miercuri, 31 ianuarie 2018

Gackt blog – 15 mai 2017

Cuvinte sincere

De dimineață, pentru a mă pregăti pentru înregistrare,
M-am trezit devreme și mi-am terminat repede antrenamentul.
Simțeam că voiam să port ceva similar cu ziua de ieri, dar...
Ei bine, am vrut să port asta oricum, așadar nu prea am ce face.


Înregistrarea a mers mai bine decât mă așteptam.
Takumi s-a întors în Japonia mai devreme din cauza muncii, dar
Mă întreb dacă munca a mers bine pentru că Takumi nu a fost aici...


Nu prea spun asta, dar
Takumi va deveni defensiv, așa că aleg să mă abțin.
Lângă mine, toboșarul Baru spune că faptul că Takumi nu este prin preajmă
Este un lucru bun, și s-a plâns de Takumi.
Este important că poate vorbi de rău despre el.
Presupun că a acumulat destul de mult stres.
Am observat că tumoarea sa de pe obraz a crescut și mai mare din cauza stresului...



Înregistrarea a progresat ușor,
Și segmentul de astăzi a fost terminat într-o clipită.
Am mers în hol
Și mi-am petrecut timpul relaxat, savurând ceai până seara.

Una dintre prietenele mele a scos ceva cu mare grijă din geanta sa, de parcă era ceva prețios.
Se pare că este piatra pe care a luat-o de pe plaja din Okinawa.

”De ce ții așa ceva?”

Am întrebat, și mi-a spus

”Este o amintire, de când am fost acolo cu Waka...”

În ultimul timp, nu prea aud astfel de cuvinte de la femei.
Au fost spuse atât de casual, dar asemenea cuvinte îmi ating inima.
Sunt ”cuvinte sincere”.
Este ceva ce mi-ar plăcea ca femeile să spună mai des.


După ce mi-am scris numele și data pe ea,
Dintr-un anumit motiv, se simțea nesatisfăcător.

”Oricum, ar fi mai bine dacă s-ar fi adăugat culori pe ea...”

Și,
În timp ce mă uitam la piatră,
Și imaginându-mi, cumva mi-a venit în minte,
Așadar am încercat să adaug ceva culoare pe ea.


Inspirat, am petrecut o oră lucrând la ea.
Când i-am arătat-o surorii mele mai mari, a spus

”Ce naiba este asta?? Ce încerci să faci??”

Și,
Cum era de așteptat, acest răspuns l-am primit de la ea.
Arată prea puțin interes sau deloc
Pentru o asemenea artă inspirațională.

Cu Okinawa în minte, am adăugat culori și a ieșit astfel.
Este un pește frumos pe care l-am văzut în mare, aproape de casa părinților mei.


Într-o clipită, timpul a trecut și era seară.

În seara aceasta, vom savura bucătăria Hunan, așadar
Am mers să căutăm un restaurant nou, dar...
Am fost șocat de dezamăgitor a fost gustul său.


În ciuda faptului că restaurantul era neobiștnuit de aglomerat înăuntru,
Dintr-un anumit motiv, gustul era pur și simplu dezamăgitor.
Pentru ce vin clienți aici...Nu pot înțelege deloc.


După cine, pentru a-mi recupera starea de spirit,
Am decis cu toți să bem ceva la bar.
Pentru a face un cocktail de care îmi place în ultimul timp,
Am terminat o sticlă de tequila.
Se pare că acest loc are doar Cuervo.
Este pur și simplu ghinion.
Voiam să am cel puțin un Patoron aici.


Oricum,
Mă întreb ce gust va avea cocktail-ul dacă folosim asta, așadar am făcut o încercare.
Staff-ul meu, Henmi, pare gay ținând sticla, dintr-un anumit motiv.
Chiar și asta,
Este probabil cea mai bună postură din toate, presupun.


Imediat, prietenii mei au băgat viteză și au început să facă câteva serviri din cocktail.
Apoi, toată lumea l-a băut, și apoi l-au făcut iar,
Și într-o clipită, sticla era goală.


Dacă asta continuă, se pare că am să ajung să mă prăbușesc, așadar
În seara aceasta, vreau să ajung acasă cât încă nu sunt amețit.

Noaptea periculoasă din Okinawa mi-a revenit în minte.
Tequila este periculoasă.

Și pentru toți cei care citesc asta, să aveți o noapte minunată și sigură.
Sper că nu veți deveni niciodată mai ciudați chiar și când beți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!