joi, 7 august 2014

Canalul GACKT - discuția 69 a revistei-blog 27.07 (3 august 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.21

Bzzzzzt...
Bzzzzzt...

A...lo?

Huh...?

Nu, iertare, sunt doar foarte obosit.

Am făcut repetiții pentru piesă
În fiecare zi de dimineața devreme până târziu noaptea....

Corpul meu scârție și doare.

Mă puteți vindeca?

Ahahahaha.
Mulțumesc.

Huh? Acum?

Mi-am mai revenit și am condus singur spre locul de repetiții.


Când conduc singur,
Nu pot face nimic altceva,
Dar pot vorbi cu mine însumi cu voce tare, nu?

Este incredibil de relaxant.
Deși nu e mare lucru.

Când îți folosești vocea, vorbind tare,
Îți reduce stresul.

De asta sunt importante concertele.

La concerte,
Toată lumea,
Chiar dacă sunt de obicei persoane liniștite,
Cu siguranță vor țipa, nu?


Țipă puternic
Și devin agitați și se aprind,
Dar la spectacolele mele, plâng, nu?

Acest lucru este ca o resetare a inimii tale.
Așadar, la concertele mele,
Dacă participați, mai degrabă, decât doar să-l priviți,
Când se termină, veți simți că puteți da mai mult.

Huh?
Vreți să vedeți un concert?


Pregătesc unul acum.
Nu vorbiți ca și cum ar fi un lucru simplu.
Este un mare lucru.

Tocmai ajung la scena finală cu pregătirea pentru piesă.
M-am întâlnit ieri cu Wakamoto-san pentru prima dată după mult timp.
Pentru înregistrări.


Huh?
”Cine?” întrebați...?

Ascultați, dacă spun Wakamoto-san,
Este o SINGURĂ persoană care ar putea fi!

Wakamoto-san care face vocea lui Nobunaga în ”Sengoku Basara”
Și cea a lui Cell în ”Dragonball”,
ACEL Wakamoto-san! (Norio Wakmoto)

”Nu îl știu”...spuneți?

Nu voi mai vorbi cu voi deloc...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!