marți, 7 octombrie 2014

Gackt blog - 3 octombrie 2014

Tata (discuția 75 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

”M-am întors. Am multe de raportat...”

Am mers pe drumul acesta pentru prima dată într-un an.
Timpul a trecut într-o clipită.


Se pare că vizita mea în acest loc pe timpul acesta anul trecut
A fost doar acum câteva ore.

În timp ce privesc drumul pe care m-am obișnuit să-l merg,
Privesc în urmă la acest an.


Mai sunt încă 3 luni până la noul an,
Dar de fiecare dată când vin aici,
Simt că este sfârșitul anului pentru mine.

Câți ani au trecut de acum...?
De când a murit Tata.


Vântul a devenit destul de rece.
Va trebui în curând să mă opresc să-mi răsucesc pantalonii...
Dar mi se potrivesc așa.

Dacă aș fi avut pantaloni răsuciți în această perioadă de timp,
Simt că Tata ar fi spus,

”Gakkun, ai să răcești...
Corpul tău e ceva de care să ai grijă...”


Sunetul cicadelor s-a stins complet,
Și doar sunetul păsărilor putea fi auzit.

Când am privit spre cer,
Era plăcut de senin,
Cu norii risipiți ca și cum cineva a scăpat
Vopsea albă pe o hârtie de desenat albastră.


În curând, frunzele își vor schimba și ele culoarea...

Obișnuia să-mi place acest anotimp acum mult timp.
Întotdeauna mi-a plăcut anotimpul care îmi dădea un sentiment vag
De a spune la revedere.

Acum nu prea mă mai simt bine cu asta...


Din cauză că, cu cât experimentez mai mult acțiunea de a spune la revedere,
Cu atât mai mult sentimentul că e posibil să fiu despărțit de cineva
Se apropie de mine în acest anotimp...

Este greu să pierzi pe cineva prețios ție.
În special când te desparți de ei în acest anotimp,
Și întâmpini iarna cu golul pe care l-au lăsat în tine
Încă neîmplinit.


Chiar și scările care au fost construite cu o înălțare gentilă pentru cei în vârstă
Mă fac să oftez cu fiecare pas.

Nu este pentru că e obositor.
Amintirile îmi îngreunează pieptul
Și oftez înainte de a realiza.

”Am oftat de multe ori...”

În timp ce mă gândeam la asta,
Mi-am împreunat mâinile în fața mormântului Tatei.

”A trecut mult timp...
Am multe lucruri de spus...”


M-am bucurat de conversația cu Tata pentru ceva timp,
Și apoi am început să-i spun despre piesa de anul acesta.

”Am devenit puțin mai bun la ea...”

Îi puteam auzi vocea râzând.
Vocea lui tandră.

I-am spus că mă duc la Hiroshima iar de mâine.

Era de asemenea și fericit pentru mine
Că prietenii mei prețioși au crescut în număr.

”Prietenii cu care fac piesa chiar sunt băieți buni...”

Fumul de la bățul parfumat s-a ridicat spre cer.
Fumul învârtindu-se pe cer a început să formeze o imagine.

”Sunt bine.
Nu voi fi atât de nesăbuit...”

A trebuit să-l mint astfel pentru a nu se îngrijora.


Am continuat pentru puțin timp.
”Te rog să mă veghezi.
Cu siguranță o să mă ajuți să reușesc.”

Ei atunci, înapoi în Tokyo.
Spectacolele din Hiroshima vor începe în curând.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. FORWARD”.

Mă voi întoarce anul viitor...
Tata.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

*Tatăl din această postare este mentorul său, Ken Ogata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!