luni, 15 septembrie 2014

Gackt blog - 13 septembrie 2014

Yasoukai (discuția 73 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

M-am întors în Japonia din Bali.
La 7 dimineața.
Și apoi am luat un zbor direct spre Fukuoka.

Acum am terminat repetiția,
Și iau o mică pauză.

M-a grăbit prea mult,
Și nu prea îmi amintesc multe cum am călătorit dintr-un loc în altul.
Nu prea am putut să merg în oraș în Bali,
Dar chiar și așa, am reușit să întâlnesc multe zâmbete minunate,
Așa că mi-au dat mai multă energie decât orice altceva.


Acest Yasoukai din Bali
A fost foarte special.

Desigur,
Sunt sentimente speciale în fiecare an,
Dar simt că cuvântul ”excepțional” se aplică anul acesta.

De ce...?


Probabil pentru că majoritatea melodiilor din listă, de data asta
Au fost în still acapella,
Când mă uitam la fiecare LOVERS
Din public, privindu-mă,
Și cântând, multe sentimente s-au adunat în interiorul meu.

”Am putut veni și anul acesta”
”Mulțumită ție, GACKT-san,
Am putut continua să încerc pentru atât de mult timp”

Multe persoane mi-au spus aceste lucruri
În timpul sesiunii foto.

Aceste cuvinte mi-au încălzit inima tot timpul.
Și eu simt la fel.
E mulțumită vouă.


Yasoukai este cu siguranță ceva la ce nu poți participa ieftin.

Dar,
Între Yasoukai de acum și următorul
Sunt cei care își vor face timp și loc pentru el
Ca premiu pentru ei însuși pentru munca grea depusă.


În timp ce treci prin viață,
Sunt multe
Lucruri grele, dureroase,
Lucruri triste, frustrante,
Lucruri de care vrei să fugi,
Lucruri despre care vrei să te plângi.

Dar rezultatele din a strânge din dinți și a înainta
Sunt în acest Yasoukai, cred.


Din acest motiv, chipurile tuturor care participă sunt speciale.

Cei care nu au putut participa anul acesta din oricare motiv,
Asigurați-vă să veniți anul viitor.

Ca să puteți spune ”Am muncit din greu!”

Desigur, și eu
Abia aștept să vă revăd pe toți iar anul viitor
Ca să vă pot spune tuturor ”Chiar am muncit din greu”.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. RETURNER”

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!