luni, 11 august 2014

Canalul GACKT - discuția 68 a revistei-blog 17.07 (21 iulie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.20

Bzzzzzzzzzzt...
Bzzzzzzzzzzt...

Alooo~~~~~!!

Eh???
De ce sunt atât de agitat tot timpul??

Nu,
Sunt blocat în trafic
Și devin iritat acum.


Apelul tău m-a salvat.

Acum?
Așa e.
Merg în Misato în Saitama
Să verific efectele de scenă pentru piesă.

Din nou,
Distanța pe care trebuie să o parcurg pentru asta...
Mă irită.

Dar presupun că nu prea am de ales.
Trebuie să le testez pentru noua interpretare a piesei oricum.

Eh??
Ce???

Înainte de asta adusesem vorba de dramă, spui!!??

Hey, hey, am să mă enervez.

O să ne lungim dacă o să încep să vorbesc despre asta.
Dacă vroiai să auzi despre ea, nu ai fi putut să o spui mai drăguț.

Am să pun telefonul jos aici.

Presupun că nu am de ales...


În aceea zi,
Foloseam facilitățile universității pentru filmare,
Și pregătirile au început cam pe la șase dimineața.
În același timp, am dormit prea mult
Și mă simțeam de parcă am să adorm înapoi în mașină
Dar am reușit să-mi țin capul în scenariu
Și mi-am amintit cam tot din el.


Directorul Nishimura este o persoană interesantă.
Se implică în editate și tot
Așa că își amintește efectele și ce am filmat.

Recent, sunt multe persoane care sunt editori și devin directori.
Pot înțelege bine efectele pe care le crează
Și de aici, să supravegheze filmarea pentru a se potrivi.


Puteți vedea că chiar și atunci când fac o pauză,
Încă memorez scenariul.
Sunt pregătit,
Dar replicile sunt foarte lungi
Așa că e dificil să mi le amintesc pe toate.


Este o imagine mică dar,
Este scena unde o întâlnesc brusc pe Meisa-chan în dramă.
Este plină de mister.
Existența mea.

Aici este scena unde plec dar,
Personajul meu este serios de plin de mister.
Ei, personal,
Prefer astfel de personaje așadar, probabil că în viitor,
Mă voi gândi să continui să le fac.


Aceasta este o scenă în bibliotecă dar,
Vă place să mergeți la bibliotecă??? Voi întrebați.
Am crezut că vorbiți despre mine.
Eh?
Nu despre mine?
Știu asta!!!!


De fapt, chiar îmi plac bibliotecile.
Lumina slabă este plăcută, nu?
Asta e foarte drăguț.
Ajungi să trăiești în momentul respectiv.
Chiar dacă doar te uiți la cartea de fața ta
Timpul pe care trebuie să-l dedici citirii este deja fixat.

Asta înseamnă să trăiești momentul. Momentul.
Înțelegeți?
În aceea zi, cu acest sentiment
Am continuat să filmăm aceea scenă până noaptea
Și am început iar în următoarea dimineață la șase.
Stau într-un hotel din apropiere, dar
În timp ce priveam peisajul de dimineață, oboseala a căzut asupra mea
Și am plecat către filmare.


Chiar dacă nu am început încă nimic.
Chiar dacă este o asemenea dimineață liniștită,
Sunt deja pe stradă în drum spre filmare.
Oamenii chiar sunt uimitori.


În aceea zi mergeam în afară pentru filmări, dar
Eu m-am bucurat cel mai mult de această zi cel mai mult.
Cumva, m-am simțit bine.
Verdeața se întindea de-a lungul râului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!