duminică, 7 ianuarie 2018

Gackt blog – 26 aprilie 2017

Sper la frumoasa dezvoltare din Okinawa

Astăzi, m-am antrenat de dimineață de asemenea.
După ce mi-am terminat antrenamentul de dimineață,
Am început imediat să mă pregătesc de plecare.



Deși șederea mea în Okinawa a fost scurtă, timpul elegant pe care
L-am petrecut cu prietenii mei a fost prețios și semnificativ.
De asemenea, de aici, mă voi întoarce în Tokyo pentru muncă.


M-am bucurat de ultimul meu ceai în Okinawa.
Hotelul este plin de invitați.
De acum, ne îndreptăm spre Săptămâna de Aur,
Așa că presupun că agitația și îmbulzeala vor continua să crească.

În ciuda faptului că acum încă este înainte de Săptămâna de Aur,
Am auzit că aeroportul este destul de aglomerat.
Aș fi preferat să ajung la timp, dar
Am ajuns să sosesc mai devreme decât era nevoie.


Staff-ul de la aeroport
Mi-au arătat noua loc cameră VIP.



E mai mică decât mă așteptam, dar
Este mai mult decât destul pentru mine să pierd puțin timpul.
A fost doar pentru o perioadă scurtă de timp,
Dar inima mi-a fost vindecată de zâmbetele minunate a femeilor din staff.


Când era timpul de plecare, m-am îndreptat spre avion.
Priveliștea din acest aeroport nu s-a schimbat de mult timp.
Chiar dacă aeroportul din Okinawa nu mai adaugă piste,
Dacă prețul biletelor scad sub nivelul actual,
Aglomerarea nu va dispărea.

Cred că este o condiție necesară, dar în mediul curent,
Se pare că este imposibil să mai adauge noi piste.
Este aproape la fel ca Manila.



Mă întreb ce s-a întâmplat
Cu planurile de a construi un aeroport în nord, care a apărut și dispărut de nenumărate ori.
Dacă chiar se va întâmpla, va avea mari legături cu dezvoltareaa zonelor de nord și centrale.
Accesul către satul Onna, Nago, și alte zone se va îmbunătății,
Deși cred că asta ar trebui să se facă în schimb.


Avionul nu a avut nici un singur loc gol, și era plin cu oameni.
Deși cred că ar fi bine să avem mai multe zboruri luxurioase între Tokyo și Okinawa.


Prețul unui zbor spre Okinawa este deja mai scump decât un număr de zboruri internaționale.
Dacă asta nu este remediat,
Prevăd că va deveni un obstacol imens în dezvoltarea orașului Okinawa de aici încolo.
Oamenii vor gândi în mod natural, dacă este același preț,
Atunci aș putea la fel de bine să merg peste hotare...

Atunci,
Problemele adevărate se vor aduna.
Okinawa trebuie să se maturizeze ca destinație turistică,
Iar aceea creștere este oprită.

Este un plan de a construi mai mult de 30 de hoteluri mari în Okinawa până în 2020.
În ciuda acestui fapt,
Echilibrul dintre creșterea actuală ca oraș de turism de până acum
Și calitatea serviciului actual nu se potrivește deloc.


Și,
Cea mai mare problemă dintre toate este lipsa unui staff de hotel cu un nivel mare de serviciu.
Este o lipsă copleșitoare de talent.

Desigur,
Ar fi în ordine dacă Okinawa ar fi avut mediul pentru a nutri
Viețile tinerilor de aici să studieze și să lucreze pe aceste profesii, dar
Acel echilibru încă nu este bun.

Dezvoltarea înaintează în timp ce problemele reale sunt ignorate.
Dacă Okinawa nu pune un efort în a opri asta
Cu siguranță vor fi represalii.

Am sosit în Tokyo, și apoi am avut o întâlnire
În timp ce luam ceaiul la Westin Hotel.


De data aceasta,
Am avut multe oportunități de a vorbi cu persoanele implicate în hotelurile din Okinawa, dar
Echilibrul prost trebuie totuși rezolvat
Și au spus că sperau ca talentul din restul Japoniei să treacă dincolo în schimb...


...dar, hm.
Am crezut că prima prioritate
Ar fi să se aranjeze lucrurile bine în așa fel încât
Doar Okinawa să aibă atât intrările cât și ieșirile...
Problema trebuie să fie înfruntată și rezolvată de mâinile din Okinawa.
Acesta este primul lucru.

Sincer sper că
Persoanele ce trăiesc în Okinawa
Vor putea lucra într-un mediu mai bun
Și că
Okinawa va ține cu dinți de frumusețea sa
Și că va continua să se dezvolte minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!