joi, 21 august 2014

Gackt blog - 11 august 2014

Se ridică cortina (discuția 70 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Către cititori,
Pentru a oferi informația de mai jos mai repede tuturor
Această postare a fost special publicată înainte de revista-blog.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Cortina s-a ridicat pentru piesa ”Secretul lui Yoshitsune 2”.

Din cauza dificultăților tehnice din noaptea deschiderii,
Începutul piesei a fost întârziat cu două ore jumătate.

Referitor la asta,
Nu este nici o scuză pe care o pot oferi să poată schimba ceea ce s-a întâmplat.
Vreau să-mi cer scuze din adâncul inimii mele.
Îmi pare enorm de rău.

Desigur,
Nu cred că va fi destul pentru asta,
Dar ca o mică măsură pentru a-mi cere scuze,
Eu, împreună cu staff-ul de producție, am decis
Să aranjăm o scenă de make-up.
Când detaliile vor fi decise,
Vă voi informa, și informația va fi valabilă pe site-ul oficial.


Sincer,
Gândul că era posibil să nu reușim să facem spectacolul în noaptea deschiderii
Îmi apărea iar și iar în minte.
Probabil că nu doar eu mă gândeam la asta, ci și toți actorii.

Faptul că am reușit să ajungem
Să ridicăm cortina în aceea situație
Este mulțumită atitudinii ”să nu spui nu niciodată” a staff-ului,
Și desigur, mulți oameni care au venit să vadă spectacolul
Și au așteptat afară, întrebându-se în fiecare moment, nerenunțând deloc,
Este un adevăr inevitabil care ne-a sprijinit.
Vreau să vă mulțumesc tuturor din adâncul inimii mele.


Și din a doua zi,
Am putut începe spectacolul la timp,
Dar actorii s-au rănit unul după altul.

M-am rănit la picior în repetiția de dinainte de noaptea deschiderii,
Și încă șchiopătez.

Piciorul meu stâng este umflat,
Și nu s-a pus întrebarea dacă este bine acum sau nu,
Ci pur și simplu sentimentul că trebuie să continui
În ultimele zile.

Shinnosuke, care îl joacă pe Benkei, și-a rănit piciorul în timpul spectacolului din a doua noapte.
A mers la spital imediat după spectacol,
Și probabil că va șchiopăta în spectacolele ce vor mai fi în Tokyo.

Desigur,
Eu nu voi șchiopăta în timpul spectacolului.
Piciorul este acoperit de pantalon
Așa că voi juca la fel de bine cu gheață pe el.


În această piesă,
Însăși scena are o pantă abruptă.

Este de dragul actului,
Și a imaginei,
Și ca publicul să poată vedea...
Ei, aș putea lista nenumărate motive pentru asta,
Dar a devenit mai mult o obligație pentru actori, mai mult decât orice.

Chiar dacă am lucrat cu toții toată noaptea câteva nopți la rând,
Ne antrenăm în fiecare zi.

Chiar și așa, ne rănim astfel.
Ne-am dat seama la întâlnirea de evaluare de ieri,
Dar asta e ceea ce cred eu.

”Pentru că ne antrenăm din greu în fiecare zi,
Rănile nu sunt atât de rele.”


Pentru a oferi o lucrare publicului tău este ceva în care îți pui viața.
Dacă nu ești atent, tu vei urma a doua zi.

De ce riscăm așa de mult?
Răspunsul este simplu.

Am ales această slujbă
Pentru a impresiona oamenii.

Desigur, sunt căi scurte și lungi de a impresiona oamenii.

Dacă vom petrece același timp oricum,
Vreau să fac asta până la sfârșitul sfârșitului.
Asta e tot.


Oricum,
Mi-am trăit viața până în acest punct determinat
Să ofer mai mult decât o experiență impresionantă pe care au avut-o vreodată.
A impresiona pe cineva cu o lucrare,
Și a îi împinge înainte
Nu este ceva ce oricine poate face.

Dacă se întâmplă să fi fost ales pentru această poziție...
Atunci presupun că asta nu este muncă,
Ci voia zeilor, sau o chemare.

Și cum îți petreci restul vieții depinde de tine.
Cu siguranță este o limită de timp.
Trăim într-o numărătoare inversă.

Vă voi oferi cea mai impresionantă experiență a vieții voastre.
Voi face tot ceea ce pot în acest moment.

Mă gândesc la ceea ce urmează imediat ce termin.
Asta este bine.

Acesta este GACKT.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. IMPRESSION”.

Încă o dată, ne vedem mai târziu.

GACKT

Editor
Kamui Gakuto


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

*Către cititori,
Pentru a oferi informația de mai jos mai repede tuturor
Această postare a fost special publicată înainte de revista-blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!