duminică, 21 ianuarie 2018

Gackt blog – 8 mai 2017

Luând-o ușor pentru prima dată după mult timp

Astăzi am avut un start bun.
Am putut dormi bine și m-am trezit simțindu-mă grozav.


După ce mi-am terminat antrenamentul, am făcut un duș.
Trebuie să-mi construiesc corpul bine pentru turneu.
Ei bine,
Desigur, fac ceea ce în mod natural ar trebui să fac.

M-am schimbat repede în haine și am mers în sufragerie.


Mulți prieteni au venit din Filipine,
Și întâlnirea noastră a durat până seara.

Munca a fost terminată după asta,
Și apoi am petrecut un timp relaxat pentru prima dată după ceva timp.

Am început să joc poker cu prietenii mei.
Pentru prima dată după mult timp, timpul a trecut încet.


După ce am petrecut un timp cu prietenii mei,
Am mers toți în oraș să mâncăm.

Toată lumea, care trebuia să ia ultimul zbor de seară spre casă, a mers să mânânce împreună,
Și am atacat cu toți mâncarea extrem de iute.

Și prietenii mei însoțitori de bord s-au alăturat,
Și toată lumea vorbea zgomotos, dar
Cu o varietate de limbi vorbite și zburând de ici colo,
A fost destul de amuzant că asta a fost văzut ca fiind ceva normal.



Timpul amuzant a trecut într-o clipită.

Totuși,
A fost o problemă cu alți clienți japonezi,
Care au venit în restaurant, și au filmat în secret și le-au împărtășit.
Ca persoană, aș vrea ca oamenii să se oprească din a face asta.
Ca japonez, asemeni lor, este sincer nepoliticos.

Dacă ar fi să spui ceva despre mine, spune ceva drăguț.

În drum înapoi spre casă, am fost surprins de ploaia puternică
Pe care nu am mai văzut-o de ceva timp.
Chiar a trecut mult timp de când am întâlnit o astfel de ploaie.

În regulă,
Voi fi atent și mă voi duce acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!