joi, 1 februarie 2018

Gackt blog – 16 mai 2017

Melodiile sunt un lucru psihic

Am început și această dimineață cu înregistrări.

Din moment ce mă voi îndrepta spre America în curând,
Trebuia să termin înregistrările până într-un anumit punct
Și munca s-a adunat.


Mi-am terminat antrenamentul repede,
Și am început să înregistrez.
Melodiile progresează mai ușor decât de obicei.

Munca a mers bine până la jumătate,
Când brusc nu mai aveam starea de spirit,
Și am devenit incapabil de a mai cânta.

Din moment ce melodiile sunt ceva ce se bazează pe mentalitatea ta,
În momentul în care ieși din stare
Vei deveni complet incapabil să creezi ceva bun.


Desigur,
Ajungând la această vârstă, pot cu siguranță
Da acordul pentru partea tehnică și de abilitate fără vreo îndoială, dar
Personal, nu pot trece mai departe.
Nu am ce face, decât să spun că nu se mai poate face nimic.
Cu cât îmbătrânesc,
Dimpotrivă, am devenit și mai greu de mulțumit de această parte.


În cele din urmă,
Fără a obține satisfacție indiferent de câte ori am făcut-o,
Am decis să mă opresc la jumătate.

Chiar și pentru mine, încă nu pot contola această zonă.
Mă întreb cum fac ceilalți vocaliști.

În timp ce se făcea seară, am ieșit cu toată lumea la cină.
Din moment ce avem multe persoane astăzi,
Ne-am îndreptat spre ”RAMA5”, un restaurant thailanez care îmi place.



Pentru că acest restaurant
Răspunde destul de bine când avem multe persoane cu noi,
Este destul de folositor.
Și camerele private sunt destul de luxurioase și
Sunt excepțional de ușor de folosit când sosesc clienți din Japonia.

Când am să merg în America, cel mai neplăcut lucru din toate
Va fi asigurarea că am o cameră privată.
America este o țară ciudată.
În ciuda faptului că este o țară atât de mare cu atât de multe tipuri de oameni,
Indiferent la care restaurant merg, întotdeauna sunt prea puține camere private.
Se pare că ei chiar nu au obiceiul de a mânca în camere private.

Și,
Când cer o cameră privată, deseori sunt întrebat pentru câte persoane va fi.
Mă întreb dacă este din cauză că ei cred că a cere o cameră privată
Echivalează cu a avea un număr mare de oameni cu tine.

Ei bine,
Chiar și în Asia de sud-est, sunt țări unde este dificil să mă asigur că am o cameră privată, dar
Pot spune că în KL, acesta este un lucru care este excepțional de ușor de obținut.



Sunt neobișnuit de obosit.
Sunt destul de somnoros.
Este rar să simt o asemenea moleșeală puternică...
Oricum, trebuie să mă asigur că nu adormi în timpul mesei.

Ei bine atunci, cred că ar trebui să mă concentrez pe cină.
Să aveți o noapte minunată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!