sâmbătă, 23 august 2014

Gackt blog - 21 august 2014

Simțul crizei (discuția 71 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Spectacolele din Tokyo s-au terminat într-o clipită.

Chiar și glezna mea cu fractura ei
A rezistat cumva.
De fiecare dată când aterizam în timp ce lucram pe fir
Era o teribilă tresărire de durere,
Dar a rezistat până ce spectacolele din Tokyo s-au terminat,
Așadar, am să fiu recunoscător din adâncul inimii mele pentru asta.

Programul din Tokyo
A început cu primul spectacol care a întârziat cu două ore și jumătate.

Mă întrebam cum va ieși,
Dar cumva am reușit să terminăm
Fără prea multe răni.
Și Kirisho (Kiryuuin Shou) a venit.
Deja vorbea despre cum o să mă imite.
E o figură...


Chiar și așa,
Au fost alți trei actori care și-au rupt oasele,
Posibil să fim chiar norocoși cumva
Că nu au fost mai mulți.
Acesta este cadoul pe care antrenamentul ni-l oferă...


Altele în afară de entorsături și mușchi întinși,
Nu a fost nimic serios încât să oprim spectacolul.

Sunt îngrijorat de ceea ce se va întâmpla de acum încolo.
În pauza dintre acum și spectacolele din Fukuoka
Cei care își neglijează antrenamentul
Sau strică ritmul activităților sale zilnice
Cu siguranță vor cauza un mare accident în spectacole, undeva,
Sunt îngrijorat.

Până unde vor avea ei simțul crizei
Și vor avea grijă de ei?

Acesta este un lucru care nu depinde de mine.

Sunt cu toți adulți buni.
Trebuie doar să am încredere în propriul lor management,
Și ei vor veni cu toți și o vor face până la următorul spectacol.


De poimâine,
Am de exersat călăria pentru Festivalul Kenshin.

Voi putea călări un cal cu acest picior...?

Nu voi ști decât dacă încerc.
Dar trebuie să o fac.

Dacă este ceva ce trebuie să o faci
Să te gândești și să te îngrijorezi pentru fiecare detaliu, nu te va ajuta.

Trebuie doar să faci ceea ce poți.


300.000 de oameni care se vor aduna în Niigata
Îl vor aștepta pe acel Uesugi Kenshin.

Nu știu cât de mult voi mai putea continua.
De asta, vreau să prețuiesc acest moment.

Voi arde imaginea în ochii voștri.
Ca un dragon în zbor...
Asta este GACKT.

Asta este viața mea.

Numele meu este GACKT
Motto-ul meu este ”Mr. BLUE DRAGON”

Ne vedem în Niigata.


GACKT

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!