marți, 2 septembrie 2014

Gackt blog - 30 august 2014

Festivalul Kenshin (discuția 72 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Festivalul Kenshin s-a terminat fără incidente.

Oricum...
Să termin totul fără ca cineva să se rănească
Este mult mai important decât orice.

În scena de luptă din timpul nopții,
Erau momente când nu îmi puteam controla calul
Pentru că nu îmi puteam sprijini piciorul stâng
Și chiar nu aveam ce face.


De data aceasta calul a fost destul de capricios
Așa că a fost puțin cam provocator.

Nu îi puteam controla agitația
La blițurile camerelor din public,
Așa că a fost chiar periculos la sfârșit.

Dar,
Am simțit că am fost ajutat de cineva la sfârșit.
Cred că, poate, Lord Kenshin mi-a dat un brânci înainte.

Desigur,
Unii oameni vor spune că e doar imaginația mea.
Poate e un lucru prostesc să-l spun dar,
Am simțit că mi-a dat un brânci înainte.


În orice caz,
Sunt recunoscător din adâncul inimii
Că s-a terminat în siguranță.

Mulțumesc întregului staff și persoanelor
Care au ajutat la Festivalul Kenshin de anul acesta.
Mulțumesc tuturor din public
Care m-au așteptat.

Mulțumesc vremii că a ținut cu noi până s-a terminat.

Sunt recunoscător pentru tot.

Piciorul meu?
Ah, de când m-am suprasolicitat luna trecută
Este umflat și destul de nenorocit.
A început să mă doară și piciorul drept.

Fac fizioterapie acum.
Peste hotare.

Cu asta și antrenamentul meu,
Mă concentrez pe a-mi vindeca piciorul.

În ultimele câteva zile,
Durerea a dispărut puțin câte puțin.

Dacă fac fizioterapie pentru încă o săptămână
Cred că voi fi pregătit pentru spectacolele din Fukuoka.

Voi face ceea ce pot, câte un lucru pe rând, fără a mă grăbi.


Sunt multe momente când mă enervez.
Dar, trebuie să fac răbdător câte un pas.

Oricum,
Voi fi recunoscător pentru faptul că Festivalul Kenshin s-a terminat în siguranță
Și pentru piciorul meu care a rezistat în programul dur din această lună
Și pentru spectacolele din Tokyo.

Ca un dragon în zbor...
Aceste cuvinte sunt ceea la ce tind,
Dar chiar mă târăsc prin noroi
Puțin câte puțin.

Și asta este GACKT.


De asta pot face multe lucruri.

Ei, presupun că mă voi duce la fizioterapie atunci.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. PHOENIX”

Ne vedem iar în Bali.


GACKT

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!