luni, 22 ianuarie 2018

Gackt blog – 11 mai 2017

Geanta mea a sosit în sfârșit!

M-am trezit cu un sentiment bun astăzi.
Prietenii mei au sosit din Japonia în dimineața aceasta.
Ziua a început cu muncă.



Au venit pentru înregistrare, dar
Din moment ce mă întâlnesc cu sora mea mai mare astăzi, mă voi duce la bancă.
Se pare că cam are ceva treabă de făcut.

Atunci,
Am sosit la bancă.

Dintr-un anumit motiv, deși banca este deschisă,
Bancomatul nu este deschis.

”... ... ...”

Sora mea stătea și se uita în gol.
Când am întrebat paznicul care stătea în apropiere de ce este închis,

”Ei bine...este sărbătoare națională...”

A răspuns paznicul simplu.

”Neesan, astăzi...este sărbătoare??”

Am întrebat, și mi-a răspuns într-o stare de șoc.

”Nu am auzit de așa ceva!”

Nu nu nu,
Nu este despre cine a auzit despre asta, dar
A spus cu o expresie atât de sinceră.
Ca de obicei, este o persoană ciudată.

Într-un asemenea timp,
Am fost contactat de către magazin, spunându-mi că geanta personalizată
Pe care am comandat-o anterior a sosit în cele din urmă în KL.
Așadar, am decis să merg direct la Dolce&Gabbana.



Am sosit la Mandarin Hotel.
Am lăsat mașina acolo, și am intrat în mall-ul cunoscut ca KLCC.
Acest loc are cea mai bună accesibilitate.


De acolo,
Am vizitat Armani în drum spre să văd dacă a fost adusă noua colecție, dar
Se pare că încă nu este aici.
Am încercat doar câteva lucruri, dar
Pot simți că mărimea s-a schimbat puțin.




De data aceasta, am decis doar să iau câteva piese,
Și apoi m-am îndreptat direct spre D&G.
Hainele de la D&G obișnuiau să se potrivească siluetei mele mai bine în trecut, dar
Recent, au devenit incapabile de a mi se mai potrivi în zona umerilor.

Design-urile D&G sunt mai mult pe gustul meu, dar
Dacă silueta mea nu se potrivește, nu le pot purta.
Poate că ar trebui să fac o haină originală care să mi se potrivească siluetei mele...

Recent,
Toți pantalonii mei au fost făcuți într-un design original.
Poate că ar trebui să fac asta și cu gecile.

La sosirea mea în D&G, staff-ul magazinului s-a adunat.
După ce am savurat un ceai în timp ce discutam cu staff-ul,
Am încercat câteva haine, dar mărimea nu s-a potrivit de loc.


Prea tragic...
Oricum,
Aceste cești D&G sunt atât de drăguțe că îmi cam plac.



După ceva timp,
Staff-ul îmi aduce geanta pe care am comandat-o.
Chiar și culoarea a fost făcută bine.

Oricum, de data aceasta, a cam durat ceva timp.
Am așteptat cam în jur de 5 luni.
Dar, a fost făcută atât de bine că nu mă deranjează.

Nu ai ce face dacă unele lucruri necesită timp.
Asta apare deseori și în munca noastră.
Munca creativă este astfel.



Ei bine,
Mă duc acasă într-o stare bună
Și încep să înregistrez.
Simt că pot înregistra o melodie bună.

Oricum, am chiar și o sacoșă de hârtie atât de mare...
Este destul de amuzant.
Se pare că până și eu încap.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!