joi, 7 august 2014

Gackt blog - 3 august 2014

Amintiri prețioase (discuția 69 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Zilele ce le-am petrecut, și amintirile prețioase.


O lună a trecut într-o clipită
De când mi-am sărbătorit ziua de naștere.

Mi se pare că era doar ieri.

Dar așa trece timpul.

Chiar și întâlnirile și despărțirile cu cei dragi trec astfel.

Sunt momente când, înainte de a realiza,
Zâmbetul minunat care era lângă mine
A dispărut din cauza slăbiciunii mele.

Sunt momente când mă urăsc pe mine însumi pentru că mă comport ca un copil.

Dacă aș fi fost mai tolerant...
Dacă aș fi avut mai mult loc în inima mea...
Dacă aș fi oferit mai mult din timpul meu...

Dacă mă gândesc la asta, nu se mai termină gândurile acestea.


Până la urmă, este propria mea lipsă de putere.

Sunt încă un puști,
Și întotdeauna mă întreb dacă am ceea ce e necesar ca să mă placă oamenii.

Este o poveste cu părere de rău.

Voi încerca mai mult.
Astfel încât să vă fac să zâmbiți chiar și puțin.

Dar vreau să înțelegeți măcar asta.

Sunt foarte recunoscător
Că m-ați urmat până aici.

Nu vă pot mulțumi îndeajuns.

Vă mulțumesc, enorm.
Sper că acest sentiment să treacă...
Sper să ajungă la voi...


Astăzi am fost în spital de dimineață.
Nu sunt deloc persoane în spital duminica.

Acum primesc picături pentru a-mi scade febra.


În această dimineață, în timpul repetiției,
Temperatura mea a crescut cu trei grade mai mult decât normal
Și am leșinat.

Presupun că s-a acumulat oboseala.

Corpul meu este atât de slab.

Inima și corpul meu
Sunt încă niște puștani
Și încep să mă gândesc
Că nimic din mine nu s-a maturizat mai deloc.

Dar, acesta este corpul meu.
Și chiar dacă mă plâng de el, nu am de ales decât să merg mai departe cu el.

Nu am timp să mă plâng.

Trebuie să termin lucrarea care este acum în fața ochilor mei.
Chiar dacă trebuie să întrec măsura.

Asta e ceea ce ar trebui să fac acum.
Să ofer o lucrare impresionantă
Este slujba mea ca GACKT.


Dacă renunț, s-a terminat.
Așa că nu voi renunța.

Încă o pot face.
Pot continua.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. WOUNDS”


Posibil să fiu încă un puști,
Dar vă voi arăta că pot continua.

Dar lăsați-mă să mai spun un ultim lucru.

Mulțumesc pentru tot de până acum.

Ei atunci, presupun că voi dormi puțin...

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!