duminică, 24 august 2014

Canalul GACKT - discuția 71 a revistei-blog 17.08 (21 august 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 23

Brrrrrrrrrrrr
Brrrrrrrrrrrr

Alo?
Oh, ce mai faceți?

Ce este? Asta este neobișnuit.
S-a întâmplat ceva?

Huh?
Vreți să mă felicitați?

Oh, pentru piesă.

Așa este.
Am fost atât de grăbit,
Dar deja are loc spectacolul final din Tokyo.
A trecut repede.
Au sosit și multe flori.
Sunt recunoscător.


Cum sunt?
Da, sunt bine.
Piciorul meu?

Știți multe, nu.
De unde ați auzit asta?

Ah, nu e mare lucru.
E doar o fractură mică.

Nu pot face spectacolul cu un bandaj pus,
Așa că trebuie pur și simplu să-l las.

Mai mult, de ceea ce sunt îngrijorat este Festivalul Kenshin.


Exersatul călăriei va începe în curând.
Nu știu dacă pot călări un cal sau nu cu piciorul acesta...

De asta sunt îngrijorat.

Piesa?
Piesa decurge bine.

Primește laude destul de mari din interiorul și din afara industriei.
E din cauză că proiectarea de imagini într-o piesă la această scară
Apare pentru prima dată în lume.

După asta, toată lumea o va folosi.
Dar nu poți face proiectare de imagine astfel
Fără un buget considerabil,
Așadar că piesele normale posibil să nu o poată face.


Huh?
Interpretarea LED?

De unde primiți informația?
Asta e destul de uimitor.

De asemenea, asta este o piesă care apare pentru prima dată.
Asta este ceva ce nu poate fi făcut de obicei
Pentru că nu se potrivește bugetului.

Fac asta gândindu-mă și la concertele mele live de asemenea
Așa că, cumva, am înlăturat acest obstacol.
Dacă ar fi fost bugetul de producție pentru o piesă normală, uzuală,
Nu aș fi folosit asta în mod normal...


Oricum,
Urmează exersarea călăriei în curând, presupun....

Mă întreb dacă piciorul meu va rezista.

Medicamente? Calmante?
Nu, nu am luat deloc.

Desigur, întotdeauna vreau să le iau,
Dar nu vreau să-mi înrăutățesc piciorul când nu este necesar
Prin a merge pe scenă fără a ști dacă îl lovesc sau nu.

Durerea poate fi îndurată cu putere fizică.
Dacă ar fi să devină de nesuportat,
Atunci aș lua medicamente.


Este mai mult o problemă fizică decât o problemă de durere.
Când îmi îndoi glezna la un anumit unghi,
Nu mai pot susține nici o greutate.
Așadar, dacă sunt atent la asta,
Pot cumva să trec peste spectacolele din Tokyo.

Huh?
Cum m-am rănit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!