miercuri, 24 septembrie 2014

Canalul GACKT – discuția 74 a revistei-blog 17.09 (20 septembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 26

Bzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Bzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Da, alo...?
IAR tu?
Huh?

Vrei să auzi și restul povești de data trecută?

Nu, nu,
Sunt destul de ocupat acum...


Huh?
Bine, bine.

Voi vorbi despre asta.
Din moment ce am promis...

Huh? Acum?

M-am întors să mă pregătesc.
Pentru spectacolele din Osaka.
Sunt zece zile în Osaka începând de acum.

Da, ai înțeles.
Am să-ți spun.

Ei atunci...
Unde eram?

Huh?
A da, Bali.

V-am spus deja că Bali era un loc bun, nu?
Dar în fiecare zi,
Aveam antrenament ce începea de dimineață
Și apoi mă duceam direct la repetiții și altele.

În a treia zi,
Am avut antrenament dimineață
Și apoi am început să mă pregătesc pentru sesiunea foto.

De data asta am purtat un costum alb care s-a potrivit cu atmosfera din Bali.


În aceea zi,
A fost sesiune foto până diseară
Și apoi m-am dus direct la repetiție.

Eram mort când s-a terminat...

Și apoi m-am întors la hotel.
La hotelul unui prieten.


Când mi-am făcut antrenamentul de dimineață
L-am făcut cu stilistul meu, Rocky
Și Takumi, și ceilalți.


Această sală de gimnastică era destul de drăguță.
Avea mult echipament,
Și ceea ce aveau ei a fost foarte folositor
Așa că am fost fericit.


Ah,
Oricum, eram obosit.
M-am antrenat câte de mult mi-a permis timpul,
Așa că corpul meu era tot înțepenit.
Scotea zgomote și mă durea.


Apoi, după asta,
Am mers să cumpăr haine pentru Yasoukai.
Nu am avut timp așa că chiar mă grăbeam.

Apropo,
Acest magazin era teribil de mare.




Presupun că e ceea ce ar numi-o îmbrăcăminte,
Dar costumul național
Este o pânză pe care ți-o înfășori pe șold.

Se pare că oamenii încă îl poartă des.
Erau enorm de multe din aceste feluri de îmbrăcăminte.
Serios.


Ne-a luat desul timp doar să mergem prin magazin.


Apropo, vând chiar și tricouri imprimate...


Asta nu e bun...nu?
Fața e puțin cam...

Pentru că a fost după antrenament,
Și corpul mă durea.
Eram epuizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!