joi, 21 august 2014

Twitter 21 august 2014

A trecut ceva timp. Spectacolele din Tokyo pentru Yoshitsune 2 s-au terminat în siguranță. și Festivalul Kenshin din Niigata urmează să înceapă, așa că presupun că vă voi răspunde tuturor pentru puțin timp. Ei atunci, să începem!

(Bună dimineața) Neața. Ce mai faci?

(Link OGYD referiror la blogul lui Kawasaki-san) Da, am deschis 20 de sticle de tequilla și am ucis 30 de tipi cu arme automate. Toată lumea a adormit pe drum. wwww

(Ce îți mai face piciorul?) Piciorul meu...? De fapt, e rupt. Asta fiind spusă, este o fractură mică aproape de încheietură...am căzut de sus în timp ce exersam pe fir cu o zi înainte de primul spectacol. Ei, am reușit să trec peste spectacolele din Tokyo cumva. Întrebarea este de cât de bine pot face la Festivalul  Kenshin. Este KiAi, KiAi!

(Este ziua mea! Te rog spune ceva!) Felicitări. Să ai o zi de naștere minunată.

(GACKT-SAAAAAN, nu ne-am văzut de mult timp! De unde pot cumpăra DVD-ul Yoshitsune 1?) Nu este pe Amazon? Du-te și verifică.

(E prea mult antrenament la abdomen. O să ne uscăm cu toți) Este în ordine. Când îți voi da iar apă, vei reveni la viață ca o floare complet înflorită. Îmi pare rău că te-am neglijat.

(Sunt pe cale să îi văd pe Golden Bomber în Tokyo!) Vorbind de ei, Kirisho a venit să vadă piesa. Era în cabina mea după ce s-a terminat. Ahahaha.

(Glumești, GACKT este online?) Da, GACKT e aici...

((Poza) Acestea sunt uimitor de frumoase, dar pare că sunt CG) Da, au venit din lumea CG.

(Când GACKT apare la suprafață, Twitter-ul meu o ia razna așa că îmi place) Ei atunci, ar trebui să o luăm cu toți razna? Încercați să țipați GACKT!!!! Nu, încercați să țipați GACKT-Yoshitsune!!!

(Sunt persoane care se întreabă dacă să se ducă la Festivalul Kenshin sau nu. Este ultimul, așa că mă voi duce singur dacă trebuie. Dar este cald) Festivalul Kenshin...Încep să exersez călăria astăzi. Sper că piciorul meu va sta bine. Asta este singura mea grijă. Ei, să mă îngrijorez nu va ajuta. Trebuie să o fac. Trebuie doar să o fac, cât de mult pot.

(Este adevărat că harta proiectată în piesă este uimitoare?)  Este prima dată când se folosește o asemenea proiectare într-o piesă. Este uimitor. Grăbește-te și vino să vezi!

(Magnu...cum e? Vreau să-l văd o dată) Altă dată.

(Cineva îi dorește o zi frumoasă) M-am trezit în propria mea casă astăzi. Am ajuns acasă de la spital în milocul nopții. Febra mea nu scădea în timpul filmării, așa că am fost dus la spital. Ei, să stau în spital nu mă ajuta, așa că am insistat să plec. Sper că febra nu va crește astăzi...

(Sper să primesc un răspuns de la GACKT-sama) Nu poți doar să-ți dorești!

(GACKT primește așa de multe comentarii, presupun că al meu nu va ajunge. Am plecat la lucru!) Le citesc, desigur. Fac asta pentru a răspunde. Desigur, nu le pot răspunde tuturor. Dă totul la lucru.

(Este GACKT, este GACKT!!! Te iuuuuuuubesc) Știu!!! Nu țipa așa!

(GACKT-san! Nu te suprasolicita!) Dacă scoți ”suprasolicitarea” din mine, ce ar mai rămâne? Am făcut tot ce știu până acum știind că era suprasolicitare. Este KiAi, KiAi.

(Dă-mi Magnum-ul tău, vreau să fac baie în el!!!) Magnum nu este ceva în care poți face baie...

(GACKT-Yoshitsune este în trend!) Este mulțumită tuturor. Mulțumesc.

(Mă întreb dacă Niigata va fi bine. Trebuie să fie greu să exersezi în ploaie) Da, pentru că dacă plouă, febra mea va crește iar...Ieri era cu 3 grade mai mare decât temperatura normală, și mă întrebam dacă am să mor. Ahahaha. Of.

(GACKT-san, ești prea grozav, vreau să mă îmbrățișezi) Altă dată. Dacă ne întâlnim pe stradă, întreabă-mă.

(Îmi place GACKT-san prea mult, febra mea pentru tine nu scade) Nici a mea. Tocmai mi-am luat temperatura, și nu a scăzut...De asta sunt atât de obosit...La naiva...

(Dacă nu primesc chiloții lui GACKT, nu mă voi putea reîncarna după ce mor) Vrei să te lupți!?

(Ziua mea de naștere a fost acum câteva zile, dar simt că mi-am petrecut jumătate din viață urmărindu-l pe GACKT) Vino cu mine și continuă să mă urmezi mai de aproape de acum încolo! Ah stai, eu sunt cel care va fi împins înainte...

(Ce ar fi să-ți schimbi imaginea de profil?) O voi schimba când termin. Așteaptă.

(Aștept Blomaga. Aștept Blomaga. Aștept Blomaga) Voi posta astăzi. Îmi pare rău că întârzii. Cu toții, mergeți și citiți!

(Sâni) Îmi plac sâni. Și ție îți plac? Și eu îi iubesc. Bărbații sunt bărbați pentru că le plac sâni. Asta sunt bărbații.

(Uneori, nu îți iese în cale Magnum atunci când mergi?) Nu, trăiesc cu el de 41 de ani, așa că atunci când mă gândesc ”Nu este nimic ce pot face pentru tine”, ne petrecem zilele împreună.

(Mă uit la Game Center! Ai devenit mai bun la Rockman!) Nu e așa? Munca grea este punctul cel mai înalt al vieții!

(GACKT-san, sânii tăi sunt atât de mari că am fost surprinsă. Ce mărime ești acum? Cupa G?(poza)) Ah, asta. În poza asta, încercam să beau apă, dar nu mă pricepeam deloc și nu am putut bea nici măcar o picătură și i-am pus pe paparazii să o facă. E așa o rușine...

(Dă-mi o poreclă!!!! Am să o folosesc tot restul vieții mele...) O poreclă? Ce fel de dorință e asta? Am febră astăzi, așa că este specială...Magnumgun. Cum sună asta?

(Telefonul meu sună în continuu de la tweet-urile lui GACKT-san) Îmi pare rău că creez probleme. Termin în curând, așa că te rog să mai aștepți puțin.

(GACKT-san, ajută-mă să-mi scriu rezumatul) Nu o poți face singur!?

(Aștept LINE...) LINE, huh...Nu am mai făcut-o în ultimul timp. Timpul trece așa de repede. Așa e..Presupun că voi posta și pe LINE.

(Ai un corp ca de monstru) Nu sunt un monstru. Nu îmi neglijez niciodată pregătirile pentru o luptă.

(Timpul tău pe Twitter se va termina în curând?) Termin. Trebuie să plec imediat. Am de exersat călăria.

(Vreau să merg la un spectacol în Japonia al lui X JAPAN?) Atunci du-te....

(Am încercat să cânt ”Orenji no Taiyou” cu prietenul meu, dar armonia a fost tragică) Îmi pot imagina și sunt speriat. Sună de parcă ar fi destul de urât.

(Cum pot deveni un bărbat-dinozaur în loc de bărbat-carnivor?) Mânâncă, mânâncă, mânâncă tot ce vezi. Încearcă să pui KiAi în orice. Dacă trăiești pe jumătate, atunci nu va mai rămâne nimic. Oricum doar unu singur lucru este ok. Nu contează ceea ce îți spun oamenii. Bărbații ar trebui să facă un lucru cel mai mult. Dacă faci asta, vei deveni un dinozaur înainte de a ști.

(Oferă-ne un sărut de la revedere...) *sărut*

(T.M.Revolution cântă ”Crotch Song”, dar GACKT are vreun plan de a-l cânta?) Glumești, nu???

(Lui GACKT-san îi plac glumele murdare, nu! Și mie îmi plac! Și îmi place Magnum-ul lui GACKT-san!!!!) Dacă iei glumele murdare dintr-un bărbat, ce mai rămâne? Cum poate cineva fi un bărbat adevărat dacă nu a spus o glumă murdară! Îmi pare rău, am febră și țipam din greșeală. Am să tac acum...

(Lasă-mă să stau în spatele tău când ești pe cal și atunci împinge-mă când mergi) Nu, am să calc pe tine. Muahahahaha...

(Ai terminat antrenamentul astăzi?) Astăzi este ziua de Taekwondo, dar nu pot face Taekwondo pentru că am piciorul rupt. Am călărie de acum încolo. Ne mai vedem.

(Spune-mi cum să-l înfrâng pe YOSHUKI!) Hey tu, indiferent de cât de grăbit ești, cum ai putea să scrii greșit numele? De ce este un ”U” acolo. Este ciudat! Voi fi GACKUT atunci...

(GACKT-san, strigă-ți în final iubirea ta pentru toată lumea!) VĂ IUBESC PE TOȚI!!! MAGNUUUUUM!!!!

(Vreau să fiu sfârcul tău) Altă dată.

(Twitter mă enervează) Hey, hey, nu te enerva. Dacă te enervezi, nu vei schimba nimic.

Așa e, am să plec atunci. Mă îndrept spre Festivalul Kenshin din Niigata. Mă duc să călăresc. Veniți pe 24 la Joetsu, să aveți grijă. Abia aștept. Vă voi arăta cea mai bună lume a lui Uesugi Kenshin. Adăugați o floare pe strada plină iar astăzi cu zâmbetele voastre. ”Nu există un asemenea lucru în lume ca un zâmbet nenecesar”. Nu uitați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!