marți, 23 ianuarie 2018

Gackt blog – 12 mai 2017

Deci, o carte GACKT este publicată

M-am trezit din cauza unei lumini puternice.
Din cauză că am uitat să trag perdelele,
Am ajuns să mă trezesc destul de devreme.


Se pare că Angie, care era lângă mine, încă doarme.

După ce mi-am terminat antrenamentul, am făcut un duș.
Așa mă simt astăzi.
Este haina Armani pe care am cumpărat-o ieri.
Mm, umeri sunt puțin strânși...


Am decis să mergem la banca unde trebuia să fi mers ieri.
Pentru a evita mulțimea,
Am decis să mergem la o filială goală în afara orașului.


Drumul a fost atât de gol
Că am devenit îngrijorat dacă va fi bine, dar
Camera VIP din bancă a fost neașteptat de bună, că m-am simțit ușurat.



De data aceasta am vorbit cu doamna ce se ocupa de asta pentru o perioadă.
Accentul ei era așa de puternic că inițial
Îmi era deseori dificil să înțeleg ce spunea, dar
După o perioadă, urechile mele s-au obișnuit.

Cerința în sine a decurs mai degrabă ușor, dar
Pe la jumătate, am început să observ ridurile de pe gâtul ei.


Presupun că este din cauză că se uită la calculator zilnic
Sau că lucrează cu capul plecat tot timpul...

Chiar dacă pare că încă este tânără,
Doar gâtul ei pare că aparține cuiva mai în vârstă.
Recent,
Am auzit că asemenea probleme au început să crească în lume.

Într-adevăr,
Și eu sunt îngrijorat cu ridurile de pe propriul meu gât, dar
Am auzit că printre cei din generația modernă, ar putea părea tineri,
Însă doar gâturile lor par în vârstă.

În Koreea,
A devenit o problemă atât de serioasă, până în punctul
În care s-a ajuns la o creștere anormală de tineri cu hernie la gât
Din cauză că își folosesc telefoanele mobile prea mult.

Asta nu este o problemă
Care există doar în Koreea, ci se întâmplă și în lume
Și cu alte cuvinte, presupun că se poate spune că este una dintre bolile moderne tipice.
Trebuie să fim atenți.
Chiar și când merg pe stradă, toată lumea se uită în jos la telefoanele lor
De parcă s-ar uita la drum în timp ce merg.

Poate că de aceea orașul pare întunecat.


După ce am terminat lucrul la bancă, m-am îndreptat spre casă, dar
Am rămas blocat într-un trafic care a început dintr-un motiv necunoscut.
Era un rând neobișnuit de lung de autobuze, mă întreb unde se duceau...

Am pierdut mai mult decât mă așteptam, dar
Am reușit să ajung acasă în siguranță și am terminat de înregistrat.
Pe la jumătatea lucrului, am decis să mă opresc totuși,
Presupun că va fi bine dacă o vom lua încet și vom continua munca și mâine...

Oricum, am să o iau încet.


Pe la jumătatea lucrului, am luat o pauză.
Am văzut un GACKT pe LINE News
Și am apăsat pentru a arunca o privire, și asta a apărut.

”Ce este asta??”

M-am gândit,
Probabil fiind ceva despre mine ce a fost scris de tabloide iar, dar
Când am citit conținutul...


AHH--!!!
Am uitat complet că ceea ce am scris pe Blomaga va fi publicat în curând!
Asta fiind spusă, am avut și o sesiune foto pentru această carte.

Aparent, se pare că va fi lansată în iulie.

Ei bine,
Deseori scriu despre lucruri prostuțe ca acestea, dar
Scriu de asemenea despre lucruri destul de serioase, cum ar fi
Politică, economie, trend-uri din țară, felul de a gândi, moduri de viață, și altele.

Dacă încercați să o citiți, este o carte bună.
Mai mult, această carte a ajuns chiar la peste 1200 de pagini.
A devenit o carte destul de groasă.
Până în punctul în care pozele sunt puse pe spatele coperților.

Așteptați-o cu nerăbdare.

Spre seară,
Am luat cina cu senior-ul meu.
Este un sushi bar numit ”Kame Sushi”,
Care se aprovizionează cu ingrediente din KL de trei ori pe săptămână.

”Nu mânânc orez, așadar
Îmi pare enorm de rău, dar nu pot merge la un sushi bar...”


Am spus, și
Ei au spus că vor servi un fel care nu folosește orez,
Și am aranjat lucrurile.

De fapt, în timpul mesei,
Ootoro (ton gras), ce a fost servit, a fost de așa o bună calitate că am fost șocat.
Cred că ar fi fost și mai delicios dacă ar fi fost mâncat ca și sushi.
Atât Takumi cât și Baru au fost profund impresionați
Că au putut mânca un asemenea Ootoro la un asemenea preț în KL.

În cele din urmă, am stat acolo până la ora 11:30, dar
Chiar am putut petrece un timp minunat și comfortabil.
Kame Sushi, mulțumesc.

Ei bine, cam ar fi timpul să mă întorc la muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!