucru, nu?
Dacă ar fi cazul,
Ar trebui să începi să plătești pentru mașina mea.

Și în cele din urmă, asta.

”Dacă crezi că ”asta nu este posibil”, treci la următoarea pagină și aruncă o privire!!”


....e ceea ce spune. Tu...
E doar o prefăcătorie, nu!!

”La naiba cu tine!!!!”

Mi-am contactat avocatul imediat după
Am să-l învăț o lecție pe cale legală.

Se pune cu mine serios.

Devin subiectul principal al acestor lucruri ușor.
Știu asta.
Dacă îmi folosesc numele, oamenii se adună în jur.
Își pot vinde până și articolele.

Chiar și așa,
Nu este asta prea sever?

Până acum,
Am fost chiar și acuzat de viol.

La naiba cu voi!!

Lumea chiar pare un loc stricat.

După ce am vorbit despre asta
Pe contul oficial LINE,
Site-ul a fost închis.

Și motivul a fost spus aici.


Tipi aceștia au chiar și un cont de Twitter.
Mai mult,
Priviți la numărul mic de urmăritori.


Ce este această clarificare??

”Pentru că se pare că este o neînțelegere”????

Nu sunteți voi cei cu neînțelegerile!!!!!
Asta e prea stupid.

Nu vroiați să dați mașina lui GACKT fără permisiunea mea?
Nu este asta o crimă?

Menționând numele meu, înșeli, nu?
Și
În cele din urmă, asta.
Nu este nici un alt cuvânt de a o numi decât ”mizerabil”,
Acest răspuns idiot.


Spune că e din cauză că sunt nefericit!!!!

Tâmpenii!!!!

”Așadar, punând carul înaintea calului...”
”A fost cu scopul de a distra pe toată lumea...”

Ce ar trebui să însemne asta???
Vă folosiți de numele meu
Și îmi dați lucrurile personale bucuroși,
Asta ar trebui să fie pentru distracție???

Ei, se pare că lumea asta chiar este plină de oameni mizerabili...

Am să vă bat!

Ei, echipa managerială a acestui site.
Vă voi arăta ce se întâmplă când mă enervați.

Să ne vedem la tribunal...

Când am terminat de scris această notă a editorului,
Am primit așa ceva.


 Noua campanie Facebook
Dacă ai dat like la pagina de Facebook,
”All-You-Can-Use GACKT at oyen!?” (tot ce puteți mânca la un bufet GACKT...nu sunt sigură dacă este corect)
Detalii pe pagina principală!!
A.K.A.
”Campania ”All-You-Can-Use GACKT at oyen!?”

Iertare....nu înțeleg deloc...
Ce este asta!?

La....
Mai lăsați-mă deja.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. JADGEMENT”.

Voi aduce judecata asupra voastră!

GACKT


Enervat

M-ați enervat...punpun.

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!