luni, 11 august 2014

Canalul GACKT - discuția 64 a revistei-blog 4.06 (7 iunie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.16

Bzzzzzzzzzzzzz...
Bzzzzzzzzzzzzz...

Alo?

Hm?
Ah, tu ești.

Mm, acum?

Sunt puțin ocupat...
Dacă lucrez?
Nu, nu, am făcut cumva o descoperire surprinzătoare așa că
O am pe AYAKA, o persoană din staff-ul meu, să mă ajute
Să filmez.

Eh?
Este filmul meu?

Nu, nu.

E al lui AYAKA...

Știți filmul ”SAW”?
Aceea păpușă cu gura ciudată
Care apare în film...

Exact, aceea păpușă.
Vorbeam mai devreme cu AYAKA
Dacă ar fi posibil să facem cosplay după ea.
Așadar, chiar acum, încercăm asta.


E cam dificil...

Fără echipamentul corect necesar, cum ar fi lumina, nu prea e mult ce putem reuși.

Cât de mult exact?
Ei, asta e...

Este amuzant pentru că încercăm asta în realitate,
Sunt multe cazuri unde astfel de lucruri duc la muncă.

Chiar dacă în timp ce te distrezi doar te oprești la jumătatea drumului,
Poți face orice mare în viața ta de muncă?

Nu este evident!

Fuu...., am terminat în sfârșit.

Cred că este un rezultat destul de bun.
Și expresiile lui AYAKA sunt destul de grozave.

Presupun că e ceea ce așteptam de la ea.
Interpretarea ei nu este făcută pe jumătate.


Când faci o versiune live, și o face AYAKA...
E destul de înfricoșător...

Totuși când lumina e mai puternică nu mai este așa de înfricoșător.


În schimb, devine drăguță.
Cumva,
AYAKA face o expresie sinistră dar devine drăguță...
O persoană normală ar crede că asta e ciudat, dar
Dintr-un anumit motiv pare ciudat și fermecător...
Mă întreb de ce...

AYAKA este ciudată pănă la urmă...cred.

Haa..
Sunt amuzat.

Make-up-ul a durat o oră ca să-l terminăm
Și lumina a fost destul de elaborată,
Am ajuns să fiu frânt...

Sunt multe lucruri pe care ar trebui să le fac
Dar ajung să uit de ele.
Mobila mea de casă a ajuns.

Așa e, am cumpărat un scaun.
Pentru o perioadă de timp nu am putut găsi un scaun care chiar să-mi placă.

Așa că am început să caut unul.


Acest scaun arată drăguț...sau
Așa am crezut.
Este puțin simplu.

Acesta este FENDI.
Ei, pernele erau drăguțe.

Dar nu se potrivește imaginii de acum...

Acesta,
Este un brand care îmi place.
”POLTRONA FRAU”.

Canapelele lor sunt cele mai bune.
Luciul lor este foarte diferit.


Sunt multe sentimente în fiecare
Dintre acești nasturi care fixează pielea.

Eh?
Ce?
”Ce este o canapea?” spui...

Tu,
Spui asta pe bune?

Eh?
Nu te interesează mobila?

Tu,
Piesele de mobilier sunt cunoștințe comune pentru femei.
Dacă nu ști nici un lucru despre mobilier,
Nu vei deveni o femeie grozavă.

E ca și cum mobilierul
Este un simbol al femei.

Amintește-ți asta bine...

Nu am de ales,

Presupun că te voi învăța...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!