luni, 15 septembrie 2014

Canalul GACKT – discuția 73 a revistei-blog 7.09 (13 septembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 25

Bzzzzzzzzzzzzzzzz...
Bzzzzzzzzzzzzzzzz...

...alo...?

...oh, tu ești...
Întotdeauna în momentele nepotrivite...

Huh?
Nu, doar vorbesc cu mine însumi.


Tocmai mă urc în avion.
Vom pleca în curând.

Huh?
În ce țară merg?

Greșit.
Acum,
M-am întors din Bali,
Și zbor direct spre Fukuoka.


Da, așa e.
Am fost în Bali pentru evenimentul fan-club-ului mei,
Yasoukai.

Și, acum că am o repetiție
Pentru spectacolele MOON SAGA din Fukuoka,
Zbor spre Fukuoka.

Huh? Ce?
Sunt prea ocupat?

...Asta nu e un lucru nou.

Avionul e pe cale să decoleze,
Așa că nu am mult timp să stau de vorbă cu tine.


Huh?
Vrei să știi cum a decurs Yasoukai în Bali?

Chiar ești o Mică Domnișoară Ocupată, nu?
Ei bine.
Voi vorbi despre asta până când decolăm.

Bali chiar e cel mai bun loc pentru stațiuni.


Sunt multe alte locații de stațiuni,
Dar sunt câteva motive pentru care îmi place insula aceasta.

Primul, este ieftin.

Acesta este un lucru important.
Doar fiind acolo,
Simți că ai obținut ceva.
E destul de important pentru mine.


Următorul,
Nu sunt doar persoane asiatice,
Ci și multe persoane din alte țări.

Asta e din cauză că Australia este aproape,
Și multe persoane emigrează
Sau vin în vizită în vacanță,
Sau își deschid o afacere acolo.
Este plăcut să vezi persoane din diferite locuri amestecându-se.

Și următorul motiv este cel mare.
Sunt mulți artiști pe stradă.


Dacă te întrebi ce am vrut să spun prin asta,
Sunt mulți meșteri, pictori, povestitori, designeri,
Și persoane creative care trăiesc în fiecare parte a acestei zone.

Lăsând la o parte explicația despre ceea ce i-a atras pe toți aici,
Sunt magazine conduse de ei și își vând munca peste tot în oraș,
Așa că este extrem de interesant.


Nu doar vezi munca unui artist,
Deseori poți găsi produsele și suvenirurile lor
Și design-ul creativ de zi cu zi.

Mobila și magazinele de interior din Bali sunt fantastice.

Asta întrece complet celelalte zone de stațiune.

Acestea sunt motivele pentru care îmi place Bali.

Huh?
Dacă este ceva ce nu îmi place?

Desigur că este.
Sunt multe lucruri care nu îmi plac.

În primul rând, traficul.


Traficul din Bali este cel mai rău.
Drumurile sunt înguste,
Așa că atunci când este aglomerat nu te poți mișca deloc.
Blocajurile din trafic sunt extrem de ridicole.

Zona numită Seminyak
Este cunoscută ca fiind Roppongi a Bali-ului (Roppongi – loc din Tokyo cu multe cluburi)
Dar blocajurile din trafic de aici depășesc cu mult cele ale Roppongi-ului.

Este atât de rău că odată ce traficul se oprește,
Pare că mașinile nu se vor mai mișca deloc,
E fără speranță.

De asemenea, sunt țânțari.

Nu este nimic ce poți face în legătură cu țânțari.


Vreau să mă bucur de atmosfera din Bali
Mâncând și bând pe terasă,
Dar înainte de a realiza, am fost pișcat de țânțari.

Nu suport asta.
O URĂSC.

Ei,
Sunt și alergic la țânțari,
Așa că chiar îi urăsc.

Dar spray-ul pentru țânțari japonez nu prea are mare efect pe ei.
Se pare că lucrurile locale sunt mai bune.

Dacă sunt pe terasa hotelului sau undeva seara,
Și ațipesc acolo,
E cel mai rău.

Toată fața mea se umflă.

Este un lucru teribil.

Ei, locațiile cu stațiuni sunt de obicei
În locuri calde, așa că problema cu țânțarii
Este ceva ce trebuie să accepți.

Presupun că asta e tot.

Aeroportul din Bali a fost îmbunătățit,
Și terminalul internațional a devenit extrem de ușor de folosit.


Dar dacă știi pe cineva de acolo,
Poți intra fără a trece pe la emigrări.

Asta chiar e un lucru grozav.
Emigrările din Bali sunt foarte aglomerate.
Este atât de comfortabil să poți trece direct
Fără să te îngrijorezi despre asta.

În acest punct, Bali e cel mai bun.

De asemenea,
Camerele din vile și hoteluri
Sunt, ca regulă, destul de mari.


Am stat într-o vilă în prima parte a excursiei.
Este un loc frumos.

Dar era prea departe de locul de întâlnire,
Așa că pe la jumătatea excursiei m-am mutat la un hotel pe care prietenul meu îl deține.

Dacă vii cu o iubită, o vilă e mult mai amuzantă,
Dar dacă vii cu prietenii, un hotel e mai ușor de folosit.

Presupun că așa funcționează.

Vilele sunt locuri pentru relaxare,
Așa că sălile de gimnastică și altele sunt destul de sărace.
Sincer, nu e mare lucru.

Dar sunt în locații foarte bune
Unde poți merge în multe alte locuri
Așa că nu sunt rele de folosit.

De data asta,
Vila la care am stat în prima jumătate
Era aproape de studio-ul de repetiții
Așa că, chiar când repetam până la miezul nopții
Puteam merge acasă imediat ce se termina, chiar m-a ajutat.

Oricum,
În prima zi am verificat imediat,
Am mâncat, și apoi am plecat pentru repetiție.
Am lucrat până târziu,
Dar am fost enervat că nu am putut termina în aceea zi.


A fost din cauză că am putut vedea clar
Că vom avea nevoie de o lungă repetiție și în următoarea zi.

Antrenamentul a început devreme în următoarea zi.
Când piesa începe, nu pot face prea mult antrenament cu greutăți
Așa că trebuie să salvez totul aici.

M-am împărțit în aceste două săptămâni,
Așa că mă doare corpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!